Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar zijn we nog welkom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: waar zijn we nog welkom?

    Korting op 420shop
    Hallo blowers ,
    na veel verschillende dingen gehoord te hebben ben
    ben ik er nog niet veel wijs uit geworden . waar kunnen wij
    belgen nog terecht buiten Rotterdam & Amsterdam ?



    GRTZ

    #2
    Re: waar zijn we nog welkom?

    Gorinchem no probs

    Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: waar zijn we nog welkom?

      Tenzij je je eigen plantje kweekt,kun je als belg in de grootsteden (antwerpen,gent,brussel,kortrijk,luik enz) terecht bij straatdealers,die vaak nog ander ongewenst spul verkopen,als je al niet opgelicht word,Het verenigd europa is een beetje zoals de verenigde staten aan het worden,daar heeft elke staat dezelfde grondwet,maar ook apparte wetten die enkel in de desbetreffende staat gelden,zo mag je in 17 staten medicinale marihuana,bezitten/bezitten en kweken (info ProCon.org. Medical Marijuana) terwijl je er in andere staten voor beboet word of er zelfs voor naar de gevangenis moet.
      Op de duur zie je door de bomen het bos niet meer.
      Voor belgie vrees ik dat ze het ooit gaan legaliseren als melkkoe eens ze ontdekken hoeveel taks ze kunnen binnenrijven.
      Tabak werd ook ooit enorm gepromoot en aangeprezen terwijl het nu afgeraden word.
      Men zou daar een refferendum/volksraadpleging over moeten houden.
      Voor zover ik weet is het in belgie nog steeds verboden,maar word het min of meer gedoogd zolang je geen overlast bezorgd.Daaover vind je hier ergens een heel duidelijke topic.Een beetje rondzoeken hier brengt je alle antwoorden.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment

      Bezig...
      X