Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drugscontole op school -> gsm in beslag genomen door politie + verdacht van dealen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: drugscontole op school -> gsm in beslag genomen door politie + verdacht van dealen

    Korting op 420shop
    help! eergisteren werd ik opeens uit de les gehaald en moest ik mijn rugzak en broekzakken legen... drugscontrole dus...
    dus lange blaadjes, grinder, tips, en natuurlijk m'n after-school grammetje heerlijke white widdow gevonden.
    en die dikkop van een directeur belt natuurlijk de flikken...

    Dus na een korte rit in een konvooi van combi's (ik was een van de 8 gelukkigen) naar het politiebureau werden we nog eens gefouilleerd en werd mijn gsm in beslag genomen!
    Ik ben alleen gebruiker maar toen ik 2 dagen daarvoor een enorme vreetkick had en 10 euro goed kon gebruiken en nog genoeg stash had heb ik naar een vriend volgend bericht gestuurd:
    'moe je een 10tje kopn?'

    dus, zal ik worden beschouwd als 'dealer' en wat zou de straf daarvoor zijn? (ben minderjarig)

    EN omdat het school 3 lege en ongebruikte zakjes vond denken ze dat ook dat ik deal dus ik zit al 2 dagen thuis (voorlopige schorsing) tot ze hebben beslist of ik permanent geschorst word of niet...
    in het schoolreglement staat dat gebruikers zullen begeleid worden, maar dealers worden onmiddelijk geschorst...
    omdat ik graag nog wel ff op die school wil blijven vroeg ik me ook af of ze me permanent kunnen schorsen omdat ze vermoeden dat ik deal?

    EN WAAROM MAAKT IEDEREEN ER ZO'N PROBLEEM VAN BLOWEN?

    #2
    Re: drugscontole op school -> gsm in beslag genomen door politie + verdacht van dealen

    SHIT man, wat een gezeik over een grammetje wiet! Comazuipen is prima, maar een jointje...

    Ik weet niets van schoolbeleid, maar misschien kunnen anderen je helpen als je vertelt waar je ongeveer woont. Nederland of Belgie? Stad of platteland? Gereformeerd of catholiek?

    Comment


      #3
      Je moet 18 zijn voor dit forum.

      Hoop wel voor je dat het goed uitpakt.

      Comment


        #4
        Re: drugscontole op school -> gsm in beslag genomen door politie + verdacht van dealen

        After-school grammetje
        ja is best wel balen voorje, als je geluk hebt mag je terug naar school en kom je er vanaf met een flinke uitbrander van de directeur/politie.

        mss nog kleine tip voor hobbykwekers onder ons; zet NOOIT foto's van je plant op je gsm, heb er zelf ook al mee in de problemen gekomen
        #puffpuffpasstuesday

        Cannatuin '13

        Comment


          #5
          Re: drugscontole op school -> gsm in beslag genomen door politie + verdacht van dealen

          Inderdaad is het een 18+ forum, meld het in het vervolg ook ff i.p.v. alleen te reageren. Scheelt mij zoeken en het forum wordt er niet door belast i.v.m. minderjarigen op de site.
          Minderjarigen en cannabis is nogal een hekele zaak....
          Bij voorbaat dank!

          Comment

          Bezig...
          X