Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fack gepakt van mijn huisbaas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: fack gepakt van mijn huisbaas

    Korting op 420shop
    Pff dikke shit, mijn huisbaas is uitgekomen op mijn kast, heb de keuze gekregen, onmiddellijk weg of politie. En nu?????

    #2
    Re: fack gepakt van mijn huisbaas

    Oorspronkelijk geplaatst door peelaert View Post
    Pff dikke shit, mijn huisbaas is uitgekomen op mijn kast, heb de keuze gekregen, onmiddellijk weg of politie. En nu?????
    Bedoelt je huisbaas jou weg of je tent.

    In theorie mag je je huurpand niet gebruiken voor criminele doeleinden, en ik vrees dat je tent eronder valt.

    Eens of anders vrees dat je gescheten bent, sorry.


    Sterkte.

    GRTZ

    Comment


      #3
      Re: fack gepakt van mijn huisbaas

      Oorspronkelijk geplaatst door peelaert View Post
      Pff dikke shit, mijn huisbaas is uitgekomen op mijn kast, heb de keuze gekregen, onmiddellijk weg of politie. En nu?????

      Bluffen
      mobile message

      Comment


        #4
        Re: fack gepakt van mijn huisbaas

        Laat de politie zogezegd maar komen en zorg ervoor dat ze niks kunnen vinden, behalve een paprika plant o.i.d. ...
        Of heeft ie foto's genomen?

        Wat doet jouw huisbaas trouwens onbegeleid in jouw huis? Dat mag hij toch helemaal niet?

        Cruciaal in het verhaal is idd of hij jou of de planten onmiddellijk weg wil... (?)

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: fack gepakt van mijn huisbaas

            Hmmm, mottig.

            Is dit in Belgie of Nederland ? wetten zijn anders.

            Ik vrees dat je best je boeltje afbreekt, kunt er weinig aan doen.
            ( misschien planten tijdelijk bij vrienden zetten voor deel oogst ??)

            Volgens mij kan hij geen verplichting opleggen dat hij elke maand controleert .
            In Belgie mag je max 1 keer per jaar als eigenaar je pand bezoeken met een op voorhand gestuurde schriftelijke verwittiging .
            Dus daarmee gaat hij zijn boekje te buiten.

            Het beste wat je misschien kan doen is een deal sluiten met de huisbaas.

            Speel het stout, je huisbaas is nu ontevreden over je als huurder en kan je niet vertrouwen, benadruk dat.
            Probeer een overeenkomst te maken zodat je op 1 of andere manier eerder kan vertrekken uit dat appartement met je huurwaarborg .

            Je prioriteit is om je huurcontract te omzeilen en je huurwaarborg te recupereren zodat je financieel in staat bent ergens anders direct de centen te leggen om weer iets te huren .

            Zou zeggen succes.

            Grtz

            Nog iets vergeten,

            vanaf al je materiaal weg is kan je huisbaas niets meer doen, dan ben jij in staat om bv te dreigen met dat hij niet moet verwachten dat je het huis onderhoud of dat hij kan rekenen dat je de laatste 2 of 3 maanden van je huurcontract
            ( hangt van : 2 of 3 maanden huurwaarborg af ) niet meer betaald om je waarborg zo te recupereren , tenzij hij je nu laat gaan met de waarborg indien je bv een andere huurder zoekt voor hem .
            Last edited by timmo; 22 March 2013, 23:46.

            Comment


              #7
              Re: fack gepakt van mijn huisbaas

              Kun je hem niet omleggen???
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

              Comment


                #8
                Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                is eigenlijk geen slecht idee

                Comment


                  #9
                  Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                  Wees blij dat je de keuze hebt om je tentje gewoon weg te bergen zonder politie en zonder uitzetting. Ik zou zelf niet beginnen dreigen... Als je per se wilt blijven kweken, eventjes je huur uit doen en dan op zoek gaan naar iets anders...
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #10
                    Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                    Heb mij vreet moeten inhouden om hem wa lappen te geven ze, ze zullen normaal niet moeilijk doen om mij te laten vertrekken, is zonder immo gehuurd. Heb ondertussen al een medisch attest van de mijn dochter kunnen regelen, zal daar proberen mee te onderhandelen. Ben juist wa ongerust voor mijn plantjes, kast is namelijk al afgebroken. En zie ze al achteruit gaan. En alles verhuizen naar kennis is ook geen optie, ben 300km verder gaan wonen. Zit echt met mijn rug tegen de muur, misschien toch best omleggen...

                    Comment


                      #11
                      Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                      Omleggen voor een paar plantjes hahaha! Gewoon je planten weggooien. Probleem opgelost. En als je verder wilt kweken dan gaje op zoek naar een nieuwe woning.

                      Comment


                        #12
                        Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                        Ruim die zooi op zodat niemand je wat kan maken en zoek een andere woonst.

                        Comment


                          #13
                          Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                          Wat timmo zegt daar valt niets meer aan toe te voegen mss nog een optie 50/50 van de opbrengst delen met huisbaas (grapje ) .
                          Heb ondertussen al medisch attest kunnen regelen met mijn dochter ? Ik veronderstel dat het dokter is waar je het over hebt .
                          Dus mijn vraag krijg jij zo direct een attest van je dokter dat je medische wiet nodig hebt of begrijp ik dit verkeerd ?

                          grt

                          Comment


                            #14
                            Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                            plant je plantje guerrilla style, zoek een goede plek bos of zo. iets afgelegen , en hopen dat de weergoden gunstig worden.

                            Comment


                              #15
                              Re: fack gepakt van mijn huisbaas

                              gewoon een paar maand geen huur betalen vanaf nu, huisbaas (huurbaas) kan je niet zomaar op straat gooien.
                              uiteraard planten wegdoen, nieuwe sloten laten steken zodat baas er niet zomaar meer inkan en binnen een paar maand als een dief in de nacht verhuizen naar andere oorden.

                              uiteraard kan je in je huurhuis enkele aanpassingen aanbrengen waardoor je huisbaas niet meer instaat is het huurhuis daarna snel door te verhuren, klein voorbeeld alles wat je los kan maken kan je verkopen of zelfs gewoon naar het container park brengen .. een badkamer zonder toilet en bad, binnendeuren opstoken in dit koude weer is ook altijd een optie. de boel laten onderlopen zodat alles rot etc. uiteraard meen ik van dit alles niks. ik raad het je niet aan. zo ben ik zelf ook weer ingedekt. een moord zou ik er niet voor begaan. in de gevangenis is het zeer moeilijk kweken.

                              je hebt echter zelf een behoorlijk grote fout gemaakt door hem naar boven te laten gaan, zelfs door hem binnen te laten.
                              politie heeft een bevelschrift nodig om binnen te kunnen dus daar zit je vast nog wel veilig. eens je ze binnenlaat ben je echter gezien.

                              zelf zou ik alles de bin in gooien, je huur uitdoen of als het kan je huur opzeggen en een regeling maken om de waarborg terug te krijgen (schriftelijke overeenkomst!!) en snel verhuizen naar een andere politie zone. je wil zeker niet in hetzelfde dorp blijven want dan kan ie je alsnog aangeven. en met vermoedens kunnen ze ook een bevelschrift geregeld krijgen.. succes.

                              Comment

                              Bezig...
                              X