Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

    poe poe lijkt me nogal wat 3000 voor een joint . maar ja lijkt me ook niet verstandig om daar lekker met een joint in je handen door de stad te lopen

    Comment


      #32
      Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

      Was laatst in spanje en tegen de avond ruik en zie je op elke straathoek wiet.
      De eerste paar uur dat we er waren hadden we al n zak wiet van topkwaliteit.
      Er werd niet geheim over gedaan iedereen met n stompje in zn mond op t strand.

      Dit had ik totaal niet verwacht en beviel me wel, k wil weer terug
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

        Vooral uitkijken als toerist!!!!

        Vriend van me werd betrapt met het draaien van een joint door de guardian civille,
        hij kreeg nog net geen stok slagen en zijn hasj werd vertrapt!!!!

        Maar goed, 3000 euri boete!!

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

            Het zal naar alle waarschijnljkheid de Gardia Municipal zijn geweest. Over die lieden heb ik nog een leuke anekdote. Maar dat gelooft toch niemand, vandaar dat ik die niet aan de orde stel.

            Comment


              #36
              Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

              Leg uit Xtreme, hier doen de municipales (en de locales) niet veel, buiten een an andere bust af en toe.
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

              Comment


                #37
                Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                Hoe is dat verenigbaar met Rasquera? (het Spaans dorp waar men weed kweekt).
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                Comment


                  #38
                  Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                  Oorspronkelijk geplaatst door SpanishQueen View Post
                  Leg uit Xtreme, hier doen de municipales (en de locales) niet veel, buiten een an andere bust af en toe.
                  Een jaar of 25 geleden was ik op vakantie in LLansa, Noord-Oost Spanje dus. De plaatselijke politie reed daar bij voortduring rond met sirenes en blauwe zwaailichten. Gewoon patrouileren konden ze blijkbaar niet. Omstreeks het middaguur reed zo'n politieautootje, gevuld met 3 agenten, in volle vaart in op een auto met een Belgisch kenteken, die stond te wachten voor een rood stoplicht. Een dikke agent stapte uit en begon de Belgische bestuurder met de gummiknuppel af te ranselen. Daarvan maakte ik wat foto's. De companen van die agent zinde dat blijkbaar niet en ik kreeg eveneens een dracht slaag en mijn fototoestel - een Leica Spiegelreflex- werd aan gort getrapt. Geboeid werd ik afgevoerd en door tussenkomst van een Nederlandse diplomatieke vertegenwoordiger werd ik in vrijheid gesteld na het betalen van een boete van 30000 pesetas. Reden boete: verzet tegen arrestatie/aanhouding.

                  Comment


                    #39
                    Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                    ja ik geloof je, ik heb weleens soortgelijke verhalen gehoord van zulke daden
                    ik krijg kippenvel op mn rug als ik zoiets lees, je wilt er tegenin gaan maar je bent machteloos. en dan ben ik blij dat ik lekker thuis op de bank met een jointje erbij zit
                    trouwens zonde van je camera, bastards....

                    Comment


                      #40
                      Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                      Deze praktijken zijn gelukkig verminderd met de jaren maar er zullen er altijd wel een paar "locos" tussen zitten.

                      Scherp verhaal ...
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                      Comment


                        #41
                        Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                        Spanjaarden vind ik over het algemeen aimabele mensen. Zo'n 35 jaar geleden heb ik ooit een vakantie gevierd in Denia. De huismeester/beheerder van het complex woonde in een dubbele garage. De beste man had in een vogelkooi putters, sijzen en goudvinken. Aangezien ik die vogels in mijn jeugd zelf ving, raakte ik aan de praat over de vangstmethodes. Ik tekende lijntakjes uit en hij toonde me zijn eigen lijmtakjes. Ik tekende een klap/vangkooitje uit en hij haalde een klapkooitje uit zijn kast. Ik tekende een slagnet uit en jawel hoor, de huismeester toonde zijn slagpnet. Maar alles onder strikte geheimhouding: zowel in Nederland als in Spanje is het verboden deze beschermde vogelsoorten te vangen.
                        Last edited by Xtreme; 17 October 2012, 15:33.

                        Comment


                          #42
                          Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                          verdorie...en ik die dacht dat Spanje een lakse houding had tegenover cannabis...

                          ik ga ieder jaar naar rototomfestival in benicassim,iedereen doet daar gewoon zen dingn j-tje op he strand,op terrasjes ih centrum...no problem leek me

                          volgend jaar toch maar wat voorzichtiger zijn
                          nowadays people know the price of everything but value nothing

                          Comment


                            #43
                            Re: Spanje: Tot 3000 euro boete voor een joint.

                            Hier wordt echt alleen gedacht aan het geld, en er zit hier geen enkele gedachten richting een persoon bij.

                            Comment

                            Bezig...
                            X