Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Elke drugswet onwettig / Drugs gebruiken, produceren en verkopen is een mensenrecht

    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    Mijn manier van argumenteren dient puur te worden beoordeeld op de inhoud. Inherent hieraan is dat er geen relationele boodschappen via woordkeus of intonatie in mijn schrifturen zijn ingebouwd.
    Ik zou wel gek wezen om hierover met jou te gaan discusseren Xtreme, je hebt daar veel meer ervaring mee. Een aansluitend gedachtentreintje spoort trouwens vrolijk verder : heeft elke boodschap niet -voor de ontvanger- mogelijk relationele boodschappen als gevolg van de interne regelset waaraan een ontvangstgemachtigde het bericht spiegelt (=de normale verwerking van bericht naar boodschap so to speak, "wat staat er" vs "wat bedoel je" vs "wat denkt de ontvanger dat je bedoelt" vs "wat wil de ontvanger eigenlijk liever horen en ziet hij/zij dus staan") ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    Bezig...
    X