Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor onze Belgiës kwekers Vlaamse liberalen steunen legale wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor onze Belgiës kwekers Vlaamse liberalen steunen legale wiet

    Korting op 420shop
    Vlaamse liberalen steunen legale wiet

    Er zit beweging in de Belgische standpunten rond het cannabisbeleid. Tijdens een congres van de Vlaamse liberale partij Open VLD werd een motie van de jongerenclub aangenomen om cannabis volgens het Canadese model te legaliseren.

    https://softsecrets.com/nl/artikel/v...en-legale-wiet




    #2
    Helft pro helft tegen, de1 wil alles legaal, en de ander ontkent volledig dat er een probleem is en ze de oorlog al 30 jaar aan het winnen zijn .

    Verder moet de grote meerderheid akkoord gaan. En dat is het grote struikelblok he, ik hoop natuurlijk dat het blijft besproken worden en uiteindelijk legaal wordt. Glas halfvol!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Glas halfvol is allertijden goed

    #3
    Yes this is it!
    We moeten de liberalen pushen en overspeolen met positieve argumenten
    ​​​​
    Geef deze gasten voeding! 😀
    ​​​​

    Comment


      #4
      Is er ook niemand mee bezig op Europees vlak? Zou beter zijn lijkt me. Zit je ook niet meer met drugstoerisme.

      Comment


        #5
        Lol vergeet het maar, dat doen ze bij elke verkiezingen.
        Altijd zever in pakskes nadien waarom het nu toch niet lukt...
        Manipulatie tot en met, niets anders.
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Jip stemmen jagen…

        #6
        Ik stem niet! Toch allemaal paljassen die niks doen.

        Comment


        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Snuitje opnieuw een opmerking dat ik zo denk van amai men klote... anders in belgiê. Ik wil niet onrespectvol zijn ten aanzien van jouw persoonlijk(uiteraard niet). Maar vanuit mijn perspectief ben jij ofwel nog heel jong en naief ofwel heb je zelf ergens een postje in de politiek!

          Politiek is gewoonweg de mensen voorliegen en ze her en der beloftes(bar weinig) invullen om ze tevreden te houden. En die beloftes, wie maakt die eigenlijk waar!? Juist de werkman, de burger niet die de beloftes doen. Enige dat politiek doet is veel blablabla verkopen voor hoge lonen en dan delegaties aanstellen die andere delegeren door middel van de instituties e.d die opgericht zijn door de jaren heen door diezelfde politici. Niet meer dan feudalistische slaven zijn wij! Nog steeds! Alleen betaald en voor het (de doeken van het theater gezet, een van de zovele scenes die ze klaarstaan hebben, denk ''vrijmetselaars'', en de huichelachtige illuminati die hun instrumenteerd die werken op te nemen!)

          Ik denk dat jij je wat moet verzuipen, sorry verdiepen, ik spreek soms naast men woorden(en de jouwe) omdat woorden nog maar weinig betekenen voor me en de nieuwe wegen nieuwe gedachten creëren, niet de oude.

          Verandering zit hem in de afwijkingen, de zeldzamen, die zeldzaamheid maak je zelf, dat laat je niet over aan paljassen die warmkes bij de borrel zitten op de kap van de slaven.

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Verzuipen heb ik gisteren al gedaan, vandaar ook dat ik het wat ongelukkig opschreef. Ben wel de laatste die mensen moet vertellen hoe zich te gedragen, mijn excuses daarvoor. Verder verschillen we gewoon in ons standpunt, dat is prima.

        • Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Snuitje je mag vertellen wat je wilt. Ik moet geen excuses. Als je ergens achtersta sta je erachter en daarbij komen gevolgen. Gevolgen van politiek doen.

          Gevolg van deze zeer slecht gerunde kinder en jongerenjaren leiden tot politieke gedrochten die zich volwassen voelen en dan heb je mij nog, een van de eerste die komt spreken.

          Al die uitspattingen hier van de mens zijn walgelijk en elke dag moet ik meer kotsen(niet helemaal want een man houd het binnen). Ik heb 0,0 vertrouwen in het laten gebeuren van al die kinderlijke uitspattingen.

          De gevolgen hiervan ben ik, de persoon die vroeger(kindertijd en de persoon die ik in 3500 (om maar een idee te geven) voor 'christus' was) en dag(perioditeit blijft hetzelfde, toen, nu, morgen) daags zittingen opent en sluit. Ik ben in een zeer maar dan ook zeer slechte gerunde 'volwassenheid' uitgerold (Goed werken doe je voor eeuwig!)

          En daar neem ik geen vrede mee want dat is nooit vredevol geweest! De mensheid is nog maar half(wakker) klaar volwassen te worden en ik heb een plan om daar voor eens en altijd afscheid van te nemen. Maar goed... politiek, stemmen maar ik omzeil het wel met enkele millennia lange bouwwerken te vervolledigen.

          Stemmen maat^eken, die hoor je best zelf te houden en huis te houden! En anders gade nog veel op en ander gaan poepen...


          (bonne succes met me te proberen verstaan, ge hebt er een paar ogen en bewustzijns voor nodig) Cheers

        #7
        De franse cesec is ook mee aan boord. Als frankrijk meedoet , dan zijn we ingesloten door legale buurlanden. Le centre economique, sociale en nog iets, adviesbureau vo de staat .
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #8
          Legaal of niet, ik kweek toch, op mijn manier op het gemak en tenminste zuiver biologisch en ik doe daar niemand kwaad mee.
          Is gewoon om zich populair te maken en stemmen te trekken.
          En ondertussen tussen de mazen wetten maken om ons nog meer te controleren, surveilleren...
          2 jaar geleden onwettige indexsprong, nog altijd besparingen in de gezondheidszorg...
          In Frankrijk hebben ze zonet het pensioenplan zonder parlement goedgekeurd.. en dan willen ze cannabis legaliseren als zoethoudertje, begrijpe wie kan en democratie ten top.
          Voor we een gat in de lucht springen, moeten we goed beseffen wat we kwijtraken aan vrijheid.
          Volksvertegenwoordigers = volksverraders.
          De reden waarom men spreekt over legalisatie is omdat de banken in Luxemburg en Duitsland als bloedhonden enorm veel cash die nu in het illegale circuit zit, bij hun willen hebben.

          Comment


            #9
            openVLD, de partij van Maggie De Block, die de ouders van Sofie V. zei dat ze moesten emigreren als ze het leven van hun dochtertje wilden redden, want dat zij (als toenmalig bevoegd minister) medische cannabisolie "nooit" zou toelaten (en de teler die het leven van Sofie V. hielp redden werd daarvoor veroordeeld).

            openVLD zit nog in de fase waarin kopstukken niet van hervormingen willen weten (Vincent Van Quickenborne heeft de war on drugs onlangs zelfs aangewakkerd) hoewel de meeste openVLD-jongeren vooruit willen.

            Net zoals Vooruit (de voormalige sp.a) jaren geleden.

            Vooruit pleit nu al jaren luidop voor een betere aanpak.
            Ze hebben minstens 2 politici die echt inzicht hebben in drugbeleid, en vooruit willen.

            Bij Groen leek het omgekeerd te gaan: nadat ze het pleidooi van Bert Anciaux (toen Volksunie, nu Vooruit) voor een gedoogbeleid steunden in de paarsgroene regering van begin deze eeuw, verloren ze veel stemmen na die regeringsdeelname, en sindsdien zwegen ze als vermoord over drugbeleid (behalve hun fractieleider, Stefaan Van Hecke, die tegen legalisatie pleitte).
            Onlangs las ik dat het nieuwe voorzittersduo een nieuw standpunt gelanceerd zou hebben - meer weet ik daar niet van.

            PVDA zwijgt liefst over cannabis, maar is officieel voorstander van hervormingen (als ik het me goed herinner, willen zij alleen staatswiet toelaten).

            CD&V is heel erg tegen (hoewel Sammy Mahdi liegt dat ze medische cannabis hebben toegelaten, en ooit zei te overwegen recreatief gebruik te decriminaliseren).

            N-VA is de hevigste tegenstander van elke liberalisering, zeker Bart De Wever, die al 19 jaar de onbetwiste leider is, die over alles het laatste woord heeft.
            Dit is het grootste struikelblok voor hervormingen, omdat N-VA zwaar weegt in de Vlaamse politiek.

            Ook Vlaams Belang is heel erg tegen.

            Comment


              #10
              Politiek is een grote leugen man.

              Comment

              Bezig...
              X