Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vera Bergkamp: Een absolute powervrouw

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Vera Bergkamp: Een absolute powervrouw

Korting op 420shop
    Dit was in mijn ogen de week van Vera Bergkamp. Zij vertegenwoordigde de mening van de (verantwoordelijke) Cannabis gebruiker perfect. Ze deed dit met een flinke overtuigingskracht, wederzijds respect en een goede dosis humor op de juiste momenten. Dinsdag zal er een stemming komen in de tweede kamer over de eerste stap naar legalisering, deze lijkt gewonnen te gaan worden.Dit door de inzet van deze powervrouw, en natuurlijk de overige de partijen die dit voorstel ondersteunen! Wat vinden jullie tot nu toe van de debatten en de verschillende sprekers??

Idd dikke pluim voor D'66!

Comment

Is dit debat nog terug te kijken ergens ?
      nu is het wel jammer dat de meeste stoners een bord voor de kop hebben en te lui zijn om te stemmen
      dus veranderen zal het voorlopig nog niet maar vooral wel blijven klagen .
      Last edited by Nonsense; 19th February 2017, 06:48. Reden: PVV DOET TOCH NIET MEER MEE

Comment

Links gewauwel is het. Verkiezingen komen eraan eh..
        Heb met mn gekke bek nog wel s foldertjes gelopen voor d'66 met opheffen van t gedoogbeleid in mn achterhoofd.
        Er is de afgelopen jaren meer dan genoeg ruimte geweest om vanuit slinkse hoek wat aan die hele poppenkast te gaan doen maar das helemaal het plan niet joh.

Één Europa weetjewel. Eerst moet mutti Merkel en socio Hollande over stag en dan pas likken we anussen en gaan we hier ook ineens wijs doen..

Ook daarom PVV, die beloven tenminste niks..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
        Hallo vuur, mijn naam is olie.

Comment

De oude IRT kliek is wieberen daarom nu stappen vooruit.

Ivm de pvv die vragen of je even een cheque van 365 miljard overhandig zonder dat ze ook maar zeggen wat ze er mee gaan doen.
          Ja kun je achteraf ook niet klagen natuurlijk.
          Dus roep maar wat verstandig is dan ik zeg wat ik hier boven net hebt gezegd is niet verstandig

Comment

Aah joh, daarmee is het nog steeds de leugenachtige kunduzcoalitie en die 365 miljard valt in t niets bij de pensioenpot van 1200 miljard die we uit handen geven aan europa..
            T is één pot nat allemaal met dat verschil dat gekke Greet geen beloftes maakt en als enige al 3x zo lang als Anne Frank ondergedoken zit.. Die levert tenminste nog hoop kostbare vrije tijd in voor t werk wat ie doet zeg maar..

T enige verstandige zou zijn dat niemand gaat stemmen om deze politieke wanvertoning te legitimeren..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.

Comment

Je moet het stemgedrag eens volgen van de pvv en dan nog eens je mening verkondigen.
              Van alle zorgdebatten bv waar geen tv camera bij was en dat waren er 10 was geen èèn pvvkamerlid aanwezig.
              Zo bezorgd over de zorg is de pvv.
              En 4 x 365 =1460

Comment

Ik ben misschien een beetje dom maar wat bedoel je eigenlijk met die 365 miljard?
                Ik neem aan dat je het BBP bedoelt maar das meer dan t dubbele. Of je moet er gemakshalve vanuit gaan dan die t maar voor de helft verneuqt natuurlijk..

Heb filmpje niet gezien btw.

Comment

Ik ga uit van de belastinginkomsten en die zijn zo`n beetje 1 miljard per dag.
                  Dat is er ook uit te geven en daar doel ik op.

En de camera die was er bij 3 zorgdebatten daarbij was de pvv aanwezig.
                  De ander 10 niet en idd daar waren de camera`s niet aanwezig.

Je schreeuw ook zo met gebalde vuisten over Brussel en Europa links en de pvda.
                  Wist je dat de pvv tegenstemmde om de salarissen in Brussel te verlagen.
                  Die genoemde politieke partij hierboven namelijk wel.
                  Je baseer je op je onderbuik en oneliners
                  Je moet zoals ik al eerder zei het stemgedrag van de pvv in de tweede kamer eens nakijken.

Comment

Mwah, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik in Greet of Trump n messias zie maar eigen volk eerst lijkt me een duidelijke en gelegitimeerde boodschap.

Wat die debatten betreft zijn er tig meer valse declaraties, leugens en plichtsverzuim vanuit t kabinet alswel te europees parlement waar geen hond naar kraait dus laat ze lekker paar daagjes spijbelen, toch een grote poppenkast daar..

Vind t waanzin dat Greet nie vrij rond kan lopen das op Europa na mn grootste motivatie en als er dan toch al iemand vd PVV bedreigd moest worden laat t dan in hemelsnaam die Graus zijn, smerige engnek vind ik t.

Maar soit, onderbuik of niet, onderaan de streep heb je de pvv op n hoop minder leugens en onwaarheden kunnen betrappen dan t zogenaamde goede zooitje wat nubaan de touwtjes trekt.

T enige betrouwbare gevoel krijg ik bij Roemer maar die is zo hondsnaïef dat ie zn eigen brood uit zn klauwen laat stelen dus die krijgt m ook niet, kan je nog beter op n linkse rat met een gluiperig plan stemmen in de hoop dat zn plannetje uiteindelijk geld op gaat leveren..

We worden langs alle kanten gepiepeld en dr veranderd niks. Ik stem op de meest verhelderende cabaretier en dat is Greet met vlag en wimpel. Hoewel die Hidemma van FvD ook n Briljant duider gaat wezen als je t mij vraagt.

Gladde flikkers allemaal, alleen de ene staat er bij te kijken, de ander wordt boos en de grootste rat maakt al 8 jaar valse beloftes en blijft maar lachen..

Waar is Volkert als je m nodig hebt?

Dekogelkomtvanlinks.nl

Comment

Eigen volk eerst, dat zijn gewoon de profiteurs die hier geboren zijn die dat het hardst roepen. Wat boeit dat eigen volk? Het zijn de mensen die willen meedraaien in een maatschappij die op de eerste plaats zouden moeten komen, onafhankelijk van hun achtergrond, religie, of wat dan ook. En als je politici nog niet betrapt hebt op leugens dan zijn ze ofwel niet verstandig genoeg, ofwel niet hoog genoeg geplaatst.

Comment

Makkelijk lullen,
                        Als je uit n onderontwilkelde zandbak komt kan je gewoonweg niet meedraaien op ons niveau en je kinderen en kleinkinderen gaan ook voor t grootste deel nie mee kunnen komen met zo'n basis..
                        Jamaar er zijn allemaal baantjes waar we geen mensen voor kunnen vinden..Fok off we hebben werklozen zat, kort maar s flink op die bijstand ed moet je kijken hoe vraag ze willen werken..
                        Kom je weer bij eigen volk eerst uit.
                        T sterft hier vd 3e genaratie niksnutten waarvan oma na 40 jaar nog geen woord nl spreekt en moeder nie tot 20 kan tellen.
                        Ben je nog wel wat generaties verder wil je die uit het isolement halen.

Comment

Ik werk met zogezegd onderontwikkelde mensen uit die zandbak, ge zou er nog iets van kunnen leren. Overigens het verhaal gehoord van die iraanse arts aan de vub? Of gaat ge beweren dat die ook onderontwikkeld is. Dan kijkt ge ook ni verder dan uwe neus lang is.

Oh en gij werkt blijkbaar ook maar in ne coffeeshop he maatje. Tis ni dat ge gestudeerd moet hebben om ne gram wiet in een gripzakske te steken. Denk dat zo nen onderontwikkelde immigrant op dat niveau nog wel kan meedraaien.

Comment

Wel scherp blijven Beo, zit in de bouw en ben al( bijna) 11 jaar eigen baas en begin 30 . Ik verbouw/onderhoud coffeeshop, huizen ed. Vwo moest ik verdwijnen want stilzitten was nie echt mn ding kan je je wel voorstellen dus ben maar met mn handen gaan werken..

Er zijn altijd uitzonderingen en als we t over Iraniers hebben heb je t sowiezo al over een volk apart in t moslimkeuzevakje. Das t oude perzie dus die hebben wel wat ontwikkeling in huis net als Turken een geschiedenis om trots op te wezen. Das wat anders dan dien vroegere colonies waar ze t zelf denken verleerd zijn..

Dr zijn altijd uitzonderingen maar daar tegenover staat een veelvoud die t niet redden. Of ze nou willen of niet..
                            Last edited by Eerstekamerlid; 20th February 2017, 21:32.

Comment

Ja we weten dat je op de barricades gaat na 15 maart samen met Greet.
                              En uit Eu is via Polen richting Rusland het snelst dus gaan kerel zou ik zeggen.
                              Zo uitgekwats heb je ook weer even schik.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X