Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    snap dan eens dat gedoogt alleen werkt als degene die je aanhoud goed in ze vel zit

    heeft hij slecht geslapen dan is het niet gedoogt

    ik ken mensen die hier met 3 plantjes in de achtertuin zijn gepakt en de planten werden vernietigt dus gedoogt of niet maakt geen klote uit wil hij je pakken dan pak hij je

    in nederland is het ook nog steeds een vaag verhaal gedoog beleid

    zal een voorbeeld geven :

    je koop een nieuwe scooter heel mooi is zo goed gekeurd voor de NL wetgeving
    maar ik wil een andere uitlaat mag dat volgens de wet niet want hij is goedgekeurd zoals hij nederland in kwam zet jij een andere uitlaat eronder klop de goedkeuring niet meer

    moet ik wel zeggen er zijn weinig agenten die er moeilijk over doen maar heb je een klootzak er tussen die kan je er gewoon een boete voor geven

    zo werkt het ook met dat gedoogbeleid
    2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
    http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door BaZe View Post
      moet ik wel zeggen er zijn weinig agenten die er moeilijk over doen maar heb je een klootzak er tussen die kan je er gewoon een boete voor geven
      Dan zijn het allemaal klootzakken. Klaar.

      Comment


        #78
        Ze kunnen je niets doen zolang er geen bewijs is dat jej cannabis ging kweken.

        Comment


          #79
          dat bewijs hadden ze wel 7 zaadjes denk zonder die zaadjes kunnen ze niks doen
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door 530d View Post
            7zaden, 2zakken cultuurgrond, lampenhouder + spiegelkap, vsa, lichtmicroscoop en 2 flesjes meststof
            Heb ik over het hoofd gezien.

            Comment


              #81
              Zaden verpatsen is legaal in Europa dacht ik hoor...

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View Post
                Heel spijtig dat je bent opgepakt maar toch bestaat er nog heel veel onduidelijkheid. Je mag max 3gr hebben en dan nog niet altijd en je mag 1 plant hebben maar sommige plantjes kan je toch een beetje meer als 3gr afhalen. Dus dat is niet echt logisch volgens mij
                Ik heb moeten een verklaring gaan afleggen bij de politie voor iemand die gepakt was als dealer, zij zeiden ook: je mag niets bij hebben...

                Comment


                  #83
                  Politie zijn gewoon stomme mensen die het meest van de tijd niet eens weten wat er in de wet staat en alleen via via weten wat er mag en niet mag heb ik de indruk.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment


                    #84
                    Hier in Nederland is het gewoon geld verdienen geworden door de agentjes , ze moeten een bepaald aantal boetes uitschrijven .
                    Is te gek voor woorden eigenlijk.

                    Comment


                      #85
                      het ligt niet echt aan de flikken hoor. het ligt aande ministers zij maken er zo een warboel van dat om den duur niemand deftig weet wat goed en fout is.

                      Ik ben deze zomer naar les ardentes in wallonie geweest de organisator heeft mij daar opgepakt . en is met mij naar de flikken gegaan . de flikken hebben mij gefouileerd en mijn weed gepakt ongeveer 6 gram en ze zeiden tegen de organisator dit is veel te weinig om hem te arresteren . ze hebben het mij teruggegeven en ik mochst terug doorgaan zonder boete ofzo.

                      ik stond erzelf versteld van
                      Greetz
                      Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                      Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                      sigpic

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
                        het ligt niet echt aan de flikken hoor. het ligt aande ministers zij maken er zo een warboel van dat om den duur niemand deftig weet wat goed en fout is.

                        Ik ben deze zomer naar les ardentes in wallonie geweest de organisator heeft mij daar opgepakt . en is met mij naar de flikken gegaan . de flikken hebben mij gefouileerd en mijn weed gepakt ongeveer 6 gram en ze zeiden tegen de organisator dit is veel te weinig om hem te arresteren . ze hebben het mij teruggegeven en ik mochst terug doorgaan zonder boete ofzo.

                        ik stond erzelf versteld van
                        Greetz
                        Dat zijn dus de Waalse flikke veel toleranter als bij ons of ze waren waarschijnlijk te lui om zo een papieren formulier in te vullen
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment


                          #87
                          Haha! ^^

                          Bij ons pak 'k vaak de bus nr maastricht en als ze dan controle doen in de bus (ze vragen aan iedereen die wiet mee heeft om uit te stappen) moet je je wiet gewoon afgeven en als het minder als 3 gr is wordt je al dan niet geregistreerd (> hangt van agent af). Meer als 3 gram zou in principe voor een proces verbaal zorgen (> niet ALTIJD het geval)

                          Ma soit, het komt er dus op neer dat je je wiet altijd braafjes moet afgeven aan de flikken als je geen miserie wilt. Als je wiet bij hebt en je wilt het niet spontaan aan de flik afgeve zal hij er zeker een probleem van maken en in dat geval kan het goed zijn dat je toch een PV krijgt met zelfs minder als 3 Gram.

                          Hypocriet!

                          Comment


                            #88
                            Toch blijf ik het vreemd vinden dat er niet meer zelf wordt gekweekt. Vorig jaar heb ik in mijn tuin 5 planten gehad (voor de allereerste keer zelf wiet gekweekt), en ik heb er nu hele emmers vol van, genoeg om 10 jaar rond te komen aan mijn tempo.
                            Ok ja, niet iedereen heeft een tuin en gemakkelijke buren die het verschil niet kennen tussen een kerstboom en cannabis, maar toch...

                            Comment


                              #89
                              Ik denk dat veel afhangt van waar je word gepakt ook. in Brussel bv. word er volgens mij minder gezecht dan in een of ander boeredorpje.

                              Comment


                                #90
                                Ik heb het idee dat je in een klein dorpje wat subtielere politie agenten aantreft... in de grotere steden is al veel meer overlast en het is dagelijkse kost van de agenten...

                                Maar iedere situatie is anders he
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X