Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

speekseltest, bloedproef info

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: speekseltest, bloedproef info

    Korting op 420shop
    Dit is geen discussie wel/niet rijden onder invloed, maar wat nuttige informatie mocht je ooit gecontroleerd worden.

    Je bent aan het rijden, en om een of andere reden wordt je verzocht een speekseltest af te leveren.
    (In Antwerpen is het zo, dat bijlange niet alle politieagenten bevoegd zijn om deze test af te nemen)

    Deze test kan gewoon op straat of in de combi afgenomen worden, met een spateltje wordt van de binnenkant van je wang en je tong wat slijm geschraapt en dit gaat in de test. Dan 12 minuten bang afwachten.

    de speekseltest test op THC, amfetamines, morfine, cocaine.

    Als je positief bevonden wordt (op THC) wordt je rijbewijs voor 15 dagen ingevorderd, en moet je een bloedproef ondergaan.

    Er komt dan een dokter die 3 bloedmonsters neemt.

    Hierna kan je beschikken.


    Het eerste dat je dan hoort van de procureur is dat je je rijbewijs mag afhalen op datum x.

    Ongeveer 2 weken na de test, krijg je per post de uitslag van je bloedproef, met de hoeveelheid CBD delta 9 die erin gevonden is.

    Je hebt na ontvangst van deze brief 2 weken om een tegenexpertise te vragen. Dit is een zeer omslachtige procedure, en is moeilijk op je eentje af te handelen, best dat je dan een advocaat neemt met ervaring.
    de tegenexpertise houd in dat je terug een bloedproef ondergaat, door een labo van jou keuze, maar denk er aan dat je een staal van die nieuwe test moet opsturen naar het labo dat de politie gebruikte die hebben nog 1 van je stalen bijgehouden, valsspelen gaat dus niet.


    De uiteindelijke boete komt maanden later en varieert van ong. 1000 tot 11000 euro.
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!




    #2
    Re: speekseltest, bloedproef info

    testje die gewoonweg makkelijk poen in het laadje brengt...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: speekseltest, bloedproef info

      Stel je hebt smorgens op weg naar je werk een ongeval of je wordt gecontroleerd... En je hebt de avond ervoor eentje gesmoord...zit je in de shit he.

      Das toch belachelijk?

      mobile message


      mobile message

      Comment


        #4
        Re: speekseltest, bloedproef info

        uit niet-persoonlijke het is simpel : zelfs de kleinste hoeveelheid genuttigde cannabis kleurt je in code rood.
        rij gewoon niet als je hebt gerookt. dit is anders dan alcohol.

        bij alcohol ben je tot een bepaalde limiet 'safe', bij wiet is dit niet !!

        Comment


          #5
          Re: speekseltest, bloedproef info

          Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
          uit niet-persoonlijke het is simpel : zelfs de kleinste hoeveelheid genuttigde cannabis kleurt je in code rood.
          rij gewoon niet als je hebt gerookt. dit is anders dan alcohol.

          bij alcohol ben je tot een bepaalde limiet 'safe', bij wiet is dit niet !!
          Je zegt het zo gemakkelijk maar hoeveel mensen mogen er dan niet meer rijden denk je???

          Het gaat niet over blowen en dan direct gaan rijden he! Wel over de avond ervoor thuis blowen en de volgende dag naar je werk rijden.

          mobile message

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: speekseltest, bloedproef info

              De avond ervoor denk dat het nog erger is je rookt enkel in het weekend bv zat en zondag .
              Je word tegengehouden op een donderdag met je auto doet speekseltest en bent positief ?
              Bij mijn weten blijft thc het langst in je lichaam dus antwoord is dus ja .

              Comment


                #8
                Re: speekseltest, bloedproef info

                Tja. Drive safe zeg je. Alsof ik niet safe rij de ochtend erna...al 10 jaar trouwens maar volgens de test ben ik even crimineel als iemand die een joint rookt en dan direct in zijn wagen kruipt. (en die idd niet safe zal rijden dan)

                mobile message

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: speekseltest, bloedproef info

                    Alsof trein of bus voor iedereen kan.


                    Dat is trouwens naast de kwestie: de vraag is of je de ochtend erna dan zo slecht zou rijden? De test is hypocriet. Hetzelfde als dat je na een avondje een paar glazen wijn te consumeren ook niet zou mogen rijden.

                    mobile message

                    Comment


                      #11
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                      Comment


                        #12
                        Re: speekseltest, bloedproef info

                        Laat ik nu even een beetje overdrijven?wie zegt dat ze ondertussen je dna niet bijhouden? Als ze toch al aan het schrapen zijn,en het gaat toch al naar een labo dan is het een kleine moeite om ook dat er nog vlug even bij te doen,voor in de databank....
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #13
                          Re: speekseltest, bloedproef info

                          Klopt en dat tweede weet ik ook niet....


                          mobile message

                          Comment


                            #14
                            Re: speekseltest, bloedproef info

                            Is dit belgie of nederlandse wetgeving?
                            Ik ben laatst aangehouden met een aanwezige wietgeur vanwege mensen die in de
                            auto zaten te blowen.
                            Ik heb niet hoeven spekelen ofzo.
                            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                            Comment


                              #15
                              Re: speekseltest, bloedproef info

                              De belgische wetgeving. Hoe het in Nederland zit weet ik niet.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                              Comment

                              Bezig...
                              X