Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek zorgen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek zorgen

    Korting op 420shop
    Dag,

    Hier heb ik een Skunk plantje maar ik vraag mij af waarom het zo in de breedte groeit kan dit kwaad? En de groei verloopt ook vrij traag , kan ik hier iets aan doen?

    En ik heb hier nog een ander plantje maar dat heeft in het begin de 2 eerste gekartelde blaadjes verloren, is er nog hoop voor dit plantje?

    En een ander zaadje komt 1 cm boven de grond met het worteltje maar het zaadje zit er nog op, gaat dit nog werken?

    Alvast bedankt
    Attached Files

    #2

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek zorgen

      Wel, ik weet dat die gekartelde blaadjes normaal zijn .. maar bij dat ene plantje waarvan je alleen de lobblaadjes ziet zijn de gekartelde blaadjes er al af gevallen..
      Is er nog kans dat deze doorgroeit?
      Dit is ongev. 2 weken geleden gebeurd.

      grtz

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek zorgen

        Je hebt een plantje die z'n eerst gekartelde blaadjes verlies en z'n lobblaadjes houdt?
        Dat is inderdaad wel een beetje raar. Hij zal het wel overleven waarschijnlijk hoor, maar het niet goed als ie zo jong z'n eerste blaadjes verliest.

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek zorgen

          Als het twee weken gebeurt is en je plantje heeft er geen hinder van, mag dit geen probleem zijn. Het zou met dit weer trouwens al een paar bladsets verder moeten zijn, de zon was namelijk op haar best de afgelopen week . Zet je plantjes wat meer in de zon .

          Dat het in de breedte groeit is net goed. Als je hier wat rondleest hoor je veel mensen klagen over gestretchte planten. Je gaat een sterke stam hebben, dat kan ik je alvast verzekeren.

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek zorgen

            Welk ongeveer 28 april waren de klein gekartelde blaadjes er nog .. een week later ofzo zijn ze er afgevallen. Deze week heeft het hele week goed in de zon gestaan maar het heeft niet veel gegeven.

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek zorgen

              Het weer ziet er voor de komende dagen niet zo goed uit. Hoe kanik mijn plantje een beetje helpen?

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek zorgen

                ik ben zelf van plan om ze de komende dagen onder 2 tl lamp van 68 watt te zetten want inderdaad er is niet veel zon..

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek zorgen

                  Men ene zaailing wil maar niet zijn schelpen van zijn zaadje verliezen.

                  Het is nu al ongv. 2 cm groot maar het bolletjes blijft er maar opzitten. Ik durf er niet te veel aankomen want het is vrij fragiel.
                  Wat kan ik hier aan doen?

                  grtz

                  eeneuh , bedankt om mij al wat meer info te vertstrekken!

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek zorgen

                    het zal er van zelf wel afvallen en als je het er echt wil afdoen moet je dat maar doen het zit meestal niet erg vast
                    het zaadje zal zeker de groei niet vertragen ofzo..
                    grtz laurens

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek zorgen

                      Leffe had net het zelfde voor.
                      Hij zei dat hij voor wat meer LV had moeten zorgen, het schijnt dat ze het dan makkelijker hebben het om zaadomhulsel eraf te gooien.

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek zorgen

                        Ik zal mijn verslagje binnenkort weer eens voorzien van foto's ik heb er een plantje bijstaan die ook heel traag groeit.

                        Een lange tijd heeft die alleen lobblaadjes gehad en groeide niet veel verder uiteindelijk begint dat plantje langzaam op gang te komen, maar hij zal de andere planten niet meer inhalen vrees ik.

                        Sucses verder!
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek zorgen

                          Mensen ik heb eergister me stekjes in 65Liter bakken gedaan nu is mijn vraag hoeveel water mag ik nu geven want ze gaan nu ook een beetje slap hangen heeft iemand een tip voor mij???

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek zorgen

                            Hey phenomNL mischien kan je even je eigen topic aanmaken en een paar foto's plaatsen of wat meer info geven. Hoe groot zijn je planten etc...

                            Maak je eigen topic aan:
                            vragen-over-het-buiten-kweken-van-wiet.html

                            En stel jezelf even voor
                            member-introduction.html

                            Veel plezier op het forum
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek zorgen

                              Hoe komen die vervomde blaadjes er?
                              Wanneer zou ik het verpotten?
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X