Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

    Vandaag een dode gevallen bij duiken onder het ijs.
    Gisteren iemand van een keukentrapje gevallen, nek gebroken.
    Busladingen vol met gebroken armen en benen.
    Dit weekend weer veel hersencellen kapot gezopen in Europa.

    Edoch meent de gristentaliban de heksenjacht op wietplantjes te moeten voortzetten, want jawel het is lekker ontspannend!

    Alles maar verbieden in het leven? Bier, keukentrapjes, skien, duiken, schaatsen?
    Nee, voorlichten, hoe er goed mee om te gaan.

    Het leven zit vol ' gevaar'.

    Of gaat Bruin I het leven verbieden?

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Last edited by Xtreme; 28 February 2011, 08:25.

        Comment


          #64
          Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

          Mogge!

          Ik ga me es ff lekker aangesproken voelen!

          Terwijl de samenleving zich druk maakt om het hoofddoekje van de buurvrouw, voor miljarden aan bommen en granaten op (veelal moslim-)landen laat vallen, Israel blijft steunen in diens wrede politiek van minstens onderdrukking, moord en brand schreeuwen over de andersdenkenden (Moslims bijv, eerst waren het de communisten trouwens ;p)..

          Terwijl mensen in de bak worden gesmeten vanwege een cannabisplantje, je je ID moet tonen als je de hond uitlaat, (als die een meter verkeert poept betaal je overigens 150 euro), iemand in zijn eigen huis ongeveer de baas niet meer is.
          Wordt ik ter verantwoording geroepen op een cannabisforum voor het gebruik van de term GristenTaliban.

          Alle regeltjes in NL, de vertrutting, de op zogenaamd christelijke leest geschoeide moraalridders, die weer te paard gaan, HEKSENJAGEN. In vele vormen, vervolgens het slachtoffer kruisigen.
          Honderden miljoenen dieren worden dagelijks gemarteld in de bio-industrie en pelsfarms, in Canada zijn ze weer begonnen met het dood meppen van zeehondjes. Ach staat iets over in de bijbel.
          En ook Palestijnen, Tibetanen, Hutus, Tutsi's, Koerden hoeven niet op veel aandacht te rekenen van de hypocriete gristenmores.

          Mensen die uit deze term menen af te moeten leiden dat ik kots op alle christenen, moeten eens kijken hoe ze er zelf inzitten en wat voor gorigheid ze zelf een ander aansmeren. Een waar christen is iemand die uit zijn hart leeft, houdt van het leven en het medeleven. Dit toont!

          In de enkele voorbeelden hierboven is het weinig terug te vinden...

          Wie de schoen van de GristenTaliban past trekke hem vooral aan, verder niet aanstellen.

          Weest gegroet,
          B.

          Comment


            #65
            Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

            SVP direct en algemeen voor ELK geloof of gebrek daaraan (want dat is ook een geloof) het volgende gebod invoeren en met grof geweld afdwingen :

            "Gij zult uw geloof voor uzelf houden"

            De overgrote meerderheid van alle moordpartijen in de gehele menselijke geschiedenis is gedaan uit naam van geloofsdenkbeelden...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #66
              Last edited by monty; 28 February 2011, 09:01.

              Comment


                #67
                Buizerd, waaraan ontleen jij je aversie specifiek tegen Christenen? Oke, het CDA is tegen het cannabisbeleid. Dat geldt evenzeer voor de VVD en de PVV.
                Je wordt overigens naar mijn oordeel in dit forum niet ter verantwoording geroepen en het zij verre van mij om dat te doen. Alleen is het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk als je een standpunt inneemt je dit standpunt beargumenteerd onderbouwd. Monty is beslist niet de eerste die je aanspreekt op je geliefde term "gristentaliban". Christenen mogen kennelijk in jouw visie aangesproken worden op hun geloofsovertuiging, maar op het moment dat jij er op wordt geattendeerd dat niet een ieder is gediend van jouw kretologie dan beschouw je dit "als aangesproken worden" of "ter verantwoording worden geroepen". Moet een ieder dan zonder na te denken jouw inzichten tot de zijne maken? Doet jouw "gristentaliban" niet het zelfde? Dreigen die niet met hel en verdoemenis voor andersdenkenden? Als een maatschappelijke stroming je niet aanstaat kom dan met een alternatief, dat berust op een plan, een agenda of een gedachte. Moet dat plan dan luiden: "alle gristentaliban de wereld uit, te beginnen uit Nederland?" Die verfoeide "gristentaliban" zijn over het algemeen hard werkende Nederlanders, die hun belastingen betalen, waar onder meer uitkeringsgerechtigden van profiteren.
                Ik vraag me af of de onverdraagzaamheid die je uitdraagt wel een wezenlijke bijdrage levert aan een betere samenleving. Een samenleving die alleen uit "Buizerds" bestaat is niet de samenleving waarin ik wil wonen.
                Men zegt wel eens dat lieden die homohaat prediken dit doen om hun latente homofiele neigingen te onderdrukken. Heb soms last van latente "gristelijke" gevoelens?
                Last edited by Xtreme; 28 February 2011, 15:46.

                Comment


                  #68
                  Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                  Slotopmerking: ik vind het opvallend dat personen die negatief oordelen over het Christendom wel de (doorbetaalde) vrije dagen aanvaarden die gegrond zijn op de Christelijke cultuur.
                  Eigenlijk heb je gelijk, we zouden onze eigen dagen moeten kunnen kiezen.

                  Of wou je vertellen dat een christen meer recht heeft op verlof?

                  Comment


                    #69
                    Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                    @Of wou je vertellen dat een christen meer recht heeft op verlof?

                    Als ik iets wil vertellen doe ik dat eenduidig en niet voor meerderlei uitleg vatbaar. Houd je maar aan mijn tekst, dan hoef je je ook niet af te vragen of ik wellicht iets anders bedoel dan ik op schrift heb gesteld.

                    Comment


                      #70
                      Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                      c'est le ton qui fait la musique
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #71
                        Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                        Daar moet ik ff op reageren met een andere citaat:


                        Comment


                          #72
                          Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                          doe mij dan maar een fijne betonnen klavecimbel vale ROFL

                          kan je bij die gasten toevallig ook betonnen ondergroed bestellen ? maatje large + weerhaken graag
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #73
                            Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                            Onder het devies:
                            U vraagt, wij draaien ( de betonmolen dan )

                            Ben benieuwd voor wie je het gaat bestellen???

                            Comment


                              #74
                              Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                              Een verrassing voor een pappa van drie die 1/het leuk vind z'n vrouw tot bloedens toe af te rossen 2/daarbij de kids als publiek gebruikt en 3/die een "niet aanraken"status heeft bij de politie en dus nergens om vervolgd wordt.

                              de enige vraag is of er wordt gewacht tot z'n kids volwassen zijn of dat het nu (nadat vrouwlief voor de 3e keer is opgenomen in het ziekenhuis, en er betrouwbare info is dat het heerschap inmiddels overgestapt van coke roken naar heroine) maar eens moet gaan gebeuren. Dit is een geval waarbij de dialoog geen enkele zin meer heeft, en er gewoon gehandeld dient te worden.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #75
                                Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                                Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

                                Moreweed:c'est le ton qui fait la musique


                                Mijn manier van argumenteren dient puur te worden beoordeeld op de inhoud. Inherent hieraan is dat er geen relationele boodschappen via woordkeus of intonatie in mijn schrifturen zijn ingebouwd.

                                Attendu que vous parlez francais: Amicalevant a vous.
                                Xtreme
                                Last edited by Xtreme; 18 March 2011, 14:08.

                                Comment

                                Bezig...
                                X