Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Decriminaliseer marihuana'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: 'Decriminaliseer marihuana'

    Korting op 420shop
    NEW YORK - Het uit de criminaliteit halen van marihuana kan drugsgerelateerd geweld en sociale problemen helpen beteugelen. Dat stellen oud-wereldleiders van de Internationale commissie voor drugsbeleid in een rapport, dat donderdag in New York wordt gepresenteerd. Volgens hen is de oorlog tegen drugs nagenoeg mislukt en het de hoogste tijd voor fundamentele hervormingen van het drugsbeleid in en buiten de Verenigde Staten.



    #2
    Re: 'Decriminaliseer marihuana'

    Nou, ik spreek voor de halve planeet als ik zeg dat 'k hoop dat er wat van komt.
    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

    Comment


      #3
      Re: 'Decriminaliseer marihuana'

      Het klopt wel wat er in het stuk staat. Nu is het te hopen dat er eindelijk eens mensen gaan luisteren! Ik heb het helaam gehad met de mensen die alleen nee zeggen en ja nog niet eens de kans geven.
      De nee werkt kennelijk niet, Hoog tijd om de Ja eens een keertje te proberen. Ik durf er bijna geld op in te zetten, dat dat veel meer vruchten afwerpt!.

      Zow, mijn frustraties zijn er voor vandaag weer even uit

      Comment


        #4
        Burn weed, not your soul!

        Comment


          #5
          Re: 'Decriminaliseer marihuana'

          Volledig mee eens. Een shop zal het voor mij niet zijn, een vrijetijds plantage met hoge kwaliteit voor de betere coffeeshops zal mijn bijdrage zijn eens dat legaal is. Verschillende soortjes, verschillende sterktes, heel ecologisch en met liefde verzorgd .
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment

          Bezig...
          X