Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet kweken is niet leuk meer...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet kweken is niet leuk meer...

    Korting op 420shop
    Wiet kweken is niet leuk meerVerdriet Tussenmeters en sensoren Geen exportland meer Blut

    #2
    Re: wiet kweken is niet leuk meer...

    Tja als je zelf elektriciteit steelt
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: wiet kweken is niet leuk meer...

      Zielig, maar ik zeg altijd: Eigen schuld, dikke bult

      Comment


        #4
        Re: wiet kweken is niet leuk meer...

        lol,Zou zulke plantage nooit onbewaakt achterlaten..
        En zeker niet in de laatste weken..

        Comment


          #5
          Re: wiet kweken is niet leuk meer...

          k zou toch in ieder geval beter gespaard hebben na de eerste rip
          25 gram per plant als je het goed doet... )
          Last edited by Miss-Greenthumb; 19 January 2010, 13:09.

          Comment


            #6
            Re: wiet kweken is niet leuk meer...

            Dus misschien plak ik wel vol zenders als ik een avondje in de alien ben geweest

            Comment


              #7
              Re: wiet kweken is niet leuk meer...

              monty word door undercover dieven gespioneerd
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                AANDACHT:niet geschikt voor gevoeligere lezers (bericht kan wat paranoia aanwakkeren...)

                Comment


                  #9
                  Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                  Ja nou kan hij wel doen alsof het raar is maar als ik een loods vol zet met open auto's, tv's, Ipods en andere dure dingen, dan is het ook weg.

                  Comment


                    #10
                    Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                    Vraag me af welk plezier je er zoal aan hebt bij de kweek van 2000 planten, schulden hebben, steeds achter je omkijken, paranoia lopen, ...

                    Geef mij maar een tentje voor mezelf.

                    PS : Is zijn eigen idiote schuld, grote bek opzetten in shop, opscheppen tegen zogenaamde vrienden, ...

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                      ghighighighi grappig bobo maar jij denkt toch niet dat die man tegen jan en alle man zijn verslag bloot legde "De meer dan een miljoen euro" , ok hij heeft het opgedaan maar zo'n bedrag krijg je niet bij mekaar als je tegen iedereen praat

                      dat schulden hebben gedeelte snapk niet goed (als je niet gepakt word heb je geen schulden) . En dat steeds achter je omkijken , paranoia lopen , denk je niet dat dat van persoon tot persoon afhangt ?

                      Gaat hier ook over rippers , daarvan was ik dus niet op de hoogte ik dacht dat het bij buitenkweken gebeurde , maar zo gaatjes in je muur boren , zenders op je auto daar wist ik totaal neits van gestoorde shit alsjet mij vraagt

                      Mvg Izzz

                      Comment


                        #12
                        Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                        Wie laat nu zo een plantage onbewaakt achter,

                        Rippen doen ze toch, wa ge ook doet als ge der bij blijft laten ze u toch stikken in hun eigen bloed. En ga ge dan 24 uur 7 op 7 wakker blijven zitten bij u plantjes ofzo?

                        En van da eigen schuld.
                        Als ge da verkoopt weet die koper ook al da ge kweekt, hij achtervolgt en observeerd u. Tenzij ge via een tussenpersoon werkt die echt te vertrouwen is u broer ofzo.

                        Volgens mij is een goeie plek in een challetje in de ardennen maar tzal nie voor mij zijn, ik wil geen mes in mijnen buik.

                        at izthewiz13:
                        Ij zal wss geld geleend hebben voor die loods te kunnen huren, dure wagens op afbetaling aangezien ij dacht van kan ik toch makkelijk terug betalen..

                        groet.
                        Last edited by janleuri; 19 January 2010, 18:40.

                        Comment


                          #13
                          Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                          Quote: Zoals toen in 2006 in een wietloods in Venray de lichamen van twee Marokkaanse jongens werden gevonden.

                          Moest ik ff om lachen..

                          --------------------

                          Maar als het zoveel verdient als het goed gaat, zou ik voor de laatste weken me loods ff voor een paar duizend euro laten bewaken, er zijn er echt wel die dat willen doen als je ze een beetje dik betaald.

                          Comment


                            #14
                            Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                            dat schulden hebben gedeelte snapk niet goed (als je niet gepakt word heb je geen schulden) . En dat steeds achter je omkijken , paranoia lopen , denk je niet dat dat van persoon tot persoon afhangt ?
                            Als je alles van apparatuur moet kopen heb je geen andere mogelijkheid dan schulden hebben. En denk je dat als ik 2000 planten in mijn loods hebt staan, zou ik niet goed kunnen slapen.

                            Grtz
                            Last edited by bobo; 19 January 2010, 20:37.

                            Comment


                              #15
                              Re: wiet kweken is niet leuk meer...

                              Mooi dat we hier allemaal maar een beetje voor eigen gebruik kweken,en dat dat dan wel weer leuk of nuttig is.
                              Het verhaal wat Miss hier heeft geplakt is wel grappig btw,maar niet iets waar je je eigen druk om moet maken als kleine kweker.
                              Als je denkt dat je gevolgd of volgeplakt word vanaf een bepaald adres,zou ik aanraden om daar niet meer te komen(veiligheid voor alles)ghehehehe.

                              Comment

                              Bezig...
                              X