Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Zaadjes

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Zaadjes

    als de belgische post alle post moest gaan controleren of er zaden in zouden zitten zouden ze 'n slechte reputatie krijgen en weinig klanten
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes

      In Europa is het bezit, aankoop en verkoop van cannabiszaden legaal maar het is volgens de nationale wetgeving verboden de zaden te ontkiemen en op te kweken tot planten.

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes

        Bij de zadenleveranciers staat aangegeven in welke landen ze legaal kunnen leveren.

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes

          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          maar het is volgens de nationale wetgeving verboden de zaden te ontkiemen en op te kweken tot planten.
          Toch even vermelden dat ook in Belgie het opkweken van 1 vrouwelijk plantje gedoogd word

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes

            ja maar dat veranderd niks aan het feit dat het toch verboden (illegaal) is. Als de politie komt kunnen ze dus je 1e plant meenemen en vernietigen. als het een flik is die echt tegen cannabis is of je kop staat hem niet aan.. of ze hebben daar gewoon zin in moeten ze daar zelfs geen reden voor opgeven. dus als je buur klaagt..

            oja, wat je wou weten: toen ik zaden naar vale wou sturen waren deze volgens de man van Bpost niet goed verpakt, ze zaten in een tiktack doosje in een gewone envlope en die kerel zei me dat de randen van het doosje door de envlope zouden snijden. hij wist echter niet wat de inhoud was. dus zei die we stoppen het in een zo een bubbelfolie envlope. ik akkoord. tot die de envlop doorsnee om het adres op de grotere envlope te kleven. ik begon al schrik te krijgen maar hij stelde zich geen vragen waarvoor de zaden dienden. hij zei wel dat het idd duur was voor zo een kleine inhoud in zo een dure envlope.

            en het ging hier om bpost. er bestaat zoiets als briefgeheim... zolang je geen bom of poeder verstuurd zal die wel door de controle gaan mocht die er al zijn.

            heb trouwens eens gehoord dat ze zelfs cannabis per post versturen..

            gegroet

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes

              Ok bedankt!

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes

                ik heb mijn zaadjes uit nederland laten komen en ik woon in belgie aan de verpakking kon je niet zien wat erin zat, gewoon een doosje met adres erop geen afzender of dergelijke

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door saroto View Post
                  Toch even vermelden dat ook in Belgie het opkweken van 1 vrouwelijk plantje gedoogd word

                  Klopt maar voor 1 of 2 planten is dit zeker en vast in mindere mate , je plant wordt in beslag genomen en verder niet veel speciaals.
                  Wanneer we over 10-100planten spreken is dit echter al een ander verhaal

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes

                    Ik heb er nu 6staan.
                    Hopelijk vinden ze hem niet op mijn guerrilla spot.
                    Zijn er tog wel al teveel voor een persoon.
                    Of dat ze me nbetrappen op heterdaad! :O

                    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door karreweed View Post
                      Ik heb er nu 6staan.
                      Hopelijk vinden ze hem niet op mijn guerrilla spot.
                      Zijn er tog wel al teveel voor een persoon.
                      Of dat ze me nbetrappen op heterdaad! :O

                      Je kon ze ietswat verspreidden en zeggen dat die ene enkel de uwe was.. maargoed, de kans dat ze jou aantreffen bij de plant is niet zo groot denk ik. Eerder dat ze je plant aantreffen en verwoesten

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes

                        Als ze mij ooit pakken bij mijn guerilliakweek was ik gwn die kerel zen oogst aant rippen.. denk ni da daar wet tegen bestaat :p

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaadjes

                          diefstal is nergens toegestaan
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Zaadjes

                            enkel bij aangifte wordt ge vervolgd eh.. maar ge moe dan wel zegge kdacht da iemand da hier gesluikstort had en ik kan da wel gebruike... gelijk bij ne zetel ofzo da ge erges vindt:p

                            Comment


                              #15
                              Re: Zaadjes

                              Heb vorige week nog 3 zaadjes sweet dwarf in mijn brievenbus gekregen, die van de zaadjesbedrijf weten wel hoe ze hun gerief discreet aan hun klanten moeten bezorgen

                              Comment

                              Bezig...
                              X