Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie in de black in maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: politie in de black in maastricht

    Korting op 420shop
    laatst waren er gwn 2 agenten in de black widow belgische politie in een nederlandse shop (smokkelen) in uniform en alles eentje pakte snowball(beste van de black) en de andere weetk nietmeer

    beetje link niet?


    peace,,
    Niet geblowd, Niet geleefd

    #2
    Re: politie in de black in maastricht

    Ja, waarom heb je geen foto gemaakt en opgestuurd?

    Lijkt me niet dat zo iets mag.. lol.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: politie in de black in maastricht

      hehe lol

      Comment


        #4
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: politie in de black in maastricht

          yup, 2 politie agenten IN uniform gingen hun dagelijks spul halen

          politie agenten hebben best nice voordelen ze weten wanneer controle is + je neemd wiet in beslag en blowt jezelf goed weg? komop man.
          Niet geblowd, Niet geleefd

          Comment


            #6
            Re: politie in de black in maastricht

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Ja, waarom heb je geen foto gemaakt en opgestuurd?

            Lijkt me niet dat zo iets mag.. lol.
            eigenlijk maakt het me niet zo veel uit, maar toch dat maken de meeste mensen niet eens mee in hun leven

            zo zie je maar dat ook de authoriteiten aan de wiet zitten maar het toch verbieden?
            belgie gaat richting crisis de regering kan niet met geld om nu zou het moment moeten komen dat ze wiet/hasj legalizeren door de belasting daarop krijgen zij massas geld binnen dusja nogal onduidelijk wat mij betreft.

            peace,,
            Niet geblowd, Niet geleefd

            Comment


              #7
              Re: politie in de black in maastricht

              Nou, verbaast me niets meer, hier houden ze zelfs races met drugsdealers en dergelijke types. Of door rood licht rijden, mensen van de baan rijden. Belgische politie is (bijna) niets anders dan een criminele organisatie in uniform. leuk he?!?
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

              Comment


                #8
                Re: politie in de black in maastricht

                Verbaast me ook niet , tzijn al 's yehaaa
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #9
                  Re: politie in de black in maastricht

                  Ik wil bewijs zien voor ik ga oordelen zelfde geld hebtie heftig wietje gerookt en zag hij blauwe mannetjes Lijk me beetje sterk politie die wiet gaat kopen of ze willen het testen
                  om te kijken hoeveel zooi er in zit Want tja dat wat je in de shop gaat halen is niet altijd wat ze zeggen dat je koopt...
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: politie in de black in maastricht

                    "of ze willen het testen
                    om te kijken hoeveel zooi er in zit"

                    Hoe wil de politie dat doen? Dat kunnen politieagenten in burger alleen testen door het op te roken, de rest van de resultaten zal in laboratoria getest moeten worden.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: politie in de black in maastricht

                      Ik geloof der niks van in ieder geval. Waarom zou ge het risico nemen als flik om in uniform gezien te worden in een coffeeshop?

                      Comment


                        #12
                        Re: politie in de black in maastricht

                        Langs de andere kant, waarom zou een politieagent gecontroleerd worden over de grens? Politiemensen zijn, ondanks hun kuren soms, ook maar mensen. Zij maken de wetten niet, zij beslissen vaak zelf niet waar en wanneer er controle komt op wat. Er zijn bekrompen exemplaren, maar er zijn er ook heel normale.
                        Zelfs al waren het echt mannen in politieuniform kan het ook goed een verborgen camera ofzo zijn. Of stoners die het gewoon geestig vonden .
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: politie in de black in maastricht

                            Politiemanne die de shop duidelijk kenden, anders weet je niet welke wiet de beste is.
                            lache!
                            If I had a world of my own, everything would be nonsense.

                            Comment


                              #15
                              Re: politie in de black in maastricht

                              de 2 beste klanten die van een feestje kwamen verkleed als flik ,nie meer en nie minder,lol

                              Comment

                              Bezig...
                              X