Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duitsland stap vooruit omtrent cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Duitsland stap vooruit omtrent cannabis

    Korting op 420shop
    Zat net is even door de Telegraaf te scrollen en kwam het volgende tegen.
    je moet wel betalen om het bericht te kunnen lezen.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1662...sme-vanzelf-op

    De acceptatie word wereldwijd steeds groter

    #2
    Vat het even samen dan want ik ben blut!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Eigenlijk hetzelfde al wat ze hier willen doen met de staats wiet.
      ZO staat het in de Telegraaf.
      Heb er hier ook nog een anders stuk over wat je wel gewoon kunt lezen.

      https://www.marijuanamoment.net/germ...ach-agreement/


      gister trouwens ook een stuk over gelezen dat nu Hellevoetsluis is gekozen als een van de locaties voor het kweken van staats wiet in Nederland

      https://www.ad.nl/voorne-putten/staa...erij~a8d76c47/

      Comment


        #4

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Of juist wel.
          Deutsche Grundlichkeit: Die verkopen straks betere wiet dan de NLse shops in de grensstreek

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat bedacht ik mij ook ja; straks gaan wij allemaal in de rij staan met een wietpasje

        #5
        Het gaat om gecontroleerde regulatie, dat is geen legalisatie helaas maar juist meer bemoeienis van de staat. Legalisatie is wanneer zowel gebruikers als kwekers niet meer vervolgd worden.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment

        • KingOfTheBongo
          KingOfTheBongo commented
          Editing a comment
          Zo ver als ik gelezen heb word het inderdaad staatswiet.
          Mogen de Duitsers dalijk net als ons recreatief blowen maar wel in eigen omgeving zonder overlast van andere

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik vind het geweldig nieuws allemaal. Dit is alleen maar het begin; de bal begint nu net pas te rollen. Natuurlijk is zelf mogen kweken het mooiste maar dit is alvast een erg goed begin.
          Het zal in mijn grensstad ENORM veel overlast schelen en naar ik verwacht zal de prijs hier ook dalen. Werkelijk schandalige prijzen hier, allemaal dankzij de horden duitse blowers die dagelijks hier hun wietje komen halen

          Het komt in grote lijnen eer wat we hier ook willen realiseren, maar ik man jullie verzekeren dat onze duitse vrienden het 10x beter aanpakken als wij, en daar kunnen we dan hopelijk van leren.


          Eerst de VVD en alle cristenpartijen wegwerken

        #6
        https://www.nu.nl/economie/6169991/d...opleveren.html

        Linkje naar een artikel wat ik vandaag las omtrent dit onderwerp.
        ​​​​​

        Comment


          #7
          Word een tijd dat ze het gaan legaliseren in te kweken hier.
          gaat een heleboel belasting centen opleveren omdat het in een keer wit kan worden gedaan.
          Ook hoop geld besparen met het niet hoeven te bestrijden van het 'illegale'.
          Misschien ziet de overheid nog een keer in dat wiet zo slecht nog niet is zoals vroeger dachten.
          En dat daarmee onze wetgeving zo krom als een hoepel is

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Legalisatie is een illusie, dat gaat nooit gebeuren hier.
            Ze zijn de weg ingeslagen van gecontroleerde productie en verkoop dus zelfs de coffeeshops in huidige vorm zullen in de toekomst verdwijnen.
            Controle en registratie.
            Maar niemand had wat te verbergen toch...

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Eerlijk is eerlijk... met het op handen zijnde tabaksverbod zou het ook wel een vreemde keuze zijn om wiet dan wel toe te staan. Zolang ze hier vanuit de overheid willen betuttelen veranderd er inderdaad niets.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Het tabaksverbod is er nog lang niet door en ik zie dat niet gebeuren ook.

          #8
          Nu gaan ze plots allemaal STAATSWIET invoeren, dat enkel de staat het mag telen?
          Grof geld geroken.
          Laten we er van uitgaan dat dit inderdaad aanvaard wordt, dan mogen we nadien gaan vechten om het prive ook legaal te maken, zodanig dat niet enkel staatswiet bestaat.
          Maar de individuele kweker, met passie die het beste vanuit het plantje haalt, zo behalen we mooie, lekkere wietjes. Niet die idiote pakkenmannen die denken meer te weten door een kostuum te dragen.
          Einde rant
          Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
          Jah, ik hou van planten.

          Comment


            #9

            Comment


              #10
              Alles is mogelijk

              Comment

              Bezig...
              X