Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

      misschien binnen de vzw ook is aan politiek gaan denken? :p
      als daar over nagedacht wordt kan de problematiek in belgie in 1 keer opgelost zijn...
      Laat de boeren het telen (verdiene ze nog iets ipv geld toe te steken zoals ze nu doen)
      zet daar controleurs op die te geteelde hoeveelheid toetsen aan de verkochte hoeveelheid door de boer (geen illegale verkoop mogelijk en weer 20 jobs bij)
      open legale coffeeshops die met electronische ID controle de hoeveelheid en ID gegevens bijhouden (je weet wie er komt en hoe vaak dus problematisch gebruik is makkelijker op te sporen)
      en vraag een GERINGE tax per gram weed.... (staatsschuld zal rap gehalveerd zijn)
      reken daar nog is de CO uitstoot vermindering bij door het niet meer moeten verplaatsen naar NL
      als ze helemaal veilig willen zijn zetten ze de shops nog afgelegen met politiepost op de weg ernaartoe...
      Is er dan echt nog niemand op een gelijkaardig idee gekomen? Of was die mens gewoon te stoned en is hij het vergeten?
      Hier moeten toch mensen zitten met de nodige opleiding om deze berekening even vlug te maken....
      Geef ze mij en ik zal ermee in de politiek gaan :p
      grtz en laat ons hopen dat ze die mensen (mij incl binnekort) gewoon gerustlaten en voorlopig aanvaarden dat dit overal in belgie gebeurd (soms door NL criminele bendes) en dat dit gwn de veiligste manier is... Ik weet persoonlijk niet hoe ik een 600watt lamp met balast veilig moet aansluiten... en zo zijn er wss nog wel maarja
      we from belgium we dum dum's ....

      Comment


        #18
        Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

        heb een mooi artikeltje gelezen in een cannabiskrantje dat ik in de growshop meekreeg, over growen in spanje. Daar zijn ze blijkbaar enorm tolerant, en heb je ook erg veel van die cannabis social clubs waar ze 5 planten per lid groeien. Kost de leden enkel de onkosten van het groeien zelf.

        Ik zal het deze week posten (denk wel dat je het online ook kan lezen, en dat jullie het krantje waarschijnlijk ook wel kennen) of anders typ ik het snel over. Als ik eens wat tijd over heb...
        Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

        Comment


          #19
          Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

          zou idd handig zijn voor als er nog is een dagvaarding komt, dacht da europa streefde naar zelfde wetten in alle landen?

          Comment


            #20
            Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

            Devlies schiet een kater. Vervang cannabis door tomaten en je krijgt:

            'Op jezelf een tomaatje voor jezelf kweken is prima, maar een vriend een tomaatje voor je laten kweken, HO MAAR'.
            Wat is exact het probleem met iemand je volmacht geven? Wat draagt dit bij tot de ondergang van onze maatschappij?
            Zelfs al ben je tegen wiet, zie ik de meerwaarde van dit argument niet.

            Eefkenkevin:
            Ik kan me heel goed vinden in jou standpunten, veel mensen verdeden die al. Probleem is dat deze standpunten snel afgedaan worden als 'links stoner gedachtengoed', ook al moge ze waar zijn. Mensen moeten eerst objectief geinformeerd worden door mensen die ze geloofwaardig en overtuigend achten. Hoe spijtig het ook moge zijn, stoners zijn dat niet. Trekt uw plant kan een rol spelen, maar de burgerbevolking die tegen wiet is gekant vanwege de mythes (steppingstone theorie bvb), zullen ze niet kunnen overtuigen. Waarom? Elk idee kan je overtuigend verwoorden.

            Joep:
            Goed bezig, volhouden! Jullie zijn het eerste baken, laat hen dat niet afbreken. Ik ben misschien geen lig, maar enkel omdat ik graag mijn eigen plantjes kweek. Respect heb je alleszins!
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

            Comment


              #21
              Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

              haha laat ik nu eerder rechts zijn :p neenee hoor maar ik ben zelf behoudend zoals vele belgen....
              Laat ons eerst voor onszelf zorgen en dan nog liefst eerst als vlamingen onderling....
              Ik weet niet juist hoe het zit met de ideejen over gedogen in het franse landsgedeelte maar hoor uit die hoek niets in die richting...
              Laat vlaanderen regulariseren.... of sla belgie over en ga ineens naar europa, haal daar het spaanse voorbeeld aan en pleit voor gelijkgestelde wetten...
              steppingstone theorie kan je in alles toepassen een dief begint ook met een snoepje en eindigd met je hele oogst
              een obese mens begint ooit met een koekje extra en eindigd met een extra super size big macmenu extra
              en zo kan je blijven doorgaan... het gaat hier niet om een bestanddeel van de eerste stap zoals THC, die 10 cent da da snoepje waard is of die tarwe in dat koekje.... Het gaat hier dan enkel om de wilskracht van deze persoon en zoals er in al deze voorbeelden mensen zijn die zich niet kunnen controleren heb je dit bij drugs ook
              Maar je kan harddrugs moeilijker bereikbaar maken en zwaarder bestraffen...
              Financiele kant is enorm groot (ook in europa want overal hebben boeren het moeilijk en gaan hele landen failliet)
              ....
              Ik val misschien in herhaling maar de dag dat niemand meer iets zegt is volgens mij veel erger :p
              grtz

              Comment


                #22
                Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

                Wat ik graag wil weten is hoeveel elk lid gemiddeld heeft geoogst?
                Burn weed, not your soul!

                Comment


                  #23
                  Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

                  ^ heb je het artikel dan niet gelezen? Er staat gemiddeld 25 gr per plant (per lid dus)...
                  Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                  Comment


                    #24
                    Re: Trekt uw plant haalt eerste oogst van 2011 binnen

                    Niemand hier die de juiste studies gevolgd heeft om een fatsoendelijk bussinessplan op te stellen ivm legalisering??
                    want gedogen brengt enkel problemen voor een regering... legaliseren voegt hier een hele hoop voordelen aan toe, eens die fatsoendelijk opgesomt zijn en je met een verkleining van de staatsschuld (een realistische wel te verstaan) kunt zwaaien zal je gehoord worden!!
                    Als er 1 ding is dat mensen boven alles stellen in belgie is dit hun zwaarverdiende centjes, en als ze daar minder van moeten afgeven aan belasting doordat cannabis gelegaliseerd wordt zal er ook weinig tegenkanting tegen (kunnen) zijn.
                    Hiervoor moet je zelfs zelf niet in de politiek gaan... Money sticks everywhere....
                    Ik weiger te geloven dat op dit forum echt niemand zit die hiertoe zen steentje kan bijdragen...

                    Comment

                    Bezig...
                    X