Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Tsjara
    commented on 's reply
    majoo

  • majoo
    commented on 's reply
    Dat mens is haar eed van hippocrates al lang vergeten. Ipv mensen in nood te helpen, helpt ze enkel nog zichzelf. Blijkbaar al ettelijke jaren aan haar gewicht te merken. Da komt ni van kalfskoteletten te eten ze!

  • Tsjara
    commented on 's reply
    Late comment maar toch ... Maggie De Block was mijn huisarts voor ze in politiek ging en inderdaad, volgens mij heeft de pharmalobby goed zijn werk gedaan .... Ik mocht zeggen wat ik dacht te hebben als ik ziek was en mocht dan kiezen hoeveel dagen ik thuis wou blijven en ik ging naar huis met antibiotica, ook al had ik bij wijze van spreken gewoon een vastzittende snottebel!

  • majoo
    replied

    Leave a comment:


  • beowulf
    commented on 's reply
    20 maanden voorhechtenis en 5 jaar met uitstel. Het blijft raar, maar gij schrijft geen celstraf en dat is het ook niet.

  • Jamzieman
    replied

    Leave a comment:


  • Poemba
    replied
    Een goede vriend van me is 3 maanden geleden gepakt met het kweken van 6 plantjes in een kweektent. Vandaag te horen gekregen dat hij een geldboete heeft gekregen van 1600 euro .

    En dan lees ik vandaag in de krant dat een neurochirurge haar dochter van 14 jaar om het leven heeft gebracht en hiervoor GEEN celstraf krijgt .

    ik zou zeggen kweek lekker je eigen grasje beste vrienden.

    Soms denk ik dat politiekers en andere hoogwaardigheidsbekleders veel straffer spul roken dan ons. #belgische-logica

    Leave a comment:


  • ganjagast
    commented on 's reply

  • smoker2002
    commented on 's reply
    Belgie mag je niets kutland jammer dat ik zelf belg ben

  • ganjagast
    replied
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190304_04229483



    Leave a comment:


  • smoker2002
    commented on 's reply
    i now Belgium is fuckt up
    hoe ze de wet maken in Belgie intreseerd me eigenlijk niet ik ben anarchist en leef volgens mijn eigen regels
    zouw wel ook stuk makkelijker zijn als het legaal was kweken thuis
    tot die tijd doe ik gewoon mijn zin maar zwijg ik wel tegen iedereen ... buiten hier op jointje draaien . nl

    mijn olie voor ik en mijn vrouw maak ik ook zelf en het helpt zeer goed ik voor chronische pijn en tegen voor mijn vrouw tegen haar kanker ik haar baarmoeder
    wij weten als het helpt haar kanker cellen zijn al verkleind ik ga mijn vrouw niet laten dood gaan omdat er een paar fuck up gevallen van die linkse ratten geen goedkeuring wil geven van cannabies ipv ze dood te laten gaan ben mijn vader 5j zien aftakelen omdat hij geen weed olie wilde nemen alle hij wilde dat wel nemen enkel die vrouw waar hij bij was was er tegen en hij heeft het na 5 dagen gestopt met gebruiken

  • Mr Debonal
    commented on 's reply

  • BartVdm
    replied

    Leave a comment:


  • WietParkiet
    replied
    Met den NVA op kop kunde best ni hopen op een normaal drugs beleid. En met maggy de block ga je ook niet ver mee komen. Terug naar de middeleeuwen denken ze daar. Maggy verdient nogal wat op farma medicijnen. Ik hoop er al lang niet meer op. Overal wordt er meer en meer open over gepraat en gelegaliseerd, maar how maar, in Belgie gaan we er NOG HARDER tegen in gaan.

    Te triest. Zeker als je weet dat ik als belg al tien duizenden euro's in de nederlandse economie heb gestoken. En nee dat bedrag is zeker niet overdreven.

    Trouwens ik weet niet juist hoe het zit, maar je kan hier in Belgie in vaporshops wel effectief CBD olie kopen, je kan het enkel niet online kopen, net zoals je geen sigaretten online kan bestellen.
    Of het legaal is , dat weet ik niet, maar het wordt wel aangeboden.

    Leave a comment:


  • smoker2002
    commented on 's reply
    thanks
Bezig...
X