Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vera Bergkamp: Een absolute powervrouw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vera Bergkamp: Een absolute powervrouw

    Korting op 420shop
    Dit was in mijn ogen de week van Vera Bergkamp. Zij vertegenwoordigde de mening van de (verantwoordelijke) Cannabis gebruiker perfect. Ze deed dit met een flinke overtuigingskracht, wederzijds respect en een goede dosis humor op de juiste momenten. Dinsdag zal er een stemming komen in de tweede kamer over de eerste stap naar legalisering, deze lijkt gewonnen te gaan worden.Dit door de inzet van deze powervrouw, en natuurlijk de overige de partijen die dit voorstel ondersteunen! Wat vinden jullie tot nu toe van de debatten en de verschillende sprekers??

    #2
    Idd dikke pluim voor D'66!

    Comment


      #3
      Is dit debat nog terug te kijken ergens ?
      nu is het wel jammer dat de meeste stoners een bord voor de kop hebben en te lui zijn om te stemmen
      dus veranderen zal het voorlopig nog niet maar vooral wel blijven klagen .
      Last edited by Nonsense; 19 February 2017, 07:48. Reden: PVV DOET TOCH NIET MEER MEE

      Comment


        #4
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          De oude IRT kliek is wieberen daarom nu stappen vooruit.

          Ivm de pvv die vragen of je even een cheque van 365 miljard overhandig zonder dat ze ook maar zeggen wat ze er mee gaan doen.
          Ja kun je achteraf ook niet klagen natuurlijk.
          Dus roep maar wat verstandig is dan ik zeg wat ik hier boven net hebt gezegd is niet verstandig

          Comment


            #6
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Ik ben misschien een beetje dom maar wat bedoel je eigenlijk met die 365 miljard?
                Ik neem aan dat je het BBP bedoelt maar das meer dan t dubbele. Of je moet er gemakshalve vanuit gaan dan die t maar voor de helft verneuqt natuurlijk..

                Heb filmpje niet gezien btw.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  Ik ga uit van de belastinginkomsten en die zijn zo`n beetje 1 miljard per dag.
                  Dat is er ook uit te geven en daar doel ik op.

                  En de camera die was er bij 3 zorgdebatten daarbij was de pvv aanwezig.
                  De ander 10 niet en idd daar waren de camera`s niet aanwezig.

                  Je schreeuw ook zo met gebalde vuisten over Brussel en Europa links en de pvda.
                  Wist je dat de pvv tegenstemmde om de salarissen in Brussel te verlagen.
                  Die genoemde politieke partij hierboven namelijk wel.
                  Je baseer je op je onderbuik en oneliners
                  Je moet zoals ik al eerder zei het stemgedrag van de pvv in de tweede kamer eens nakijken.

                  Comment


                    #10
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #11
                      Eigen volk eerst, dat zijn gewoon de profiteurs die hier geboren zijn die dat het hardst roepen. Wat boeit dat eigen volk? Het zijn de mensen die willen meedraaien in een maatschappij die op de eerste plaats zouden moeten komen, onafhankelijk van hun achtergrond, religie, of wat dan ook. En als je politici nog niet betrapt hebt op leugens dan zijn ze ofwel niet verstandig genoeg, ofwel niet hoog genoeg geplaatst.

                      Comment


                        #12
                        Makkelijk lullen,
                        Als je uit n onderontwilkelde zandbak komt kan je gewoonweg niet meedraaien op ons niveau en je kinderen en kleinkinderen gaan ook voor t grootste deel nie mee kunnen komen met zo'n basis..
                        Jamaar er zijn allemaal baantjes waar we geen mensen voor kunnen vinden..Fok off we hebben werklozen zat, kort maar s flink op die bijstand ed moet je kijken hoe vraag ze willen werken..
                        Kom je weer bij eigen volk eerst uit.
                        T sterft hier vd 3e genaratie niksnutten waarvan oma na 40 jaar nog geen woord nl spreekt en moeder nie tot 20 kan tellen.
                        Ben je nog wel wat generaties verder wil je die uit het isolement halen.

                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #13
                          Ik werk met zogezegd onderontwikkelde mensen uit die zandbak, ge zou er nog iets van kunnen leren. Overigens het verhaal gehoord van die iraanse arts aan de vub? Of gaat ge beweren dat die ook onderontwikkeld is. Dan kijkt ge ook ni verder dan uwe neus lang is.

                          Oh en gij werkt blijkbaar ook maar in ne coffeeshop he maatje. Tis ni dat ge gestudeerd moet hebben om ne gram wiet in een gripzakske te steken. Denk dat zo nen onderontwikkelde immigrant op dat niveau nog wel kan meedraaien.

                          Comment


                            #14
                            Wel scherp blijven Beo, zit in de bouw en ben al( bijna) 11 jaar eigen baas en begin 30 . Ik verbouw/onderhoud coffeeshop, huizen ed. Vwo moest ik verdwijnen want stilzitten was nie echt mn ding kan je je wel voorstellen dus ben maar met mn handen gaan werken..

                            Er zijn altijd uitzonderingen en als we t over Iraniers hebben heb je t sowiezo al over een volk apart in t moslimkeuzevakje. Das t oude perzie dus die hebben wel wat ontwikkeling in huis net als Turken een geschiedenis om trots op te wezen. Das wat anders dan dien vroegere colonies waar ze t zelf denken verleerd zijn..

                            Dr zijn altijd uitzonderingen maar daar tegenover staat een veelvoud die t niet redden. Of ze nou willen of niet..
                            Last edited by Eerstekamerlid; 20 February 2017, 22:32.
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #15
                              Ja we weten dat je op de barricades gaat na 15 maart samen met Greet.
                              En uit Eu is via Polen richting Rusland het snelst dus gaan kerel zou ik zeggen.
                              Zo uitgekwats heb je ook weer even schik.

                              Comment

                              Bezig...
                              X