Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zie jij dat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Hoe zie jij dat?

    Korting op 420shop
    Naast de welbekende kreten van de antie wiet brigade dat alle coffeeshops moeten sluiten en cannabis teelt nog zwaarder bestraft moet worden dan nu het geval is. Horen we ook steeds vaker berichten dat juist alle drugs, dus cannabis, coke, heroine, LSD, etc..., legaliseren de oplossing zou zijn voor veel criminaliteit en andere problematiek omtrent drugs. Maar er zijn ook stemmen die vinden dat men alleen cannabis zou moeten legaliseren en weer andere die alles liever zo laten als het nu is.

    Wij (Regular) vinden dat alleen cannabis gelegaliseerd moet worden. Gezien de vergaande problematiek die gepaard gaat met harddrugs, zijn wij nadrukkelijk tegen de legalisatie daarvan.

    Hoe zie jij dat?

    Deze poll loopt ook op Regularonline.com en in Regular magazine
    47
    Alle Drugs Legaliseren.
    10,64%
    5
    Juist niet legalisren, zelfs Cannabis niet.
    0,00%
    0
    Alles zo laten als het is en het gedoogbeleid handhaven.
    4,26%
    2
    Speciaal voor elke soort drugs een toegepast beleid ontwikkelen en zo alles legaliseren.
    21,28%
    10
    Alleen Cannabis legaliseren, en hardrugs niet.
    63,83%
    30
    Last edited by dokkie; 1 September 2010, 09:05.

    #2
    Re: Hoe zie jij dat?

    Alleen cannabis sinds ik vind dat ik binnenin mijn verslaving nog normaal kan functioneren en beoordelen,de ene keer wat passiever dan de andere maar al bij al normaal

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Hoe zie jij dat?

      alleen cannabis, hard drugs hard aanpakken.

      het probleem is het buitenland/EU. het is hier heel normaal om naar een shop te gaan om cannabis te kopen. Maar als je in het buitenland mensen vraagt hoe het zit met een joint, dan zal je schrikken wat je in sommige landen te wachten staat.

      gelukkig zien veel meer prominenten in dat mediwiet zich heeft bewezen, via deze weg ga je langzaam naar legalisering. maar het gedoogbeleid zoals die nu is zal zeker nog jaren blijven.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        Re: Hoe zie jij dat?

        ik vind dat je harddrugs ook moet legaliseren,zodat het niet veel meer kost en die junkies van je autoradio afblijven en misschien wel gewoon meekunnen draaien in dit systeem.

        Comment


          #5
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment


            #6
            Re: Hoe zie jij dat?

            alle drugs legaliseren

            iedereen moet zelf kunnen bepalen wat ie met zijn lichaam doet

            De mensen die door drugs in problemen komen zijn altijd mensen, die zonder drugs ook al in de problemen zitten.

            Comment


              #7
              Re: Hoe zie jij dat?

              Cannabis vrijgeven, de rest hoeft van mij niet!

              Comment


                #8
                Re: Hoe zie jij dat?

                houd het alleen bij cannabis legaliseren, anders gaat het van kwaad tot erger.
                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe zie jij dat?

                  doe wat je wilt doen maar zorg ervoor dat anderen er geen last bij hebben !

                  heb normen en waarden en spuit niet bij een school in de buurt , maar dat vind ik van joint roken ook !

                  iedereen heeft het recht zichzelf in de verdoemenis te helpen ..maar doe het alleen en laat anderen er buiten !



                  grtz


                  dat vind ik van drugs !

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe zie jij dat?

                    ik vind dat iedereen het recht moet hebben om zelf te bepalen wat ie naar binnen werkt.
                    ben er van overtuigd dat je op deze manier veel minder criminalitijd hebt.


                    groetjes

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe zie jij dat?

                      Maar wat dan met de gezondheidszorg kosten van de junks die verslaafd zijn ( worden ) aan het harde spul en zo onze belastingen de lucht injagen om ons gezondheidssysteem te spijzen ?

                      Voor mij moet iedereen verplicht aan de wiet, economie zal draaien minder gezondheidsklachten, weg verzuring van de maatschappij en iedereen terug naakt op straat .

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe zie jij dat?

                        http://www.jijmaaktgeschiedenis.nu/b...-in-amsterdam/

                        kijk nederland heeft ons dus zelf van drugs voorzien, waarom nu nie meer, hehe

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe zie jij dat?

                          ik heb "Speciaal voor elke soort drugs een toegepast beleid ontwikkelen en zo alles legaliseren." gekozen, (hoewel ik misschien niet vindt dat echt alles legaal moet zijn, maar je liet geen keuze in de poll )

                          Trouwens, je scheert alle hardrugs wel over een en dezelfde kam. LSD staat in je rijtje naast heroine... ?!
                          Hmmz, LSD moet op een legale manier aan te geraken zijn, zoals paddo's en dmt. Deze zogenaamde psychedelica noem ik geen harddrugs.
                          Gezien de term harddrugs mij meteen doet denken aan amfetamines of heroine, en die kan je onmogelijk vergelijken met LSD of paddo's, noch qua werking, noch qua gevaar en zeker niet qua verslavingspotentieel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe zie jij dat?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                            Maar wat dan met de gezondheidszorg kosten van de junks die verslaafd zijn ( worden ) aan het harde spul en zo onze belastingen de lucht injagen om ons gezondheidssysteem te spijzen ?
                            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe zie jij dat?

                              Deze discussie zijn altijd eindeloos als je geen onderscheid ziet tussen decriminaliseren en legaliseren. Decriminaliseren wil zeggen in dit geval overal waar in de wet het woord 'cannabis' staat, dat weghalen.
                              Da's iets anders dan wat in US gebeurt, waar legalisering bezig is in een heel aantal staten. De enige redenen om te legaliseren is een apart circuit op te zetten zodat er slechts enkelen (misschien de staat) eraan kunnen verdienen.

                              Wat zouden de gevolgen zijn van decriminalisering?
                              Alle coffeeshops dicht - zoals in Zuid Afrika, waar je aan elk tankstation wel wiet kunt kopen, of bij de groentenboer, waar het hoort.
                              Alle growshops dicht - want je vindt alles toch in een degelijke kweekgroothandel en goedkoper.

                              Comment

                              Bezig...
                              X