Vanaf waarneer kan ik me autoflowers in het bos zetten? Wil er zo snel mogelijk me beginnen zodat ik ook snel kan
datum planten in het bos
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: datum planten in het bos
Dat valt niet zo ver van te voren te bepalen Hallaballa. Je wilt goed weer, je planten moeten er fit voor zijn, en lokale feestjes kunnen ook fiks roet in het eten gooien. Ik zet zelf m'n plantjes neer in mei, juni en juli afhankelijk van de plek, de grootte/het groeistadium van mn planten en natuurlijk weer : het weer.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top -
Re: datum planten in het bos
Je moet op z'n minst wachten tot het niet meer kan vriezen , begin mei.Comment
-
Re: datum planten in het bos
Nice one Monty , ben wel boer maar nog niet zo oud , dus dat wist ik niet
!
Comment
-
-
Re: datum planten in het bos
Hey,
Mag 'n gewoon soortje (dus geen autoflowering) pas midden juni of zo gezet worden buiten? Ik wil dat mijn guerilla plantje niet al te groot wordt om de simpele reden minder vlug gezien te worden.. Zal 'n plant later beginnen bloeien omdat ik ze pas midden juni zet ook, of blijft dit ongeveer hetzelfde?? Greetz
BrewerComment
-
Re: datum planten in het bos
Een autoflower plantje gaat gelijk in bloei dus dat gaat niet eerst even groeien.
Das ook de reden dat het een autoflower is .
Er is wel een kleine groei periode heb ik onder vonden maar dat verschil echt per plantjeGod was never on your side..Comment





Comment