Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom een ander drugsbeleid nodig is.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Waarom een ander drugsbeleid nodig is.

    ja erg duidelijk, ik denk ook dat het cannibis wetgeving omtrent legaliseren niet te handhaven is.
    Hoe jammer en zonde ik het ook vindt, het zij zo.

    Comment


      #17
      Re: Waarom een ander drugsbeleid nodig is.

      Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
      Zo ken ik er nog een paar;

      Immigratiewetgeving
      Brussel-Halle-Vilvoorde kiesrecht
      Copyrightrecht op internet
      Verbod om zondag het gras af te rijden
      Tot voor kort was het verboden voor vrouwen om een broek aan te doen in parijs
      Parkeren op een op de grond aangeduide gehandicaptenplaats mag, tenzij er een bord naast staat
      ...
      Slaat nergens op, de zaken die jij opnoemt staan los van een niet te ordenen regelgeving.

      Comment


        #18
        Re: Waarom een ander drugsbeleid nodig is.

        Immigratiewetgeving: niet het recht om zonder papieren hier te blijven, toch blijven ze hier tot zelfs tientallen jaren met medeweten van de overheid. Dus niet te ordenen wet.
        BHV op zich niet, maar de kwestie maakt verkiezingen illegaal. Toch zijn ze er nu. Dus niet te ordenen wet.
        Copyright: Verboden te downloaden. Doch de provider mag geen gegevens verstrekken aan de overheid omtrent deze reden. Dus niet te ordenen wet.
        Parijs geen broek dragen, zeer duidelijk niet te ordenen
        Andere 2 zijn wat minder, maar bovenstaande zijn zeker juist.


        Ik denk dat cannabis een product is als tabak of alcohol, en die regelgeving werkt vrij goed. Indien door de overheid gekweekt zal die wel niet exporteren zeker? En als wetgeving veranderd naar 5 plantjes legaal ipv gedoogd zie ik hier geen graten in het systeem. Het enige argument tegen legalisatie vind ik dat het niet valt te testen in het verkeer.

        Comment

        Bezig...
        X