Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opgepakt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: opgepakt

    de wettelijke aansprakelijke worden aan gesproken, voogd ouder of welke dan ook hij is minderjarig. dus de wettelijke aansprakelijke word op de vinger getikt
    . Ik weet het naadje van de kous niet maar toevallig hebben we extreem die ik graag zou willen uitnodigen voor deze discussie.

    grtz
    Last edited by monty; 3 March 2010, 11:44.

    Comment


      #17
      Re: opgepakt

      dit zijn zevers
      zo erg is ruiselede niet maar ja je hebt heel veel structuur
      als je nog maar net toekomt moetje kleren van hun afdeling dragen

      vrijheid het is niet max lockd down hoor
      soms doen ze ook uitstappen met ruiselede (belonigs toesdanden)
      als je in half-open zit magje na 1 maand op 2weekelijks weekend bezoek
      gesloten is dit 2 maand (als je geen vluggevaar bent)

      als je na 2 weken doorschuift mag je namelijk je eigenkleren dragen

      en 5 minuetn te laat = kwartier minder vrije tijd
      het enige dat ik mee maakte was dat ik altijd om 19.30 moest gaan slapen omdat ik nooit optijd wakker was s'ochtens
      '(je krijgt een wekker en je moet maken datje om 8uur klaar staat voor ontbijt & taken)
      gz

      Comment


        #18
        Re: opgepakt

        Ik vrees dat de kans er dik inzit dat die jongen enkele maandjes in een jeugdinstelling geplaatst zal worden...
        Nuja 14 jaar is geen leeftijd om al te zitten dealen, door dit soort zaken wordt cannabis enkel nog meer in een slecht daglicht gezet.
        Jammer natuurlijk voor de volwassen bewuste gebruiker die niet achter het geld aanzit en enkel zijn dagelijkse blowtje wil, dit soort
        feiten geven de arm der wet enkel meer argumenten om het plantje te blijven verbieden.

        Comment


          #19
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #20
            Re: opgepakt

            ik wil het mij niet voorstellen om opgepakt te worden met 25 gram, ook al ben je meerderjarig je krijgt toch ook een straf.

            Comment


              #21
              Re: opgepakt



              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: opgepakt

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                de wettelijke aansprakelijke worden aan gesproken, voogd ouder of welke dan ook hij is minderjarig. dus de wettelijke aansprakelijke word op de vinger getikt
                . Ik weet het naadje van de kous niet maar toevallig hebben we extreem die ik graag zou willen uitnodigen voor deze discussie
                nodig maar uit no problem
                Last edited by monty; 3 March 2010, 11:45.

                Comment


                  #23
                  Re: opgepakt

                  Ik ben verschillende malen gecontroleerd met wietjes op zak (5-10gr) toen ik minderjarig was , en dat soort dingen werden altijd geseponeerd. Gewoon eve men ouder gaan tekenen voor burgelijk aansprakelijkheid en voila opgelost. Nu met 25gr denk ik wel dat de orde wat anders zal lopen , Een maatje van me was ook is gepakt met paar zakjes (20gr in totaal ofz) , bij hem was het overduidelijk voor te verkopen , weet niet hoe dat hier zit , maar men maatje heeft daar toch ff problemen mee gehad (lmaandelijkse drugtestjes enz.) Nu veronderstel ik dat hij nog niet super veel met het gerecht in contact gekomen is ? Dan zal alles wel goed meevallen denk ik Om een klein vb'tje te geven moest ik zelf 250euries betalen voor 4gr wiet en 1 dolk en een vlidnermes.
                  Die boete zal dus voornamelijk voor die messen geweest zijn. Dus al bij al wens ik je veel suc6 , wat ik denk dat alles wel zal goed komen )

                  MvG Izzzzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X