Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bezoek! Daarna de gevolgen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De politie doet het zelf!
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #17
      Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als de politie een inval doet op het moment dat je tent leeg staat. Stel ze zoeken verder in je woning en vinden je potten met wiet, mogen ze dan aannemen dat je je tent + apparatuur voor hennepteelt gebruikt en alsnog de boel in beslag nemen?
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Mogen, niet mogen.... ga er maar vanuit dat ze die tent meenemen of ff slopen.
        Misschien als je er aardbeien in heb staan niet

        Ligt ook aan de wout zelf; jaren terug werd er bij de buren van een kameraad ingebroken, en de dief was gevlucht via zijn tuin. Toen de wout de vluchtroute naliep vonden ze 4 enorme struiken wiet staan, in potten. "Wat hebben we hier?"
        "Wiet!"
        "Die moeten weg, je gebruikt hulpmiddelen"
        Flink wat ouwehoeren, binnen beetje rondgesnuffeld (geen gekweek) en na de koffie en alles afgehandeld te hebben wat betreft de inbraak kreeg mijn kameraad een uurtje de tijd om óf alles weg te doen, óf de potten weg te doen, aangezien dat de hulpmiddelen zijn.
        In de volle zon heeft ie als een bezetene 4 flinke gaten in de harde heidegrond gegraven, planten erin gezet en met een biertje afgewacht. Wout kwam, zag, knikte en ging weer

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Als ze zien dat er al in gekweekt is , ben je het kwijt waarshijnlijk . Maar die spullen zijn op zich niet verboden te bezitten.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als er niks in de tent staat heeft de agent pech en zal.deze.zeker later nog eens even komen kijken maar meenemen zou ik niet doen als jij niks in de tent hebt staan hoef je geen afstand te doen wand dan zijn ze simpel weg telaat
    Bezig...
    X