Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belgie wetgeving straffen telen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: belgie wetgeving straffen telen

    Korting op 420shop
    hoi
    stel ik heb een volledige kweektent bv 1 lamp van 400 w afzuiging ventilatie enz met 3 a 4 wietplantjes.
    wat als je dan gepakt wordt in belgie wat zijn dan zoal de straffen?

    mvg

    #2
    Re: belgie wetgeving straffen telen

    Binnenkort minimaal 12 jaar tbs met dwangverplegingen en een uitgebreid reintegratietieprogamma van 3 jaar..

    Comment


      #3
      Re: belgie wetgeving straffen telen

      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: belgie wetgeving straffen telen

        Als je begint zet dan een koffertje met schone onderbroek en tandenborstel klaar in de gang voor als 'ze' komen

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: belgie wetgeving straffen telen

          echt bedankt voor die goede antwoorden.

          ik dacht dat dit forum serieus was

          Comment


            #6
            Re: belgie wetgeving straffen telen

            Waarschijnlijk heb jij nog niet genoeg geblowd in ieder geval..

            Comment


              #7
              Dat is het ook, maar als je 2 minuutjes rondzoekt vindt je het antwoord zelf, je kan niet zomaar elke vraag die je hebt in een topic gieten, je dient zelf ook wat moeite te doen, zelfredzaamheid .
              Ivm je vraag, er is eengedoogbeleid tegenover 1 plant, dwe dat ze er normaal niet moeilijk over doen (als er geen verzwarende omstandigheden zijn) maar het hangt vooral af van de agent en hoe zijn stemming is.

              However, hang je er een lamp boven of eender welk apparaat om de kweek te bevorderen, loop je al wat meer risico, maar je zal heus niet naar de gevangenis moeten, mijn gok is wat schadevergoeding, mss gemeenschapswerk en gerechtskosten, en natuurlijk een strafblad en je setje kwijt
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

              Comment


                #8
                Re: belgie wetgeving straffen telen

                hey wietplant777 miss dit even doorlezen:


                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...tgeving/page15


                greets g-fumes

                Comment


                  #9
                  Re: belgie wetgeving straffen telen

                  oke dat is al wat beter. ja geloof my ik heb al het hele internet en forums afgezocht naar antwoorden op vrage als deze maar iets uitgebreids vindt je niet telkens van die zever wat er gebeurt als je op straat wordt tegen gehouden met een zakje wiet. En de wet zelf zegt ook niet veel interessants

                  Comment


                    #10
                    Re: belgie wetgeving straffen telen

                    het is idd allemaal nogal onduidelijk.
                    gewoon voorzichtig zijn is de boodschap
                    geen overlast(geur en buren is een slechte combinatie).
                    koop online als je iets nodig hebt.
                    en vooral beperk het aantal plantje(pak niet uit met 50 potten lol)


                    greets g-fumes

                    Comment


                      #11
                      Re: belgie wetgeving straffen telen

                      neeh inderdaad ik ga het niet groot doen gewoon hobbykweek. maar ik heb reeds een kweektent besteld die ik nog even niet ga opzetten wegens problemen met politie. (burenruzie)

                      Comment


                        #12
                        Re: belgie wetgeving straffen telen

                        Burenruzie met politie erbij, dat blijft hangen, kijk maar goed uit met je kweek.

                        Comment


                          #13
                          Re: belgie wetgeving straffen telen

                          ja inderdaad ik ga het allemaal maar laten rusten. de politie zei gewoon dat er meer zal gecontroleerd worden in het straat.

                          ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

                          en ze hebben de potten toen al zien staan toen ik ze juist geplant had (niet in de kweektent die had ik toen nog niet). ze wisten natuurlijk duidelijk waarvoor die dienden. ik ben van plan om te verhuizen binnenkort dus denk ik dat ik de kweektent maar zal laten totdan.

                          Comment


                            #14
                            Re: belgie wetgeving straffen telen

                            Best zo, beter verhuizen, is wel een hoop werk en rompslomp
                            maar dan kan je een nieuwe start maken zonder rotzooi.

                            Comment


                              #15
                              Re: belgie wetgeving straffen telen

                              In bv. Spanje kan je gerust je eigen blowtje voorzien.

                              Comment

                              Bezig...
                              X