Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en weed

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en weed

    Korting op 420shop
    Het huidige kabinet heeft van het vorige een cadeautje gekregen.


    Men is stelselmatig alle coffeechops in Nederland aan het uitfaden.

    Niet alleen in aantal, maar ook in de kwaliteit die er verkocht wordt.


    In de beste chops in Nederland, juist die wat in het midden des lands liggen, is zelfs de duurste soort cannabis, of dat nou weed of hasj is, verschrikkelijk bewerkt met toevoegingen, waarbij de hoeveelheid overgebleven THC nagenoeg verwaarloosd kan worden.


    Dit is nu al zo'n maand of twee aan de gang.


    Dit drijft onze jeugd de illigaliteit in, waar ze wel weer met echte middelen te maken krijgen, niet alleen softdrugs, maar ook pillen en harddrugs.



    Bedankt, heel fijn, eindelijk weer goeie stuff, helaas niet meer (semi)legaal gescheiden van hard en soft.


    Jammer dat de fatsoensklootzakken dat niet door hebben daar in Den Haag.

    #2
    Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

    Je bericht brengt een aantal vragen naar boven..

    Hoe heeft de vorige regering er voor kunnen zorgen dat de kwaliteit in coffeeshops omlaag gaat?
    Door de strengere controle die ervoor gezorgd heeft dat het risico omhoog ging, en dus ook de winst die er valt te behalen? (wat resulteert in meer vervuilde wiet etc)

    Wat zijn de beste coffeeshops van Nederland? wie bepaalt dat en waarom zijn het de beste als ze vervuilde troep verkopen?
    Hoe weet jij dat dat nu 2 maanden aan de gang is? lijkt me een relatief korte tijd om zo'n complot tot uitvoering te brengen.

    Waarom zou wiet met minder thc perse van slechtere kwaliteit zijn? Dit is onzin naar mijn mening.

    lees dit artikel eens door: Concentraties-THC-in-nederwiet-gestabiliseerd

    Greetz JD
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

      vind het een beetje maf dat je niet eens jezelf voorstelt en ondertussen in 3 topics hetzelfde noteert!
      complottheorien zijn bij mij altijd welkom, maar hier een beetje het forum gaan lopen bespammen zonder iets zinnigs te zeggen te hebben slaat echt helemaal nergens op
      it's his line so only God knows
      Grtz Kush

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

        Achja de heksenjacht van de Gristentaliban op het wietplantje gaat door.

        Ondertussen stoppen ze de bevolking vol met drank, ritalin, hormonen, oxmazepam etc.

        Slaap zacht minister President!

        PS: Ja door de hoge druk op wiet gaat de kwaliteit achteruit, vraag groter dan aanbod, prijzen stijgen en kwaliteit zakt. Alleen echt foute gasten houden zich nog bezig met (grootschalige) wietkweek. Hun willen maar 1 ding: GELD. Een gezond en lekker rokertje is bij hen van minder belang. Dus moment van oogsten maakt niet uit, de boel verzwaren maakt niet uit, en zware giffen gebruiken bi jde teelt hebben ze ook schijt aan.

        Blij dat ik mn eigen rokertje heb!

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

          Ik vind het maar vreemd. Hoe kan de overheid de wiet van shops verminderen in kwaliteit? Ten eerste staat de overheid compleet los van de kwekers; die kunnen ze niet dwingen om slechtere wiet te produceren.. (Omdat als de overheid de kwekers kent ze meteen gearresteerd worden). Dan nog de coffeeshops; de overheid staat compleet los van de inkoop van coffeeshops. Deze 'achterdeur' is zelfs illegaal al doen ze er niks tegen.

          Dit lijkt mij meer op een fabeltje.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

            Ik zelf vind de hetze tegen de shops nog wel mee vallen.....
            Wat je op dit moment wel enorm ziet,is de handhaving mbt
            verkoop minderjarigen en het aantal concentraties van shops dicht bij
            elkaar...Een voorbeeld op klarendal in Arnhem was vroeger 6 shops in een
            cirkel van 500meter,waardoor er toch een bepaalde overlast was.......Het uitbannen
            van softdrugs gaat ze nooit en te nimmer lukken,zijn zoveel dingen die ze dan moeten verbieden....
            Lang leven de democratie En als ik heel eerlijk ben,mijn jointje rook ik ook nog wel als elke shop
            gesloten zou zijn......

            Comment


              #7
              Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

              Overheid en hun heksenjacht heeft zeker wel invloed op de kwaliteit.

              Staat hierboven al. Puur al het feit dat de prijzen per gram enorm gestegen zijn door de heksenjacht maakt het interessant om wiet te verzwaren etc en ook troepwiet te verkopen voor een lekekre prijs.

              MONEY!

              Comment


                #8
                Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                100% met buizerd eens

                Comment


                  #9
                  Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                  volgens mij heet het oxazepam..
                  En das een lousie drug...
                  Onkruid is kruid dat op de verkeerde plek groeit

                  Comment


                    #10
                    Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                    troep en verzwaarde wiet .. bespoten met geurtjes , glas erin, zand ... had je 15 jaar terug ook wel ....

                    ken verder geen een shop die zn wiet bij de overheid inkoopt ...
                    wat je inkoopt, ben je zelf bij , je wilt troep verkopen of kwaliteit ...dat is aan jezelf als shophouder !


                    wat prijzen betreft dank ik dat meer aan de euro ... is gewoon het euro tekentje voor gezet, zoals bij veel dingen !
                    dat er regels zijn voor shops is prima ... zeker uit de buurt houden van scholen e.d.
                    softdrug echt uitbannen .. lukt ze never en nooit niet !


                    grtz smokeybandit

                    Comment


                      #11
                      Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                      Wat betreft de kwaliteit van wiet ben ik het met je eens Smokeybandit. Een shop kan zelf kiezen of ze vervuilde wiet aannemen of niet, en met een beetje concurentie van andere shops in de buurt (of binnen loop afstand) doen 'goede' shops dit niet. Tenzij ze klanten willen verliezen.

                      En de stijging van de prijzen is o.a. afhankelijk van;
                      - Het risico; er worden steeds meer mensen gepakt.. het is minder aantrekkelijk dan dat de politie nooit optrad.
                      - Het aanbod; mede door het verhoogde risico gehalte is het aanbod stukken minder
                      - Accijnzen; de overheid heft enorme heffingen op cannabis.
                      - Loonkosten van personeel zijn ook een stuk duurder geworden dan voorheen
                      - .. .
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                        niet helemaal mee eens weedy , daar waar er 1 wordt opgepakt komen er 2 voor terug !
                        zoals ik het ken is er nog aanbod zat , iid wel iets minder als vroeger misschien ! vaak hebben shops hun vaste kwekers !
                        kwa accijnzen ... tis maar wat je opgeeft ... lol
                        personeel .... je kun het doen met minimum loon ..... en ik geloof niet dat mensen die in een shop werken in loondienst veel meer krijgen !


                        grtz smokeybandit

                        Comment


                          #13
                          Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                          accijzen op wiet?dan hadden we dit mooie forum nietwil wel vertellen waarom het in de shop duurder word.er zijn nu minder shops en de vraag is gelijk gebleven.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                            das wel een feit , maar dr zijn ook nog steeds genoeg huisadressen , en daar ligt de prijs vaak lager !

                            Comment


                              #15
                              Re: Nieuwe kabinet zet afknijping cannabis door, via het uitfaseren van de THC in hasj en

                              en de koffie staat klaar

                              Comment

                              Bezig...
                              X