Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dagje vlissingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: dagje vlissingen

    Korting op 420shop
    jeeps blowers gisteren een dagje zeeland met het gezin op de terug weg met de boot stonden ze gewoon de belgen op te wachten elke belgiese nrplaat die er stondt hadden ze al nagetrokken resultaat dat we er allemaal moesten alles afgeven ik heb moeten 600euro betaalen anders een nachtje blijven en auto kwijt als we nie betaalden op de buro van oostburg wisten we nie wat we zagen der stonden al 5 belgen voor ons dit is niet meer normaal voorige week hebben ze bijna iedereen die met openbaar vervoer gekontoleert dus beste blowers let op want de weg op en af na de boot is massas gevaarlijker geworden met de nieuwe wet

    grts

    #2
    Re: dagje vlissingen

    Kopen en per post versturen van uit nederland naar je eige adres bubbel-envelop met een nederlandse postzegel
    Niet verder vertellen


    Ajo
    ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: dagje vlissingen

          Als drugstoerist zijnde zou ik als ik jullie was gewoon naar de Nederlandse steden gaan waar nauwelijks last is van drugstoeristen. De meeste hopen zich masaal op in Roosendaal, Bergen Op Zoom, Terneuzen en weet ik het allemaal, maar als jullie gewoon is een eind doorrijden kunnen jullie zeker genieten van een rustig jointje
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: dagje vlissingen

            En niet de grote oversteekplaatsen gebruiken, maar kleine binnenwegjes die je GPS je nooit zou aanraden. Stom dat het op deze manier moet.
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

            Comment


              #7
              Re: dagje vlissingen

              volgens mij ist ie gecontroleerd bij het afstappen van de boot, dus binnenwegjes gebruiken lukt nietmeer

              Comment


                #8
                Re: dagje vlissingen

                Ha geen idee, ik neem nooit de boot . Weet alleen dat er mij altijd is aangeraden: geen autostrade over de grens, en verkieslijk ook geen steenwegen. Echt boerendorpwegjes nemen.
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: dagje vlissingen

                    ik was van plan om eens met de boot naar vlissingen te gaan, word er daar echt zoveel gecontroleerd?
                    en weet er iemand of die coffee shops daar de zaterdag open zijn? :p

                    Comment


                      #11
                      Re: dagje vlissingen

                      miss verrekijker meenemen en kijken of er blauwe smurfen zijn vanop de boot?

                      Comment


                        #12
                        Re: dagje vlissingen

                        niet te geloven zulke zwakzinnige praktijken om de staatskas te spekken.
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment


                          #13
                          Re: dagje vlissingen

                          @lowiet: de shops in vlissingen zijn iedere dag open, ook op zat-, zon- en feestdagen. maar er wordt idd veel controle gedaan, dus aanraden kan ik het niet doen.

                          Comment


                            #14
                            Re: dagje vlissingen

                            Niet met het voetveer naar Vlissingen gaan: dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon de grensovergang bij Putte nemen, richting Bergen op Zoom en daarna richting Vlissingen. Je kunt dan ook in Goes terecht bij HighLife en Aarden.

                            Comment


                              #15
                              Re: dagje vlissingen

                              bedankt voor het advies allemaal, tja... waar moet een belg tegenwoordig dan naartoe als hij een dagje holland wil doen en een vooraadje wil meenemen.
                              tzal nog een jaartje duren voor ik zelf een auto heb....

                              Comment

                              Bezig...
                              X