Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huurwoning, 1 plant binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door BlazeCake View Post
    Hoi iedereen!

    In de huurvoorwaarden staat dat het niet toegestaan is de huurruimte te gebruiken ten behoeve van de exploitatie van een hennepkwekerij.
    er staat in je huurvoorwaarden . exploitatie van een hennepkwekerij

    ik denk niet dat 1 plantje kan vergelijken met een hennepkwekerij ( ik woon in belgie ) en zo lang je hier in een tentje niet meer dan 3 planten staan hebt zal je niet zo veel problemen krijgen

    1.hoop rommel in huis kan er van mee spreken al mee gemaakt
    2.pv en in beslag name van je plantjes en je kast en kweek matriaal
    3.rechtbank voor een kleine boete of als je geluk hebt krijg je overschrijving van directe inning van ...... euro

    zo lang je klein blijft voor eigen gebruik maak ik me er niet zo druk om en beste hou u MOND tegen iedereen beste remedie wie niet weet niet deert
    want er lopen er veel rond die hun mond niet toe kunnen houden of die jaloers zijn dat zij geen tent hebben of hun plantjes niet willen groeien is al genoeg om hun mond open te doen
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #32
      Het is inderdaad een feit dat het niet mag,maar vind het ook stom dat ze je huis uit gooien voor een stuk of drie plantjes.je moet het wel stil houden idd en echt voor je zelf doen.

      Comment


        #33
        Ik zit met het zelfde probleem, ook een huurwoning.
        Zoals anderen al zeggen blijft het belachelijk dat je voor een paar plantjes je woning kwijt kan raken.
        Aan de andere kant is het wel iets wat algemeen bekend is, dus het risico nemen we zelf.

        Toch maak ik me niet echt zorgen.
        Niemand mag zonder toestemming een woning betreden.
        Is die toestemming er wel, dan is er al wat aan de hand.
        Iets wat je waarschijnlijk zelf in de hand heb gehad.

        Verder gewoon mondje dicht tegen iedereen.
        Ook je vrienden, hoe goed je ze ook vertrouwd en hoe trots je ook op je kweek bent.
        Een opmerking is snel gemaakt met eventueel grote gevolgen.
        Gorilla Zkittlez ( Barneys Farm )

        Comment

        Bezig...
        X