Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

    Korting op 420shop
    Ik zit al een tijdje te denken om een coffeeshop te beginnen, het lijkt me fijn om voor mezelf te kunnen werken en zo ook tegelijk met mijn hobby bezig te kunnen zijn.
    Zijn er mensen op dit forum die meer weten over hoe je een coffeeshop opend ? en hoeveel de kosten van een vergunning zijn? en wat voor opleiding(en) voor moet hebben gehad?
    Ik heb zelf geprobeerd om er informatie over te vinden op internet maar toch vind ik het nog erg onduidelijk. ook veel mensen die verschillende antwoorden geven.
    Hoop dat iemand mij verder kan helpen! Alvast bedankt,

    Groetjes LazyAssGrower

    #2
    Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

    Hey Lazyass,

    In Utrecht stad staat een shop ter overname met vergunning. Deze vond ik op fundainbusiness en op marktplaats. Even zoeken en wellicht is dit wat voor je.

    Verder heb ik geen weet van hoe e.a. in elkaar steekt.

    Succes.

    Gr Q

    Comment


      #3
      Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

      Quattro, mag ik vragen wat voor trefwoord je ingetypt hebt bij fundainbusiness en marktplaats? ik probeer het zelf ook te zoeken maar krijg het niet 1,2,3 gevonden.
      Quattro mocht ik een coffeeshop beginnen dan mag jij bij de opening je gratis 5 gram zak komen halen haha. Alvast bedankt.

      Comment


        #4
        Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

        ik ben ook al aan het zoeken. Ik kwam hem vorige week tegen toen ik een studio in Utrecht zocht. Deze man, vastgoedhandelaar, had drie studio's en een coffeeshop ter overname. Ik heb dus gezocht op, kamer, studio of appertement. Bij fundainbusiness staat hij niet meer zag ik net.

        Gr

        Comment


          #5
          Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

          Als je een coffeeshop wilt beginnen of overnemen dien je wel zelf voldoende geld te hebben om de volledige koopsom te voldoen of eventueel een lening af te sluiten in de familiesfeer. Vanwege het risico-profiel zijn banken niet bereid om een (starters)krediet te verstrekken

          Comment


            #6
            Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

            je moet een hoop wit,en zwartgeld hebben om een coffieshop te beginnen.verder niksals je zo graag wil beginnen in dat wereldje begin je toch gewoon een thuis bezorg gebeuren,heb je alleen 06 en een brommer nodig.

            Comment


              #7
              Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

              Shop gevonden. Ik PM je wel even. Gr Q

              Comment


                #8
                Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                Ik denk niet dat er nieuwe vergunningen worden afgegeven voor een coffeeshop waar dan ook. Wil je een bestaande overnemen moet je inderdaad diepe zakken hebben, naast een goed bekendennetwerk en een absoluut brandschoon verleden. De politiek wil van onze coffeeshops af, je moet van goeie huize komen wil je je daar nog tussen gaan wringen helaas.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                  je moet een hoop wit,en zwartgeld hebben om een coffieshop te beginnen.verder niksals je zo graag wil beginnen in dat wereldje begin je toch gewoon een thuis bezorg gebeuren,heb je alleen 06 en een brommer nodig.
                  Last edited by Xtreme; 28 August 2011, 13:57.

                  Comment


                    #10
                    Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                    daarom moet je ook een hoop wit geld hebben om de shop over te nemen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                      Een beetje "zwart" is natuurlijk mooi meegenomen, al was het maar om de leverancier aan de achterdeur te kunnen betalen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                        beetje shop zet op een dag een kilo om.dat is zo rond de 8000 euro.de inkoop is mindergaan dan wel ze vaste lasten vanaf,loonkosten en huur.en een beetje belastingdus de meeste mensen snappen wel dat ,dat een goudmijn is.dat er nu toch shops te koop staan,heeft met onzekerheid te maken.want dat er nog meer ellende aankomt voor de coffieshop houders dat is zeker.

                        Comment


                          #13
                          Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                          Zou me ook leuk lijken een coffeeshop later te hebben, maar daar ben ik nu nog te jong ben.
                          Ik hoop dat je een mooie coffeeshop begint.

                          Grz

                          Comment


                            #14
                            Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                            Over de benodigdheden weet ik niet zoveel maar als je een coffeeshop gaat beginnen, is het misschien leuk om eens bij de coffieshop reviews op JD te kijken.
                            Om zo te zien waar het bij anderen mis is gegaan. En je kunt natuurlijk helemaal je eigen keuzes maken qua design e.d.
                            Ik zou me ook eens een beetje inlezen over het rookverbod en hoe dat invloed zal hebben op je coffeeshop. En het beleid van eten en drinken verkopen.
                            Ik denk toch dat je minimaal de cafe benodigdheden nodig hebt (op alcohol na). Niet dat ik weet dat daar een speciale opleiding voor is.
                            Maar als het je gaat lukken, post het dan. Gegarandeerd klandicie!

                            Comment


                              #15
                              Re: Benodigdheden om een Coffeeshop te beginnen.

                              geschatte slaagkans : 0%

                              niet om jou, maar om de omstandigheden tegenwoordig rond coffeeshops. Eerlijk gezegd vind ik ook het idee om te proberen wit en legaal wiet te gaan verkopen een beetje bezopen. Als je zo graag belasting wilt betalen heb ik nog wel een aanslagje voor je ... De huisdealer is in deze contreien terug van (nooit) weggeweest > bekenden die aan mekaar voor een schappelijke prijs kleine hoeveelheden verkopen. LET OP : ik spoor je NIET aan tot handel, niet alleen is dat verboden, er komt ook een hoop narigheid bij kijken als je in het grammetjescircuit duikt.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X