Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huurwoning, 1 plant binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
    Wet of niet..

    Het is inhumaan om mensen die kweken zonder de bedoeling om er geld aan te verdienen en die minder dan 5 planten hebben het huis uit te flikkeren. Te achterlijk voor woorden!
    Dat is het ook toch?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Rammer View Post

      Dat is het ook toch?
      Last edited by ganjagast; 7 April 2017, 00:24.
      Ad usum proprium!

      Comment


        #18
        Als het je niet aan staat had je geen huur contract moeten tekenen waar zo iets in staat , dat doen we ook zelf .
        Juist door dan toch te tekenen zeg je oke ik ben het er mee eens .
        Je krijg een keuze tekenen of niet
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Niemand verplicht het u om dat binnen te doen. Zet 5 autoflowers buiten. Inhumaan... Moest het mijn huis zijn dan smeet ik overtreders buiten ja. En rap. Al is gezien hoe sommigen hun elektriciteit aansluiten?

          Comment


            #20
            IK heb het niet eens over stroom pikken. Goedkope stekkerdozen, goedkope timers, spiegelkappen. Fout gestripte draden. Waarom zou ik als verhuurder op een moment dat je iemand in huis neemt zo'n risico nemen? Dan zet je er zo'n clausule in. Je hoeft in Nederland helemaal geen wiet te kweken, het is te koop in de coffeeshop.

            Comment


              #21
              Je hebt altijd een keuze. Wiet kweken is geen recht. Je zegt dat ze mensen hun wiet ontnemen. Is niet waar, ze kunnen het nog altijd gaan kopen. In dat opzicht draait het mij om het eindprodukt ja. En je bent ook ni verplicht van een huis te huren. Een verhuurder moet zich tegen zo'n voorvallen beschermen, daar gaat het hier over. Alle aanpassingen die je trouwens maakt aan elektrische leidingen etc dan moet je melden. Dus ook stekkerdozen, in theorie. We spreken hier over een huis eh.

              Comment


                #22
                Als je een openhaard hebt is het probleem gauw op te lossen, als ze aankloppen gauw dat lieve plantje in de openhaard keilen haha een vat met zuur ernaast kan ook effectief zijn en is sneller. Balkon naast een sloot? En anders kun je het altijd nog proberen door te spoelen.....

                Geen zorgen; voor alles is een oplossing.
                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                Comment


                  #23
                  beowulf, als je het zo bekijkt zou er ook een verbod moeten komen op kerstverlichting en kaarsen, het ligt aan de persoon zelf hoe hij/zij omgaat met elektra en open vuur
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #24
                    Zijn dat dan aanpassingen aan het net mss? Het ligt aan de persoon ja, en met een huurder weet je nooit wie je in huis haalt. Voorkomen is in dat geval beter dan genezen.

                    Comment


                      #25
                      Als het je niet aan staat had je geen huur contract moeten tekenen waar zo iets in staat , dat doen we ook zelf .
                      Juist door dan toch te tekenen zeg je oke ik ben het er mee eens .
                      doh

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Het ligt aan de persoon ja, en met een huurder weet je nooit wie je in huis haalt. Voorkomen is in dat geval beter dan genezen.
                      plantjes!
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #26
                        In de eerste plaats. Als er iemand wordt buiten gesmeten omdat hij planten had in een huurhuis dan is er al iets fout gegaan. Als onze huurder nu bv een tent heeft staan en die is er verantwoord mee bezig dan zal ik dat nooit weten.

                        Wil jij bv een broodkweker in huis? Pothead sativa hier opt forum gezien? HPS of 5, heel dat huis vol. Daarna vochtplekken in de muren en schimmel dat het niemeer schoon was. Niks inhumaan om er zo iemand uit te zwieren.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          In de eerste plaats. Als er iemand wordt buiten gesmeten omdat hij planten had in een huurhuis dan is er al iets fout gegaan. Als onze huurder nu bv een tent heeft staan en die is er verantwoord mee bezig dan zal ik dat nooit weten.

                          Wil jij bv een broodkweker in huis? Pothead sativa hier opt forum gezien? HPS of 5, heel dat huis vol. Daarna vochtplekken in de muren en schimmel dat het niemeer schoon was. Niks inhumaan om er zo iemand uit te zwieren.
                          plantjes! Hoe kan zoiets trouwens terwijl we hier een gedoogbeleid hebben?
                          Ad usum proprium!

                          Comment


                            #28
                            Plantjes op zich zijn gedoogd he, ni binnen onder een lamp btw. En gedoogd zonder overlast. Als uw buur vindt dat het stinkt dan mag het ook al niemeer.

                            Comment


                              #29
                              Je krijgt de 1ste keer een waarschuwing, een brief waarin wordt vermeld dat bij een 2de keer je het huis uit wordt gezet, tenminste, zo werkt men hier, het zogenaamde Damoclesbeleid.

                              Hier het beleid in Enkhuizen, waar ik overigens niet woon, als voorbeeld.

                              http://decentrale.regelgeving.overhe...3/83593_1.html

                              Een gewaarschuwd mens telt voor 2.


                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment


                              • ganjagast
                                ganjagast commented
                                Editing a comment
                                Was ik me nog niet van bewust. Thanks for sharing flip!

                              #30
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X