Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huurwoning, 1 plant binnen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
    Wet of niet..

Het is inhumaan om mensen die kweken zonder de bedoeling om er geld aan te verdienen en die minder dan 5 planten hebben het huis uit te flikkeren. Te achterlijk voor woorden!
    Dat is het ook toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Rammer View Post

Dat is het ook toch?
      Zeker. Je neemt een van de belangrijkste behoeftes weg (huis) voor het welzijn van de mens. Zo creŽren ze ook weer nieuwe grote problemen voor de individu en meteen ook op maatschappelijk vlak.
      Last edited by ganjagast; 2 weken geleden.
      Iustitia Omnibus

2x Kera Critical met MARS HYDRO 48 (afgerond)

Comment

Als het je niet aan staat had je geen huur contract moeten tekenen waar zo iets in staat , dat doen we ook zelf .
        Juist door dan toch te tekenen zeg je oke ik ben het er mee eens .
        Je krijg een keuze tekenen of niet
        sigpic
        God was never on your side..

Comment

Niemand verplicht het u om dat binnen te doen. Zet 5 autoflowers buiten. Inhumaan... Moest het mijn huis zijn dan smeet ik overtreders buiten ja. En rap. Al is gezien hoe sommigen hun elektriciteit aansluiten?

Comment

Zijn dat serieuze antwoorden of zijn jullie aan het trollen?

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Als het je niet aan staat had je geen huur contract moeten tekenen waar zo iets in staat , dat doen we ook zelf .
            Juist door dan toch te tekenen zeg je oke ik ben het er mee eens .
            Je krijg een keuze tekenen of niet
            Ik kan begrijpen wat je bedoelt alleen is dat wat je zegt totaal niet reŽel!
            In bijna elk (nieuwe) huurcontract staat het er wel degelijk, dat het verboden is te kweken, al gaat het maar om ťťn plantje!
            Dit is een afspraak waar deze corporaties zich aan houden aangezien zij keurig het beleid van Ivo Opstelten volgen..
            Wat nu? Waar kan ik nog een contract vinden waar deze regeltjes niet staan opgesteld? Vrije sector is voor vele te duur. Zelfs al had je een koophuis dan kunnen ze je nog uit het huis zetten (3 maanden) en je hypotheek stopzetten. Je hebt weinig keuze als je situatie zodanig is.

En..dat bepaalde politici zo corrupt en krom zijn als de pest, ach, wij kiezen hun dus is het ook onze schuld ?
            Ze zijn gekozen en bakken er niks van.. alleen maar eindeloze discussies voeren zonder resultaten.. is onze schuld, hadden we maar een andere leider gekozen toch.. lol

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Niemand verplicht het u om dat binnen te doen. Zet 5 autoflowers buiten. Inhumaan... Moest het mijn huis zijn dan smeet ik overtreders buiten ja. En rap. Al is gezien hoe sommigen hun elektriciteit aansluiten?
            Dus alle hobbykwekers pikken stroom??
            Ik weet niet hoe het in BelgiŽ is..
            Nog even het forum doorspitten beo.. Ook met buitenplanten kunnen ze een uitzettings- procedure starten..
            Iustitia Omnibus

Comment

IK heb het niet eens over stroom pikken. Goedkope stekkerdozen, goedkope timers, spiegelkappen. Fout gestripte draden. Waarom zou ik als verhuurder op een moment dat je iemand in huis neemt zo'n risico nemen? Dan zet je er zo'n clausule in. Je hoeft in Nederland helemaal geen wiet te kweken, het is te koop in de coffeeshop.

Comment

IK heb het niet eens over stroom pikken. Goedkope stekkerdozen, goedkope timers, spiegelkappen. Fout gestripte draden. Waarom zou ik als verhuurder op een moment dat je iemand in huis neemt zo'n risico nemen? Dan zet je er zo'n clausule in. Je hoeft in Nederland helemaal geen wiet te kweken, het is te koop in de coffeeshop.
                Okť heheh dacht dat je het specifiek over stroom pikken had. Er zijn talloze huishoudens die gebruik maken van goedkope stekkerdozen, een hoop verlengsnoeren opgehoopt, geen geaard stopcontact, stoffige huizen enz. dat er altijd grote kans is op brandgevaar. Dat blijkt maar weer s in de praktijk.

Klopt wat je zegt, we hebben coffeeshops in NL.. Hoeven we daarom niet te kweken? Is het geen hobby meer en het gaat alleen om het eindproduct bij jou? Oja en zeg dat ook tegen de medicinale kweker en kijk of hij/zij tevreden is met de coffeeshop zijn wiet en prijzen. Ze hebben geen andere keuze...
                Iustitia Omnibus

Comment

Je hebt altijd een keuze. Wiet kweken is geen recht. Je zegt dat ze mensen hun wiet ontnemen. Is niet waar, ze kunnen het nog altijd gaan kopen. In dat opzicht draait het mij om het eindprodukt ja. En je bent ook ni verplicht van een huis te huren. Een verhuurder moet zich tegen zo'n voorvallen beschermen, daar gaat het hier over. Alle aanpassingen die je trouwens maakt aan elektrische leidingen etc dan moet je melden. Dus ook stekkerdozen, in theorie. We spreken hier over een huis eh.

Comment

Je hebt altijd een keuze. Wiet kweken is geen recht. Je zegt dat ze mensen hun wiet ontnemen. Is niet waar, ze kunnen het nog altijd gaan kopen. In dat opzicht draait het mij om het eindprodukt ja.
                    Je hebt dus ook de keuze om gaan kweken voor eigen gebruik.
                    Een natuurlijk product nota bene waarvoor ze je te hard bestraffen bij betrapping, ze je huur contract beŽindigen met alle gevolgen van dien en of je nou wel veilig of niet veilig aan het kweken bent, minder dan 5 planten hebt, dat zal ze een worst wezen. En dat is wat ik inhumaan vind. Als de boel afbrand en het blijkt dat er een kweektent met tomaten in het pand was dan word je huur contract ook niet beŽindigt en je krijgt je inboedel vergoed.

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat het eindproduct niet belangrijk is, want dat is het wel degelijk.. Maar je eigen teelt smaakt beter en het kweken van de planten werkt therapeutisch en het is gewoon leuk om te doen.

Een verhuurder moet zich tegen zo'n voorvallen beschermen, daar gaat het hier over. Alle aanpassingen die je trouwens maakt aan elektrische leidingen etc dan moet je melden. Dus ook stekkerdozen, in theorie. We spreken hier over een huis eh.
                    Valt weinig aan te merken, daar heb je volkomen gelijk in. Dat zijn letterlijk aanpassingen aan de woning en dat zou je niet moeten doen zonder toestemming.

Wiet kweken is helaas geen recht wat wel zo zou moeten kunnen btw, daar kan ik nog eindeloos over door tetteren
                    Iustitia Omnibus

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                    Working...
                    X