datum planten in het bos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hallaballa
    Retired
    • Dec 2009
    • 3

    #1

    datum planten in het bos

    Korting op 420shop
    Vanaf waarneer kan ik me autoflowers in het bos zetten? Wil er zo snel mogelijk me beginnen zodat ik ook snel kan
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: datum planten in het bos

    Dat valt niet zo ver van te voren te bepalen Hallaballa. Je wilt goed weer, je planten moeten er fit voor zijn, en lokale feestjes kunnen ook fiks roet in het eten gooien. Ik zet zelf m'n plantjes neer in mei, juni en juli afhankelijk van de plek, de grootte/het groeistadium van mn planten en natuurlijk weer : het weer.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Salmonello
      Big Bongmaster
      • Nov 2009
      • 397

      #3
      Re: datum planten in het bos

      Je moet op z'n minst wachten tot het niet meer kan vriezen , begin mei.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: datum planten in het bos

        Als je pech hebt vriest het begin mei nog. Oude boeren wijsheid, na de ijsheiligen is er geen nachtvorst meer. das dus op 15 mei..

        Je kunt natuurlijk wel al voorgroeien binnen.

        Grtz

        Comment

        • Salmonello
          Big Bongmaster
          • Nov 2009
          • 397

          #5
          Re: datum planten in het bos

          Nice one Monty , ben wel boer maar nog niet zo oud , dus dat wist ik niet!

          Comment

          • Time2GrowNow
            Banned
            • Nov 2009
            • 140

            #6
            Re: datum planten in het bos

            Handige post, ga er owk wat buiten zetten

            Comment

            • ganjaG
              Retired
              • Feb 2010
              • 5

              #7
              Re: datum planten in het bos

              je kan denk ik al eind april/ begin mei beginnen en trouwens als je het in het bos doet houd rekening met de begroeide bomen ( de bladeren kunnen zonlicht blokeren ) en je plantje heeft wel genoeg zonlicht nodig :p

              succes =)

              Comment

              • o21
                Retired
                • Dec 2008
                • 696

                #8
                Re: datum planten in het bos

                Met autoflowers zou ik echt wachten tot eind mei om ze buiten te zetten maar wel al opgroeien voordien dan bloeid hij af in de volle zomer met de volle zon en minder risico om je plant(ten) kwijt te spelen aan al zijn vijanden.

                Comment

                • BREWER
                  Retired
                  • Oct 2009
                  • 204

                  #9
                  Re: datum planten in het bos

                  Hey,

                  Mag 'n gewoon soortje (dus geen autoflowering) pas midden juni of zo gezet worden buiten? Ik wil dat mijn guerilla plantje niet al te groot wordt om de simpele reden minder vlug gezien te worden.. Zal 'n plant later beginnen bloeien omdat ik ze pas midden juni zet ook, of blijft dit ongeveer hetzelfde?? Greetz

                  Brewer

                  Comment

                  • patjhu
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Sep 2009
                    • 85

                    #10
                    Re: datum planten in het bos

                    het mag wel maar je bloei periode blijft het zelfde door het aantal uren
                    zonlicht dat je plant krijgt

                    grtzz

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: datum planten in het bos

                      Een autoflower plantje gaat gelijk in bloei dus dat gaat niet eerst even groeien.
                      Das ook de reden dat het een autoflower is .
                      Er is wel een kleine groei periode heb ik onder vonden maar dat verschil echt per plantje
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: datum planten in het bos

                        dat zou cool zijn Bella : direct uit zaad een topje zonder groeien
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • thijs
                          Retired
                          • Nov 2009
                          • 10

                          #13
                          Re: datum planten in het bos

                          en wat nou als je het plantje in een kas ofzo neerzet?
                          kunnen ze dan al eerder
                          deze tijd ongeveer
                          of nogsteeds begin mei??

                          Comment

                          Bezig...