Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belangrijke politieke kopstukken willen drugs bespreekbaar maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belangrijke politieke kopstukken willen drugs bespreekbaar maken

    Korting op 420shop
    België.
    En dan hebben ze het niet alleen over wiet, maar ook over cocaïne bv.
    persoonlijk zou ik het simpel houden en de natuur niet langer criminaliseren.
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    #2
    Komt er hier niet van, anders stond het nu in het regeerakkoord. Ik zie ook niks in het nieuws en van belangrijke kopstukken is er nooit sprake geweest. Voor mij is het al lang ok zoals het nu is.

    Comment


    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Conner Rousseau en Jinnih Beels bespraken dat onlangs, ik kijk weinig tv maar dat heb ik gezien.
      Op zich was er een redelijk goed gedoogbeleid, tot de nationalisten en liberalen het medicijn van hulpbehoevenden afpakte en hun telers arresteerde.

    #3
    Oei oei, geen enthousiasme?
    Ik denk nochtans dat ze het nu serieus menen en we ooit tot een deftige regularisering kunnen komen.
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

    Comment


      #4
      De laatste keer dat ik er iets van gehoord heb was het die Jinnih Beels, een maand of 2 geleden. Da's gemeentepolitiek. Haar kinderlijk naieve voorzitter kan haar mss gelijk geven en daar blijft het bij. Ik trap daar al lang niet meer in.
      Regulariseren maakt alleen dat wat wij thuis doen veel harder bestraft zal worden. Dan tellen enkel de inkomsten voor de staat zoals met alcohol. De extra overlast van legale wiet moet gecompenseerd worden. Het enige voordeel is dat ik dan zal kunnen investeren in een kwekerij en geld zal kunnen scheppen.

      Comment


      • Sativied
        Sativied commented
        Editing a comment
        We komen nog maar net uit de coronacrisis en nu oorlog aan de Europese grenzen. Geef ze wat tijd. Ik geloof dat we er nog altijd dichtbij staan en het er wel eens van kan komen.
        Brand een kaarsje

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Heeft al 100 keer een njet gekregen van cd&v en open vld. Die veranderen niet meer van gedacht. Laat u uw kop ni zot maken door diene Rousseau. Die weten dat ze zoiets kunnen zeggen omdat het nog ni eens op tafel komt. Hier wordt niks uitgevoerd wat er niet in het regeerakkoord staat en ze zijn traag met wat er wel in staat. Geen idee waar je nog op hoopt. Verandering van gedacht bij cd&v die het hun laatste kiezers zou kosten?

      • Sativied
        Sativied commented
        Editing a comment
        Maar de kiezer telt niet meer mee, dat heeft de laatste verkiezing mij toch geleerd.

      #5
      In nederland is er maar 1 legale kwekerij vd staat dacht ik. Veel meer word besproken om vlaanderen bij nederland terug te voegen. Gedoogbeleid in nederland is bijna hetzelfde hier, uitgezonderd de shops dan. 13 euro de gram , maar de staat heeft toch zijn 21% dan , 23 in nederland dacht ik.

      Legaal betekent voor mij bezit, vervoer, aankoop en gebruik, eigen kweek tot 20 planten, enz . Alles legaal . Gedoogbeleid sukt, boetes ook, weet je dat ze kunnen boeten van 1000 tot 100.000 euro, en bij vermoedens van dealen 3000 tot 300.000 euro. Ook duitsland gaat legaliseren maar eigen kweek blijft verboden...belachelijk.
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nederland heeft inderdaad een legale kwekerij die vooral kweekt voor de export. Bedrocan heeft geen concurrentie want dat zijn criminelen die in het gevang worden gesmeten. Betere marktpositie kan je niet krijgen!

        Verder is er al jaren sprake van een wietexperiment dat in een aantal gemeenten zal worden uitgevoerd maar dat wordt steeds uitgesteld.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Zit ook 1 in flevoland, die kweekt voor de farmaceutische/homeopatische industrie,

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja dat is Bedrocan, de enige legale kwekerij die ons land rijk is. Waar die exact zit is niet bekend. Ik weet nog wel dat iemand van wietforum bij hoge uitzondering naar binnen mocht en een verslag postte. Als ik het mij goed herinner omtrent die Gavita lampen.

      #6
      Voorbereiden voor de verkiezingen ja ;D
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment

      Bezig...
      X