Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Teveeel planten?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: Teveeel planten?!

      Denk niet dat extreme het zo bedoelde saroto, ik heb nu ook eenmaal meer respect voor het ene beroep dan voor een ander,
      moest ik niet blowen ik werd direct flik vanwege de chillfactor maar zou dan wel geen respect verwachten enkel omdat ik flik ben...
      Ook conducteurs kunnen wel eens denken dat ze heer en meester zijn over HUN trein (nee ONZE trein want met ons belastinggeld betaald)
      Ik heb ook meer respect voor mensen die nog een echte ambacht uitoefenen maar bij mij is dit meer uit jaloesie voor hun vakkennis (en zo zal het bij vele anderen ook wel zijn , wink extreme , toegegeven of niet)
      Maar laat ons niet vergeten... zonder postbodes geen post, zonder conducteurs geen treinen en zonder flikken geen problemen!!

      PS bij het leze van de titel van deze topic denk ik toch altijd 'Te veel planten? ben al onderweg om te komen inladen:p'
      Hou het chill peepz, ieder zen mening en eigen manier om deze te verkondigen en ieder het recht om hier op in te gaan maar vergeet niet dat we hier voor de fun en voor het kweekgenot zitten!!

      Comment


        #33
        Re: Teveeel planten?!

        Nou je kan altijd eens testen met een plantje aan te geven en te zien of ze die komen uittrekken als je je afvraagt of de politie in je gemeente strevers zijn of niet. Nu ja je kunt vervelende vragen krijgen als
        je een slimmerik tegen hebt zoals hoe weet je dat het een weedplant is en zo maar dan krijg je ook dadelijk een goeie oefening in je eruit lullen

        Comment


          #34
          Re: Teveeel planten?!

          Ik heb respect voor iedereen. Misschien doet de kaartjesknipper wel gewoon dat werk graag omdat het sociaal is. Als die maar gelukkig is. Je moet het maar doen om elke dag aan de band te staan en niet te sterven van verveling. en idd onze flikken zijn niet echt om trots op te zijn, en het gerecht ook al niet. Als ze ergens inbreken zetten ze de sirene aan ook al is er geen verkeer zodat de dieven kunnen ontsnappen omda ze schrik hebben. En als ze ze dan kunnen pakken laten ze die al lopen terwijl ze nog de verklaring van u aan het afnemen zijn.


          gtz jan

          Comment

          Bezig...
          X