Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fack gepakt van mijn huisbaas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: fack gepakt van mijn huisbaas

    Heb inderdaad direct een dokters attest gekregen, heb een Super dokter ik. Gewoon eventjes gebeld, situatie uitgelegd en was in orde. Ik kan wel nog mijn kleerkast aanpassen voor mijn plantjes, heb nog een ruimte van 1m op 60cm op 2,1m. Maar zal afwachten en zien wat ik kan doen met dokters attest. Of optie 2, heb ook nog een grote sta caravan op 3km van mijn huis, maar die is omringd door kilometers bossen. Maar ben wa bang voor brand, het zou weer maar moeten lukken he.

    Comment


      #17
      Re: fack gepakt van mijn huisbaas

      Mag ik dan vragen op welke basis je dokter je dan een attest heeft dat jij dan wiet zou moeten roken als medicatie ?
      Ben daar benieuwd naar opdat ik zelf met tal van zaken zit waarvoor ikzelf rook ter vervanging van pijnstillers .
      En dat ik gehoord heb dat om zo een medisch attest te kunnen krijgen er een wachtlijst is en zelfs beperkt aantal mensen dit in belgie hebben .
      Tenzij ik er compleet naast zit natuurlijk .

      grt

      Comment


        #18
        Re: fack gepakt van mijn huisbaas

        Heb jaren een abonnement gehad bij chiropractor, dus zeer veel last van rug pijn. Mijn dokter volgt mij al jaren op, en weet dat ik door het roken dit alles niet meer nodig heb. Hij heeft er dan ook geen enkel probleem mee dat ik cannabis gebruik als medicijn. Maar dat hangt af van dokter tot dokter, heb het geluk van een goeie te hebben. Eens informeren hoe jou dokter hier over denkt, is wat ik kan aanraden, nee heb je en een ja kun je krijgen.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
        Last edited by peelaert; 24 March 2013, 10:01.

        Comment


          #19
          Re: fack gepakt van mijn huisbaas

          Spijtig genoeg 80 % van de Belgen volgens mij , zal niet veel schelen.

          Laat eerst de Nederlanders alles regulier maken rond hun achterdeur beleid .
          En als daar alles goed verloopt zullen de Belgen misschien volgen, niet eerder.

          En ik ben daar nog tans zware voorstander van, maar de realiteit is wat het is .

          PS komt NVA aan de macht mag je dit hierboven schrappen, verwacht dan maar een nog zwaardere politiestaat .

          Grtz

          Comment


            #20
            Re: fack gepakt van mijn huisbaas

            Zo heb vandaag mijn kleerkast aangepast, het is natuurlijk geen kast als ervoor. Maar er is nu wel niets meer van te zien langs de buiten kant. Er kunnen juist 2 potten staan, op hoop van zegen dat alles nu zo kan blijven he dokters attest komt morgen ook, benieuwt wat ik daarmee zal bereiken. Laat jullie nog weten hoe het afloopt. Gtrz

            Comment


              #21
              Re: fack gepakt van mijn huisbaas

              Jou huis baas betrapt jou op kweken van Cannabis in zijn woning (jij huur van hem)
              Hij geeft jou nog een kans in plaast van jou er meteen uit te gooien.
              Ruim al die planten op en hij wil 1 keer in de maand controle doen zo dat hij zeker weet dat er in zijn woning niet ge kweek word.

              Zo als ik lees woon jij daar samen met jou dochter dus hij kan jou en je kind op straat zetten en toch geeft hij jou nog een kans op woonruimte

              En wat doe jij je gaat dor met kweken in een kast 2 planten? je neem een risico dat je je huis word uit ga gooi voor 2 planten !!!!
              Ben blij da hij je niet meteen op straat flikker


              P.s ik vraag me af wat voor medicinale verklaring jij heb gekregen van jou huis dokter
              En aan zo verklaring heb je niks als je van de huisbaas NIET mag kweken in de ge huurde woning

              Heb ondertussen al een medisch attest van de mijn dochter kunnen regelen,
              Is nu je dochter de persoon die cannabis gebruikt?

              Heb jaren een abonnement gehad bij chiropractor, dus zeer veel last van rug pijn. Mijn dokter volgt mij al jaren op, en weet dat ik door het roken dit alles niet meer nodig heb. Hij heeft er dan ook geen enkel probleem mee dat ik cannabis gebruik als medicijn. Maar dat hangt af van dokter tot dokter, heb het geluk van een goeie te hebben.

              Huh een verklaring tot kweken voor jou en je Dochter?
              Last edited by belladonna; 26 March 2013, 09:50.
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                Ik denk dat hij "dokter" bedoelde te typen ?
                Ik zou ze er mooi uit gooien, al gooi je een camouflagenet over die kast, dat maakt niet uit, je huisbaas weet dat je kweekt en dat wil hij niet.
                Het is nu even een kwestie van prioriteiten.
                Wat vind je belangrijker, twee plantjes of een dak boven je hoofd ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                  Heb een medisch attest van mijn DOKTER voor mij, heb geen dochter!!! En sorry ze, maar na al het geld dat ik er tegen gegooid heb, wil ik er nu wat aan hebben ook. Heb direct alles weg gedaan, wat mijn huisbaas vroeg. Heb hem dit ook getoond, hij weet van niets anders, dan dat alles het huis uit is. Voor hem is alles in orde nu, die verklaring met toelating om elke maand te bezoeken heb ik geweigerd. Ook zijn de sloten veranderd in huis, zodat hij zeker nooit binnen kan als er niemand thuis is. Hij heeft trouwens nooit gezegt dat ik het huis uit moest. Ze waren erg geschrokken als ze er op uit gekomen waren, maar de dag nadien was alles al afgekoeld. En hebben we rustig alles uitgepraat. Risico neem je altijd met kweken.

                  Comment

                  Bezig...
                  X