Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrapt op festival

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: betrapt op festival

    Korting op 420shop
    Forum,


    Dit weekend ben ik betrapt met ongeveer 4 gram cannabis op Once Upon A Festival. Politie kwam erbij, ik moest alles afgeven en sta dus nu in hun databank.
    Het is de eerste keer dat ik dit meemaak dus ik vraag mij af wat er verder gebeurt.
    Ik krijg waarschijnlijk een boete? Hoe groot zal die boete ongeveer zijn? en enventueel verdere gevolgen?


    Alvast bedankt.

    #2
    Re: betrapt op festival

    Dat betreft toch gewoon een gebruikershoeveelheid? Beetje vreemd hoor, bij het Dour festival werd ik waarschijnlijk door mijn NL kenteken, voor het parkeren gestopt door agenten met zo'n lief hondje.
    Toen mijn stukkie stuff tevoorschijn kwam, vroegen ze of dat wel genoeg was voor 4 dagen en of ik nog meer had.
    Toen dat meer hebben niet zo bleek te zijn, mocht ik inclusief stukkie stuff gewoon verder. In BE is het dus ook gewoon willekeur.

    Comment


      #3
      Re: betrapt op festival

      Hebt ge papieren moeten invullen, een bewijs dat ge het hebt moeten afgeven? Want anders sta je helemaal niet in hun database hoor, heb zelf al 2x mijn wiet moeten afgeven zonder dat ik iets daarvoor heb moeten tekenen, meestal zijn ze te lui voor al het papier werk en blijft het daarbij. Ik kreeg telkens de keuze, ofwel vrijwillig afstaan, ofwel niet, en als ik dat niet deed namen ze het in beslag en werd er een proces verbaal opgesteld enz enz, keuze was snel gemaakt dan. Hebben ze btw gevraagd hoeveel het was? Bij een maat van mij diezelfde avond vroegen ze, "zijde zeker dat ni meer als 3 gram is?" waarop mijn vriend antwoordde "ja meneer" en die flik zei dan, "En als het wel zo is, zulle we er wel voor zorgen dat het niet meer als 3 gram is", vage politiemensen

      Comment


        #4
        Re: betrapt op festival

        Ik heb niets moeten tekenen ofzo, gewoon mijn pas afgeven en die hebben ze dan in hun pc gestoken. Ze zijden dan dat ik er niet in stond, maar nu wel. Ze hebben niet gevraagd hoeveel het was maar het was volgend mij toch vrij duidelijk dat het meer dan 3 gram was...

        Comment


          #5
          Re: betrapt op festival

          oooooj,

          dan is het toch anders dan in nederland.

          ik kom vaker op lowlands en heb daar een mooi verhaal:

          ik kom met mijn vriendin door de poortjes het terrein op. heb nooit zo'n haast dus sta nog te ouwe hoeren.
          vraagt mijn vriendin waar een maat van ons blijft. dus ik geen idee. dus ik naar binnen die maat halen.
          zie ik hem staan, heen en weer zwalken in een afgesloten tentje op afstand (ik kijk door een kier van een meter naar binnen ).
          zijn tent moest eruit, zijn kleren over de tafel. 3 gasten (met gorilla hormonen) zijn shit door woelen. na een minuut of 12
          zie ik die maat alles weer in tassen proppen, tent netjes op rollen, enz, enz. maar hij stond nog steeds als een malle te draaikonten
          en te zweten. hij had inmiddels een kop als een aardbei. dus ik niet erg op mijn gemak naar hem toe. de beveiliging groete hem nog
          een bood zelfs (ter geruststelling denk ik) door drie man een excuus aan, en dat hij er zo netjes mee om was gegaan.
          goed wij die poort uit en ik vragen wat er was.

          dus die maat schuchter kijken, 3 x ademen en zegt heel zacht "niet hier"

          ik met honderd vraagtekens de rest bij elkaar geflanst en wij het camping terrein op. goed tentje bouwen na het plekje zoeken.
          beetje zitten. enz enz. dus die maat nog steeds rood en bezweet (had zijn tent ongelogen in 4 minuten staan). en wij inmiddels in een stoel
          toch maar weer vragen wat er nou was en wat ze van hem wilden. (willekeur of anders).

          dus hij zegt:

          tja ik had ineens zo'n dude naast me en die zegt meekomen. eenmaal in die tent zeiden ze dat ie aan willekeur uit de lijn was
          gepikt ter controle van drugs en alcohol. nou hij werd dus doorgelicht. en uiteindelijk kon ie na niets vinden verder.

          wij hem raar aankijken want ja hij stond bijna in z'n onderbroekkie.

          trekt ie een zak van een gram of 50 uit een zakje van z'n tent, andere zijde net zo. zegt ie, pfffffff bijna me lieffies kwijt.

          nou ik had hem niet meer.


          dusseee... misschien volgend jaar beter festivalletje holland

          Comment


            #6
            Re: betrapt op festival

            Dus hij rookt op Lowlands 33 gram per dag? Beetje overdreven.

            Comment


              #7
              Re: betrapt op festival

              hahaha nee,

              maar met geringe leeftijd wel overdreven gedacht.
              (meenemen en risico's lopen is anders dan het daadwerkelijk oproken
              en als je gedropt word door iemand kun je niets kwijt he )

              ik was chaperon als U begrijpt en ook zeker wat ouder dan hij.

              maar mocht niet schaden wij waren dan ook met genoeg
              maar goed u mag twijfelen aan wat wij schrijven. het moraal was het verhaal en
              zo gebeuren er nog veel mooiere dingen in een leven.

              ben blij dat ik dat soort dingen wel meemaak dan, lijkt me in jouw geval saaier???

              (ooit op zondag morgen door een volwassen kerel van ca 45 in een roze ballet tutu
              een gedicht voorgelezen gekregen? ik wel whoehahahaha)

              (oooo en eentje dan om het af te leren 50 + 50 = 100
              lowlands is van do t/m ma ochtend = 5dagen? is 20 a waardoor 33 gram per dag?>?)
              Last edited by bramonius; 16 April 2012, 18:00.

              Comment


                #8
                Re: betrapt op festival

                op graspop zat met zak van 25 gram en een fles wodka tussen men benen jointje aan het rolle paseren twee flikken op paard vroegen men pas om te checken of ik wel 18 was ( was toen al 21) voor de wodka en de rest niks , het amusement en weg waren ze, hang grotendeels van festival tot festival af, kdenk als je naar een "john"festivaletje gaat dat je wel sneller alles moet afgeven tegenover graspop of dergelijke festivals


                Comment


                  #9
                  Re: betrapt op festival

                  Oorspronkelijk geplaatst door PropainBob View Post
                  op graspop zat met zak van 25 gram en een fles wodka tussen men benen jointje aan het rolle paseren twee flikken op paard vroegen men pas om te checken of ik wel 18 was ( was toen al 21) voor de wodka en de rest niks , het amusement en weg waren ze, hang grotendeels van festival tot festival af, kdenk als je naar een "john"festivaletje gaat dat je wel sneller alles moet afgeven tegenover graspop of dergelijke festivals
                  Ja en natuurlijk welke agent je voor je neus krijgt. Want niet elke agent is hetzelfde, en de ene is menselijker dan de ander

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: betrapt op festival

                      Oorspronkelijk geplaatst door lorenzz View Post
                      Forum,


                      Dit weekend ben ik betrapt met ongeveer 4 gram cannabis op Once Upon A Festival. Politie kwam erbij, ik moest alles afgeven en sta dus nu in hun databank.
                      Het is de eerste keer dat ik dit meemaak dus ik vraag mij af wat er verder gebeurt.
                      Ik krijg waarschijnlijk een boete? Hoe groot zal die boete ongeveer zijn? en enventueel verdere gevolgen?


                      Alvast bedankt.
                      Nou wat denk je zelf?
                      Je woont in het westen, in een onsoeverein land dus.
                      Dat word dus 25jaar zitten en dagelijks zeepjes rapen voor de grote negers
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: betrapt op festival

                        Dat is typisch belgisch,men mag gebruiken maar mag geen overlast veroorzaken maar waar moet je het kopen?Straalbezopen tentsletjes zijn toegelaten op festivals,drank in overvloed dat veel schadelijker is toegelaten.En wat Lorenzz betreft maak je niet te veel zorgen voor zo'n kleinigheid,ik vermoed dat je enkele malen een urinetest zal moeten doen,in slechtste gevale Sleutel.Ikzelf ben betrapt met 30 planten op mijn zolder en wacht nog steeds op mijn rechtszaak in Oudenaarde,het is nu ongeveer 10maanden geleden,ik zit er wat slechter voor als jullie voor enkele grammetjes gaan je ze je niet opsluiten.(plaats te kort).TIP: STEEDS ZEGGEN DAT JE ZAL STOPPEN MET GEBRUIKEN OF tenminste proberen

                        Comment

                        Bezig...
                        X