snap dan eens dat gedoogt alleen werkt als degene die je aanhoud goed in ze vel zit
heeft hij slecht geslapen dan is het niet gedoogt
ik ken mensen die hier met 3 plantjes in de achtertuin zijn gepakt en de planten werden vernietigt dus gedoogt of niet maakt geen klote uit wil hij je pakken dan pak hij je
in nederland is het ook nog steeds een vaag verhaal gedoog beleid
zal een voorbeeld geven :
je koop een nieuwe scooter heel mooi is zo goed gekeurd voor de NL wetgeving
maar ik wil een andere uitlaat mag dat volgens de wet niet want hij is goedgekeurd zoals hij nederland in kwam zet jij een andere uitlaat eronder klop de goedkeuring niet meer
moet ik wel zeggen er zijn weinig agenten die er moeilijk over doen maar heb je een klootzak er tussen die kan je er gewoon een boete voor geven
zo werkt het ook met dat gedoogbeleid
heeft hij slecht geslapen dan is het niet gedoogt
ik ken mensen die hier met 3 plantjes in de achtertuin zijn gepakt en de planten werden vernietigt dus gedoogt of niet maakt geen klote uit wil hij je pakken dan pak hij je
in nederland is het ook nog steeds een vaag verhaal gedoog beleid
zal een voorbeeld geven :
je koop een nieuwe scooter heel mooi is zo goed gekeurd voor de NL wetgeving
maar ik wil een andere uitlaat mag dat volgens de wet niet want hij is goedgekeurd zoals hij nederland in kwam zet jij een andere uitlaat eronder klop de goedkeuring niet meer
moet ik wel zeggen er zijn weinig agenten die er moeilijk over doen maar heb je een klootzak er tussen die kan je er gewoon een boete voor geven
zo werkt het ook met dat gedoogbeleid
Comment