Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar een legale kweek

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nederland: Op weg naar een legale kweek

Korting op 420shop
    Naar aanleiding van dit bericht post ik deze link waarin een stappenplan wordt beschreven om toestemming te kunnen krijgen van de gemeente om je eigen medicinale cannabis te mogen kweken.

https://www.mediwietsite.nl/stappenp...n-de-gemeente/

Ik ben zelf niet altijd fan van de Mediwietsite met veel reclames en een bijna evangelische manier van prediken maar wellicht heeft iemand er iets aan.

Ik wens diegene veel succes
    denk je toch echt geen kans maakt op het moment nog

Comment

Zullen we gewoon massaal aanvragen indienen bij de huisarts? Dan moet er wel wat mee gebeuren lijkt me..-D
      Audacia Pro Muro et Scuto Opus

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Een recept van de huisarts heb ik al. Ik ga er niet aan beginnen omdat ik net als Weske denk dat je weinig kans maakt op het moment en het wel prima vind zoals ik het nu doe. Geen slapende honden wakker maken

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Pcies ik ga er ook voorlopig niet teveel mee doen, bij me huisarts was het ook al bekend maar hij is niet zo een fan van cannabis helaas.

Mooi project!

Alleen hou ik er niet zo van om 'overal' geregistreerd te staan als zijnde een grower en blower.
      En dan nog die NEN keuring, die plaats gaat vinden op de plek waar de kast ge´nstalleerd is, is voor mij een no go.

Toch hoop ik op een succes voor dit project.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X