Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Ledgrower
    commented on 's reply
    Inderdaad maar zolang ze niet in t zicht staan of je 4x1000w hps+ gaat gebruiken vinden ze je toch niet of je moest je mond voorbijpraten.

  • Green Mamba
    commented on 's reply
    Dus 4 dikke planten en een goed lamp erboven. Gejost ben je toch als ze binnen komen.
    Je kan de zieligaard spelen en uitleggen dat het alleen voor eigen medicinaal gebruik is. Alles minimaliseren en hopen op de laagste straf meer kan je niet doen.
    Na jaren lang de criminele misdaad te betalen voor ons weedje is het toch beter om zelf veilig thuis te kweken meneer de agent...

  • Ledgrower
    replied
    Ik heb hier onlangs met een agent over gesproken.
    Hij vertelde mij:
    Indien je 1 plantje buiten of achter het raam hebt staan ga je geen problemen krijgen zolang de buren niet bellen i.v.m. overlast.
    Ga je echter een lamp gebruiken al is dit een 1w led ben je voor de politie in Belgie professioneel bezig,
    word alles aangeslagen en afhankelijk van de hoeveelheid een boete/celstraf.

    Bezit is hetzelfde gebleven, onder de 5gr afhankelijk van de agent,
    boven de 25gr zouden ze je kunnen proberen aan te klagen als dealer als ze een verdere aanleiding kunnen vissen.

    Leave a comment:


  • ikwilgnusername
    replied
    @smoker2002 hierboven
    https://justitie.belgium.be/nl/thema...drugs/cannabis

    Leave a comment:


  • lightitup420
    commented on 's reply
    https://patents.google.com/patent/US6630507B1/en

  • Kolonel Green
    replied

    Leave a comment:


  • smoker2002
    replied
    deze topic is 10j geleden gestart hoop dat er nu al iets verandert is in Belgie ........maar je kent Belgie ...Brussel hallen vilvoorde splitsing is ook al meer dan 40j bezig

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Wellicht handig om geen foto’s van u eigen als profielfoto te gebruiken ?

  • beowulf
    replied
    Dan is er geen probleem he.

    Overigens, het is allemaal iets complexer dan het lijkt. Ik heb al wiet verdampt waarvan ik dacht als ik nu niet 100% psychologisch in orde ben dan gaat het mis. Het is voor huisartsen heel moeilijk om bepaalde psychologische ziekten te herkennen, laat staan er mediciatie voor te schrijven. Moest wiet legaal zijn dan is die drempel weg. Sowieso dat het voor veel mensen kan helpen, maar dan voornamelijk mensen met fysieke problemen zoals ms en als. Stel nu dat ik mij depressief voel en ik krijg cbd voorgeschreven en dat helpt, wat schiet ik daar dan mee op zonder de oorzaken van die depressie aan te pakken? Dan ben je net als zoveel anderen compleet afhankelijk van medicatie, terwijl dat niet hoeft. Zo zie ik het. Huidige opioid crisis in de vs is daar een mooi voorbeeld van. Komt ook allemaal uit de natuur, al die aftreksels van morfine etc. Daarom is het ni ongevaarlijk. CBD, hoelang wordt dat getest? Over lange termijn is daar niks over geweten.

    Die hippies die verwijzen naar cannabis als medicatie over de jaren heen die vergeten dat pas sinds een jaar of 20 de thc en cbd percentages gigantisch de hoogte in schieten. Probeer als beginner maar is herijuana van Sannie, je zal er snel op terugkomen.

    Leave a comment:


  • Kuikie1979
    replied
    Hehe nee hoor

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Gaat gij uzelf spontaan aangeven mss met uw paar grammen wiet?

    Leave a comment:


  • Kuikie1979
    replied
    Ik ben geen kweker maar een klein beetje wiet in huis kan me in de problemen brengen.

    ik ben verdorie chronisch ziek. Gelukkig houdt de cbd mij recht.

    fuck belgie, doe iets!

    edit: wat met spacecake enzo? Gaan ze daar ook moeilijk over doen?

    ik ben een newbie in het wereldje
    Last edited by Kuikie1979; 25 March 2018, 12:15.

    Leave a comment:


  • Kuikie1979
    replied
    Wat met CBD capsules? Is daar ook een wet voor in Belgie?

    Leave a comment:


  • Organisch
    replied
    Een schande is het!
    Gelukkig telt dat niet voor mij. Ik ben mentaal gestoord. Sorry

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    En dan vind ik geen burgerrechten voor mensen die bewust niet gaan werken, maar daar wel perfect toe in staat zijn.

    Leave a comment:

Bezig...
X