Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie bezoekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: politie bezoekje

    Korting op 420shop
    Ik heb vanavond de politie over de vloer gehad vanwege het een en ander wat er hier in de buurt had plaats gevonden..ze wouden alleen maar weten of ik er iets gehoort had en misschien wat info had maar ik was die dag niet thuis.
    Het was dus maar even kort dat ze binnen waren maargoed nu komt het ik heb gisteren zitten knippen en als je er een beetje verstand van hebt dan ruik je dat denk ik wel.
    Nu was ik ook aan het blowen op dat moment en had hem nog in de hand ..hij zei nog smaakt ie? hehe
    Maargoed nu mijn vraag stel als hij die geur heeft herkent kan hij dan op basis van dat al een huis zoeking bevel krijgen? Want heb de nieuwe dames al besteld

    #2
    Re: politie bezoekje

    nee dan had ie gelijk een huiszoekingsbevel aan gevraagd,en hij was niet meer uit je huis weggegaan,omdat jij hem vrijwillig heb binnengelaten.als een agent iet waar neemt moet ie daar ook naar handelen.hij gaat niet het hennepteam tippen over je als je daar soms bang voor ben.releax

    Comment


      #3
      Re: politie bezoekje

      Nee hoor zou me ook niet druk maken als ik jou was hij zag je roken in je eigenhuisje en anders had hij al lang stappen onder nomen.

      suc6
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: politie bezoekje

        zo is het bella daar is hij zelfs verplicht toe

        Comment


          #5
          Re: politie bezoekje

          maak je geen zorgen, hij heeft het niet door gehad! Anders is hij inderaad verplicht om meteen actie te ondernemen.

          Comment


            #6
            Re: politie bezoekje

            hij komt stiekem snachts terug je planten stelen :')

            Comment


              #7
              Re: politie bezoekje

              niets van aan trekken man je was aan het blouwen en dat ruikd het zelvde dan als ge aan het knippen zijd dus het jointje heefd je gered man hihihi grt

              Comment


                #8
                Re: politie bezoekje

                hehe ok thx lui

                Comment


                  #9
                  Re: politie bezoekje

                  denk nie dat je er druk over moet maken

                  Oorspronkelijk geplaatst door kabouter flip View Post
                  niets van aan trekken man je was aan het blouwen en dat ruikd het zelvde dan als ge aan het knippen zijd dus het jointje heefd je gered man hihihi grt
                  en flip er zit wel degelijk verschil in geur tussen vers geknipte wiet en het roken van je jointje of knip jij je wiet droog ?????
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment


                    #10
                    Re: politie bezoekje

                    ik zou er ook niets van aan trekken kleding lekker onder de knipsel lekker jointje in de hand politie op bezoek en dan heb je ook nog iets van rooidagen maar vooral niet druk maken

                    Comment


                      #11
                      Re: politie bezoekje

                      Ik zou voor de zekerheid wel een koffer met een schone onderbroek en tandenbortel klaar zetten

                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        Re: politie bezoekje

                        en geen string aantrekken want die mag uit, samen met je schoenveters en je riem
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: politie bezoekje

                          Hier kwam een knulletje de meterstand opnemen ik deed de deur open met een jointje in de brand. Toen heeft hij zeker gedacht dat hier een plantage zat ofzo. Want van de rekening die hierop volgde bleef mijn hart bijna stilstaan 3700 euro. Ik meteen bellen en schrijven kreeg ik een brief met de daarin door hun afgelezen meterstand dit was een paar mnd later en onze stand wat toen nog niet zo hoog als deze jongen had opgeschreven werkelijk belachelijk. Heb er behoorlijk wat gedoe aan gehad. Ik haal mijn wietje gewoon bij de shop nu nog wel maar wil straks weer mijn eigen rokertje kweken is 10x zo leuk en 100x lekkerder.

                          Greatzz D-style24

                          Comment


                            #14
                            Re: politie bezoekje

                            Vind je het zelf niet enigszins onwijs om met een aangestoken joint de deur te openen voor (onverwacht) bezoek?
                            Last edited by Xtreme; 18 January 2012, 11:05.

                            Comment


                              #15
                              Re: politie bezoekje

                              Je mag toch gewoon een jointje roken in je eigenhuis kamer of hoe heb ik het?? Ik zat in de woonkamer te roken en wij hebben geen deur naar onze hal waarin onze meterkast staat. ruiken doe je het toch met of zonder jtje. Heb ook geen groei tent of hok dus waarom zou ik niet lekker onderuitgezakt op de bank genieten van een WWtje.

                              Comment

                              Bezig...
                              X