Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Stemwijzer is online

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis Stemwijzer is online

    Korting op 420shop
    Geachte forumleden,

    via deze weg jullie even wijzen op deze website die deze week live is gekomen:

    www.cannabis-stemwijzer.nl

    die je moet helpen een juiste keuze te maken als het gaat om cannabis.


    Laat je stem horen !

    Zirk

    #2
    Kom uit op de SP.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Ik op de Piratenpartij

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nu ben ik jaloers.

      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Dat kan ik goed begrijpen.

      #4

      Comment


        #5
        Piratenpartij, maar heb toch wat moeite met een partij die zichzelf zo noemt.....

        Tenzij het een carnavalsvereniging ofzo is natuurlijk....

        Comment


          #6

          Comment


          • Urban
            Urban commented
            Editing a comment
            Daarom kies je beter voor rechts,die kunnen nog iets als ze de kans krijgen.

          #7

          Comment


          • Pieremegoggel
            Pieremegoggel commented
            Editing a comment
            Bij regeringen die uit meerdere partijen bestaan zal iedere partij altijd flinke compromissen moeten sluiten. Dat heeft veel voor- en veel nadelen. Maar veel betere alternatieven zijn er niet in mijn ogen. Ik verkies altijd nog democratie boven welke andere vorm dan ook. En daarom stem ik wel altijd. Niet stemmen en wel aan de zijlijn mopperen hou ik niet van.

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Hoor je mij mopperen ,,nee toch?
            Het enige wat ik zeg dat ik niet meer
            in de politiek geloof........

          • Pieremegoggel
            Pieremegoggel commented
            Editing a comment
            Ipie

          #8
          Zolang ze er geen hoofdpunt van maken ga ik niet op een partij stemmen die toevallig iets over cannabis zegt. (maar in de praktijk niets doet of er compleet niks vanaf weet)

          Alle andere problemen in Nederland zijn veel belangrijker.
          Dat wietje kweek ik toch wel.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Same here.
            Ik weet helemaal niet of ik wel voorstander ben van gereguleerde coffeeshops. Of eigenlijk weet ik dat wel; ik ben tegenstander.
            Nog steeds vind ik dat elke Nederlander vijf planten + oogst mag bezitten zonder strafbaar te zijn. Die coffeeshops kunnen wat mij betreft allemaal dicht. Laat medicijnen door de farmaceuten maken, recreatieve wiet door de blowers zelf.
            Als 't zo normaal wordt als peterselie in de keukenkast, dan loont straathandel en dealen ook niet meer. Maar om dat te bereiken moeten we af van die 5-20 euro/gram. En dat kan pas als iedereen een kilo uit de tuin trekt. Zolang een kilo wiet een jaar studeren of een kleine auto kan bekostigen, blijven we aan het verkeerde eind trekken. Het circuit is te belonend.
            Een partij die alleen focust op wiet of een andere single-issue is geen partij voor mij. Ik wil terug naar de oude politiek van rede en argumentatie, kennis en gedegenheid. Niet van onderbuikgevoel en achterbaks punten scoren, of zelfverrijking. Potten die ketels verwijten populist te zijn.. Ik kots er op.

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Potten die ketels verwijten populist te zijn.. Ik kots er op. Geheel mee eens maar mis echt, maar echt de jaren 70-80 die we nooit meer terug zien ( helaas.)

          #9
          D66 was in het verleden erg pro cannabis, maar het is erg stil de laatste jaren/jaar.

          Nu heb ik geen idee welke partij pro cannabis is. Ik kwam uit bij de SP en da gaat nooit nie gebeuren.
          Leuk zo'n stemwijzer, maar je wordt er niet wijzer van.

          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Maakt niet uit, de belofte die in mijn ogen
            loopt om (dacht enkele honderden kilo) als
            overheid uit aan proberen.

            In mijn ogen is daar geen verandering in gekomen...

          #10
          Volgens deze wijzer kwam ik uit op een gedeelde 1e plaats, SP & BIJ1 (Sylvana Simons)
          De 2e plek is ook gedeeld nl Piratenpartij & GroenLinks.
          GroenLinks ook pro Cannabis maar ook XTC en Paddo's willen ze legaliseren, hoor je ook niet veel meer over.

          Comment


            #11
            Die site komt niet met een cookie-notificatie. En dat vind ik slecht als je gelijk youtube en google cookies krijgt. Doe er wat aan.

            Comment


              #12
              Niks wat in deze wereld grootschalig gemaakt wordt, is duur. Helemaal niks. Huizen? Nouja, die worden dus ook niet in overvloed gemaakt....

              Comment


                #13
                Genoeg mensen die niet gaan stemmen, het vertrouwen in politiek volledig kwijt zijn.

                Wat is het alternatief?

                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                • granddaddyHaze
                  granddaddyHaze commented
                  Editing a comment
                  Hoi jointjedraaien...Noemt men u toevallig ook JD?

                  Zou u contact met mij op willen in dat geval....want ik heb wat onduidelijkheid over mijn account welke verward word met kennelijk iemand anders!

                  m.vr groet
                  granddaddyhaze

                #14
                Het zijn allemaal partijen waar ik niet op zou stemmen.

                Comment


                  #15
                  Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in je hoofd als je je keuze laat bepalen aan de hand van hoe een partij tegen wiet aankijkt.. Er zijn wel belangrijker zaken. Dat blijkt in ieder geval wel uit mijn uitslag. Vreemd genoeg komt trots op Nederland er helemaal niet naar boven terwijl alle ander kieswijzers die voor mij op 1 zetten
                  Schermafbeelding 2021-03-01 om 12.44.47.png
                  Lopend Verslag

                  Comment


                  • Ipie
                    Ipie commented
                    Editing a comment
                    klopt, dit slaat nergens op.....
                Bezig...
                X