Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eental vragen omtrent wetgeving en een koude zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Draaiendans
    replied
    Melig haha

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Gniffelgniffel

  • joremkrank
    replied
    wisten wij veel dat je een verwarmingsmatje had,nu is er natuurlijk geen probleem meer 15 watt is zat

    Leave a comment:


  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Omgevingstemperatuur zolder in december is minimaal 14graden in de nacht dus als ik snachts draai moet het wel goed komen toch

  • Draaiendans
    replied
    Ik heb een verwarmingsmatje die werkt best wel goed en verbruikt maar 15watt

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Ja, als het er 's winters onder de 10 graden komt wordt het een ander verhaal.
    Dan zet je beter een 120x120 tentje met 600W hps erin op 22/2 licht/donker vol met autoflowers.
    Uitblazen en innemen van de zolder. Mits die groot genoeg is, anders loopt de LV teveel op.

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Dan moet ie maar een slaapkamerkast ombouwen.

  • beowulf
    commented on 's reply

  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply

  • beowulf
    commented on 's reply
    Stel je zet een 60 op 60 tent in een 150 op 150. Kost je wsl meer dan 1 kwh elk uur om die buitenste warm te stoken. En dan wat? Slang naar de binnenste? Trek je zo die warmte weer weg. Maak je er een gesloten circuit van dan zit na een uur je LV op 100%. Dus dan moet je koude lucht gaan aanzuigen in die buitenste tent en dat krijg je ni verwarmd. Probleem met wiet kweken is dat je continue verse lucht moet aanzuigen en die moet warm zijn. Dus dat gaat niet in een koude ruimte.

  • joremkrank
    replied
    het scheelt nu al 4 graden laat staan in november ha ha ha ha ha ha jij moet echt een verslag gaan maken

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Zou het geen optie zijn dat hij verwarmde lucht ergens anders wegtrekt voor zijn inlaat?
    Of tent in tent!?

  • beowulf
    commented on 's reply

  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Ala je even verder had gelezen zie je dat mijn zolder niet geisoleerd is,zie je het al voor je ik wil niet de kneus zijn die geen sneeuw op zijn dak heeft,ik heb al wat metingen gedaan en het scheelt nu al 4 graden omgevingstemperatuur...laat staan in november/december dus een beetje naief je reactie maar toch bedankt.

  • joremkrank
    replied
    als je denkt dat 250 watt je zolder gaat opwarmen ben je erg simpel,en moet je eigenlijk alles met een stekker eraan je huis uit pleuren

    Leave a comment:

Bezig...
X