Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

    Korting op 420shop
    DEN HAAG - De Tweede Kamer vreest dat onschuldige winkelmedewerkers van bouwmarkten en tuincentra de dupe worden van de jacht van minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) op thuistelers.




    #2
    Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

    ja en wat is dan misbruik he?

    kolerezooi.

    ik woon nog tussen die hufters ook. stichting dit stichting dat.
    als ik ik g de g op zondag mijn auto staat te wassen word ik uitgemaakt voor ketter.
    vies politiek spelletje waarvan ik helaas al 20 jaar zie aankomen wat radicalisatie
    binnen nederlandse (westerse) grenzen met zich meebrengt. Dit word niet voor niets

    "demoniseren" genoemt. vanuit kerkelijke orde zijn wij die demonen.

    sorry voor mij het zegje waard, sorry voor zij die geloven in liefde voor god.
    maar die idioten hier in de regio en daar in die kamers kan ik niet meer zien.

    @minister Opstelten: tips hoe ik die wegbeukers, drugkoeriers en straatlijers op afstand hou
    als het wilde westen deze kant op komt? hier is het nog rustig. "nog" wel. als ik geen zaken met ze mag doen
    en ze willen dat toch? mag ik dan verdedigen, o nee ook dat is al te lastig. ik denk dat ik maar binnen blijf. lijkt me beter
    voor de rest

    Comment


      #3
      Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

      Nog paar jaartjes doorbijten en hij ligt lekker te rotten onder een veel te mooie steen..
      Geloof dat ze niet weten hoe snel ze dit terug moeten gaan draaien..

      Smookse

      Comment


        #4
        Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

        later wij er dan maar positief onder blijven.

        men wil gewoon niet inzien dat we niet allemaal hetzelfde zijn en willen.

        ach ja we geven het nog 20 jaar (beginnende met een aflopende garde vanaf een jaar of 5)
        en anders maar eens kijken voor grond in turkije of iets lekker warms.

        Comment


          #5
          Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

          -Verkoper: "U gaat die kunstmest toch niet voor WIET gebruiken!?"
          -Koper: "Nee hoor, ik ben moslim-terrorist. Ik ga er een bom van maken.
          -Verkoper: "Oh, niks aan de hand dus. Da's dan 20 euro."

          Comment


            #6
            Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

            Wat een hufter weer die Opstelten daar bij jullie, gaan ze hier nu echt mee doorgaan en de growshops ook al aanvallen? Dat is toch een hele sector op zich die ook werkgelegenheid verschaft?

            Comment


              #7
              Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

              Wat een fantastische vooruitgang.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                Naast de wietpas zal er ook een lampenpas moeten worden ingevoerd. Niet alleen de cannabiskwekers gebruiken HPS-lampen, maar ook de orchydeeenkwekers.

                Comment


                  #9
                  Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                  Verbieden dit, verbieden dat.. pak die lui eens op die duizenden kilo's per jaar kweken voor the big cash.
                  Thuiskwekers met 5 plantjes die voor zichzelf en vrienden kweken is toch prima?
                  Maarja als je naar de shop gaat krijgen ze meer belastingsgeld.. klootzakken in klotepakken

                  ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:01 ----------

                  Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  -Verkoper: "U gaat die kunstmest toch niet voor WIET gebruiken!?"
                  -Koper: "Nee hoor, ik ben moslim-terrorist. Ik ga er een bom van maken.
                  -Verkoper: "Oh, niks aan de hand dus. Da's dan 20 euro."
                  I agree
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #10
                    Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                    Andre Breivik wist ook wat te maken van kunstmest.
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      #11
                      Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                      Waar gaan we naartoe met dit land? Jezus.
                      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                      Comment


                        #12
                        Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                        @DEN HAAG - De Tweede Kamer vreest dat onschuldige winkelmedewerkers van bouwmarkten en tuincentra de dupe worden van de jacht van minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) op thuistelers.

                        Doe er dan wat aan i.p.v. van bang te zijn........ bang voor een neanderthaler?????
                        Laat me niet lachen: halfzachte bende daar in Den Haag. Jullie verdienen het niet om ons te vertegenwoordigen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                          Opstelten; pleeg zelfmoord dude, spring voor een trein.

                          Spijtig dat er voor dit soort figuren geen passende Volkert van der G, Tristan van der Vlis of een Breivik rondloopt.
                          Dat was mijn edit.
                          Last edited by WeedoHolic; 17 April 2012, 18:50.
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                          Comment


                            #14
                            Re: Nou hier gaan we dan met dank aan Opstelten

                            Dementerende zouden ze niet moeten toelaten in de politiek.
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #15
                              Schelden doet geen pijn....

                              Ministertjes uitschelden of ze afschrijven als gestoort, minder begaafd of zelfs kierewiet zet echt geen zoden aan de dijk, het zal hun niets schelen en zeker niet op andere gedachte brengen.

                              Zoals ik al vaker heb opgemerkt , lijkt het alsof onze ministers het privilege hebben om dom en minder begaafd over te komen naar het volk, zij hebben het privilege om te l

                              Comment

                              Bezig...
                              X