Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teveeel planten?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Teveeel planten?!

    En ineens weet je het, je word conducteur. ghehe

    Comment


      #17
      Last edited by Xtreme; 9 June 2011, 13:20.

      Comment


        #18
        Re: Teveeel planten?!

        Liever een conducteur of een postbode dan iemand die op mijn kap leeft door het sociale vangnet...

        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Teveeel planten?!

          zorg wel dat er geen camera staat op de enige weg naartoe/vandaan....
          auto ver weg parkeren, bij voorkeur met de fiets, werk met snachts met pillampje met 1 ledje....

          Kans is groter dat er een of ander straatboefje oogst wegript dan dat politie je oppakt...
          De groendienst van de stad laat ze op sommige plaatsen zelfs staan omdat ze niet de eikel willen uithangen.... niet iedereen die niet blowt is tegen hoor, het is tenslotte niet meer dan een plantje...
          Ik was van plan om gewoon op een boer af te stappen en hem 50 euri te geven om een stukje berm te mogen 'huren', zo ben ik ook zeker dat ze mee weg zijn als men bijv de berm maait

          Comment


            #20
            Re: Teveeel planten?!

            haha dat is een leuk ideetje kevin! =D dat van de boer!
            en ja alles wat je voor de rest zei wist ik wel al, het gaat meer over, wat als ze het vinden..

            pz
            marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

            Comment


              #21
              Re: Teveeel planten?!

              Als iemand het vindt heb je pech gehad....
              Uithuilen en opnieuw beginnen als de tijd zich daar voor loont.
              En ben ik ff blij dat ik stratenmaker ben

              Comment


                #22
                Re: Teveeel planten?!

                Haha, ja dat ze mijn planten vinden heb ik ''geen probleem'' mee.
                Het is gewoon dat ik niet wil dat ik gepakt wordt, en een pv krijg.
                Misschien is het teveel schrik maar tog
                marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Teveeel planten?!

                    Het risico op een pv neem je voor lief, want je weet dat je strafbaar bezig bent.
                    If you can't do the time...
                    Don't worry, smoke happy
                    Relax...........

                    Comment


                      #25
                      Re: Teveeel planten?!

                      Ja maar ik heb er 14 in de serre komen er maar 3 dat is meer een experimenteel iets
                      De serre valt zeker niet op, ik heb op deze vraag al veel moeten antwoorden.
                      En ik zeg het nogmaals deze serre wordt NIET gevonden 95%zeker.
                      Het is vooral voor mijn andere planten de andere 12.
                      Die gaan sowieso niet opvallen, maar tog. moest het zo zijn
                      marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                      Comment


                        #26
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                        Comment


                          #27
                          Re: Teveeel planten?!

                          Vroeger kon je met de wijkagent nog eens een pint pakken in de kroeg, nu moeten ze zo snel mogelijk streepjes of sterretjes krijgen om nog minder te moeten doen...

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: Teveeel planten?!

                            Agenten zijn enkel goed als stressbal tijdens een voetbalmatch....
                            In mijn vorige woonplaats wist heel het korps dat ik (en men vriendenkring blowde) en het was simpel, niet op straat blowen en niet verkopen en je hebt van ons geen last, vergeet niet het zijn niet de gewone agenten die over een kweekplaats gaan maar de BOB en dan zijn mensen die echt wel andere dingen te doen hebben hoor.
                            Als je ooit met je planten bezig bent en er komt toch politie aan dan zijn ze gewoon niet van jou... beter berisping krijgen voor poging tot diefstal van weed dan dat ze weten dat je kweekt...
                            En ni zenuwachtig worden (kan mezelf wel ni kalm houde in zo'n geval maar toch... )
                            kijk in mijn kweekverslag, ik deel men tuin (staan geen omheiningen) met 7 andere huizen...
                            Als ik moeite ga doen om ze te verstoppen val ik op, nu zien de mensen die geen weedplant kennen gewoon 7 planten om een hoopje staan en diegene die het wel kennen kennen het ook wel ergens van

                            Comment


                              #29
                              She gives me the Blues ...

                              Comment


                                #30
                                Re: Teveeel planten?!

                                Ik denk dat toch de helft van die mensen wel een oogje zal dichtknijpen als je hem/haar kan overtuigen dat je voor een groot deel kweekt voor de fun van het kweken zelf en dat je echt van je plantjes in hun geheel houd ipv enkel van de toppen erop...
                                En dan moet je mss is opzoeken vanaf welke oppervlakte er veldwachters ingezet worden...
                                het zijn vaak de kleinere stukjes bos of heide waar bijna niemand komt... de moeite ni om door te wandelen of te weinig fauna en floradiversiteit voor een boswachter te zetten...
                                Een andere optie is een oever van een waterloop (langs de oevers van de nete kan je wel iets kwijt, staat vol netels en water komt zelden tot boven aan de dijken....) Wel AF pakken... worden begin herfst gemaaid

                                Comment

                                Bezig...
                                X