Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met wiet op reis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Met wiet op reis?

    Korting op 420shop
    Omdat ik ontzettende vliegangst heb zit ik eraan te denken om mijn vaporizer en een beetje wiet mee te nemen op vakantie naar Curacao. Puur om de vlucht heen en terug een beetje goed door te komen.
    In het verleden heb ik wel oxazepam gehad tegen vliegangst maar daar word ik persoonlijk niet zo heel erg blij van. Je hebt lang (en veel) last van bijwerkingen als je het anders nooit gebruikt en het is ontzettend veel gedoe met doktersverklaringem om het mee te kunnen nemen. (Voor mijn vakantie naar Griekenland ging het aanvragen van een Shengenverklaring helemaal mis en heb ik mijn oxa maar stiekem meegenomen.) Maar naar Curacao doe ik dat liever niet.
    Daarom mijn vraag, kan ik mijn vaporizer en een beetje wiet meenemen op vakantie naar Curacao?
    Het stiekem meenemen vind ik eng, gezien daar in sommige landen hoge gevangenisstraffen op staan.
    En kun je het voor deze situatie ook medisch krijgen?

    #2
    Gaat een lange vakantie worden als je dat wil meenemen het vliegtuig in.

    Wiet kan ook onverwachte effecten hebben, zeker als je je niet fijn voelt of erg bang bent.
    CBD olie schijnt beter te werken.
    Of dat mag, dan moet je kijken of het toegestaan is in alle landen waar je land.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Zou het niet doen, lijkt me niet verstandig, kan je veel ellende bezorgen als het fout gaat!
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        #4
        Ik vraag me vooral af met wie ik op reis ga..
        Je bent een meisje dus dat is een 1e goede stap..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Niet doen!

          Alleen..met een medisch paspoort of geluk hebben..
          Koffers worden niet veel gecontroleerd het risico zou
          ik nooit nemen, ja zal net zien dat ze jou pakken
          Dag vakantie!!

          Ook CBD is stafbaar Q

          Comment


            #6
            Medicijnen mag je met het recept en in de originele verpakking en eventueel nog een doktersverklaring meestal naar elk land meenemen als je het gewoon bij de douane aangeeft.

            Geef je het niet aan bij het inchecken, nemen ze je eventjes in een box apart en heb je een probleem met een paar chagrijnige douaniers.

            Wil je mediwiet meenemen, MOET je de wetgeving van dat land bekijken en het beste neem je even contact op met de ambassade van dat land, hier in Nederland.

            Ik zeg, persoonlijk zou ik plaatselijk even een rokertje zoeken, stoners vindt je overal.

            fijne vakantie

            PS. Ze schijnen tegenwoordig overal honden voor te hebben, enneh, als je de tv serie airport nog nooit hebt gezien!!.......je maakt zelfs weinig kans met een ietsiepietsie wiet/hash!!!

            Comment


              #7
              Ik zeg, persoonlijk zou ik plaatselijk even een rokertje zoeken, stoners vindt je overal

              Zelfs in landen waar de doodstraf opstaat..

              CBD is toegestaan op de Antillen maar dan moet je wel een dokters verklaring hebben, kan ook makkelijk zonder aankomen hoor (grotere markt)
              Zoek/Vraag naar Dinah Veeris die kan je zo bezoeken..

              Als je geen ervaren roker bent vermijd het roken voor het vliegen aangezien je hoogstwaarschijnlijk misselijk zal wezen en gaat het ook op je zenuwen werkt (stress/angst) al helemaal met coffeeshop wiet...en dat zal ge-triggered worden omdat je weet dat je verkeerd bezig bent. Gewoon niet smokkelen!!
              Last edited by ganjagast; 31 July 2019, 17:01.
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Voor vliegangst ben je beter af met ademhalingstechnieken en meditatie, ofwel neem je een klassieke slaappil en slaap je de hele vlucht.

                Smokkelen zou ik zowiezo niet doen, dat lukt niet internationaal met het vliegtuig moet je maar denken.

                Comment

                Bezig...
                X