Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

    Korting op 420shop
    eingelijk moet iedereen weer als vroeger de straat handel weer op laten bloeien
    waarom wachten tot de wietpas er door komt
    overal wiet dealers en vooral in dorpen waar geen coffeeshop te vinden is
    iedereen in opstand knip wat er te knippen valt
    de politie zo veel werk geven dat ze gewoon niet meer weten waar ze aan moeten beginnen
    met dit beleid wat er nu is en de klop jacht van de taskforce
    kan niet meer in deze tijd
    legaal verkoop in de shop en de rest zit al jaren in de illigale circuit

    #2
    Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

    Tot nu toe ondervind ik totaal geen probleem en volgens mij niemand van dit forum dus snap eigenlijk niet waar we ons druk over maken.
    Wat nou shop wiet we kweken toch zelf wat is het probleem.

    Zeer slim we moeten meer gaan handelen op straat? NOT
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

      worden wel de regels voor de shop versoepelt

      Comment


        #4
        Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

        Ondanks dat het tegen de regels is , is de frontale aanval toch het beste.

        Ik ben nog niet zo ver maar als die pas er komt dan ga ik ervoor!

        Smookse

        Comment


          #5
          Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

          jij hebt hem door
          ben er ook geen voor stander ervan maar hoe het nu gaat kan niet meer

          Comment


            #6
            Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

            straks als die wietpas erdoor word gedrukt ben ik verplicht om me te registreren of om elke keer naar Deventer te rijden (net Overijssel). maar dat is ook maar tijdelijk.
            ik kweek nu nog niet genoeg om mezelf te voorzien, maar dat wil ik wel gaan doen.. dus door die ***** pas dwingen ze mij ook de regels te overtreden.
            want ik ga me niet inschrijven, en ook niet elke keer naar deventer rijden, dus dat word wel straathandel.

            Comment


              #7
              Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

              Jeetje maak je niet zo druk... denk je nu echt dat al jij een pasje heb dat dan iedereen gaat kijken of jij blow ?

              Allemaal drama om niks want uiteindelijk als je toch een Pasje Moet hebben om dat je anders niks kan blowen neme je toch wel zo pasje
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                ik denk dat er eerder om een andere rede meer gaat gekweekt en verkocht mogen worden, nl de zuiverheid vd weed
                als elke straatdealer zen clienteel ziet verdubbelen dan zal hij ook zen stock moeten verdubbelen, als hij dan gwn meer kan aankopen valt het nog mee maar als er ooit iemand door zen voorraad heenraakt zal die snel gaan verzwaren om toch met geringe voorraad al zen klanten te kunnen bedienen
                Toch ben ik geen voorstander van meer 'illegale' handel, maak dan plaats in je hok voor je vriend zen plant als die zelf ni kan kweken of sta een deel van je oogst vrijwillig of tegen productieprijs af...

                Comment


                  #9
                  Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                  waar ik woon heb je nog 5 coffeeshops
                  en 7 wiet taxis en een paar afhaal adressen
                  en theehuizen en shoarma zaken die leveren weer de stuff

                  hebben we weer betaalbare wiet en ze hebben leukere acties vanaf 5 gram
                  en ik heb geen hok
                  wil het wel
                  maar ga mijn huis niet op het spel zetten

                  hoe strenger de regels en wetten worden hoe intresanter het voor de handel wordt
                  ik hou ze niet tegen heb er zelf voordeel ervan dat het goed koper is dan de shop
                  Last edited by hocuspocus; 15 February 2012, 12:14.

                  Comment


                    #10
                    Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                    joden een ster , homos' een driehoek en wietblowers een pasje.

                    die tactiek kennen we ondertussen al.

                    Comment


                      #11
                      Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                      ik wor dan liever herkend aan men joint die uit men mond bengelt hehe

                      Comment


                        #12
                        Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                        vergeet de glazige blik niet (en het knipafval aan je sportsokken)
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                          zal wel loslopen met die straathandelwat een wauzen zeg.

                          Comment


                            #14
                            Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                            In Nederland misschien niet, maar in al de andere landen is Cannabis gewoon een sociaal probleem.

                            Tuurlijk, er zit altijd een economisch kantje aan, maar som het maar zo op.
                            Resident in Tenerife, Spanje.
                            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                            Comment


                              #15
                              Re: als het zo door gaat wordt het hier toch een soort van klein mexico

                              Idd.... in Nederland geen probleem JUIST door de coffeeshops. Daarvoor is het gedogen gekomen. Om de harddrugs overlast aan te pakken en dat dat gelukt is is bewezen. Tevens is duidelijk dat in de landen om ons heen een veel hoger cannabisgebruik is dan bij ons waar de shops tot het straatbeeld horen. Het gedogen heeft zijn werk bewezen en zou nu dus gewoon geregeld moeten worden.

                              EN even over de wietpas.... die komt er niet....

                              Comment

                              Bezig...
                              X