Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strafbaar of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Strafbaar of niet?

    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
    Ik zie jouw berichten van deze aard overal op het forum verschijnen.
    Jij bent niet verantwoordelijk voor wat leden posten, dus laat ieder zijn gang gaan, je stookt wel.
    Hey, ik ben niet verantwoordelijk voor wat leden posten, dus ook niet hoe ze reageren. Ik wilde niet stoken en zie verder ook geen flame-war of iets dergelijks.
    Laat iedereen zijn gang gaan.

    Comment


      #17
      Re: Strafbaar of niet?

      Je doet er maar mee wat je wilt, maar je bent gewaarschuwd.

      Comment


        #18
        Re: Strafbaar of niet?

        Uit eigen ervaring weet ik dat wanneer je met drugs in aanraking geweest bent, niet meer bij het korps commando's of mariniers wordt aangenomen, politie en marechaussee kun je denk ik ook wel op je buik schrijven, maar als je wilt laat ik je dat rond oktober nog wel weten
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          #19
          Re: Strafbaar of niet?

          En de "reguliere" landmacht?
          Ik heb een familielid die bij de landmacht zit. De verhalen betreffende drugs zijn gewoon stuitend.
          Last edited by ceBep; 10 May 2012, 19:31. Reden: quoten

          Comment


            #20
            Re: Strafbaar of niet?

            Ik ken hoofd arrestatieteam NL van jaar of 10 geleden.
            Deze kerel was alles behalve strafbladloos, in zn jeugd een wilde en dat is ook precies wat ze op zo'n functie nodig hebben. Zal meer in de vorm van oplichting en zinloosgeweld een belemmering voor staatsbaan geven.

            Smookse

            ---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

            Ken overigens zat mariniers die niks anders doen dan drugs en drank int weekend, regelmatig door popo met vechten gepakt worden en allemaal nog voor de staat werken.

            Comment

            Bezig...
            X