Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet mee op vakantie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet mee op vakantie?

    Beter een dag te leven als een leeuw dan een heel leven als een schaap.

    Comment


      #17
      Wiet mee op vakantie?

      Ik heb is sterk getwijfeld om wiet mee te nemen naar Spanje (5gr) heb het dan toch maar niet gedaan op het laatste me bedacht, ik kom aan de grensovergang in Frankrijk - Spanje en wie namen ze uit de rij? Jaja men grijns was groot toen was ik wel blij want ginder was er in overvloed hahah

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Wiet mee op vakantie?

          Via de westhoek is vragen om probs he met al die grensgangstertoestanden de afgelopen jaren.

          Comment


            #20
            Re: Wiet mee op vakantie?

            inderdaad laatste tijd meer controle , maar dat zijn franse nummerplaten die ze tegenhouden , in frankrijk geen diefstallen door de boerkes van de westhoek .

            Mi padre is van daar en woont daar dus...
            Geloof me daar ga je zeker geen problemen hebben, tenzij je ze zoekt natuurlijk.

            Greetz

            Comment


              #21
              Re: Wiet mee op vakantie?

              Yup, de E17 is te vermijden. Beter afrijden in Moeskroen, en de grensovergang van Risquons-Tous nemen in Rekkem. Vlak over de grens de E17 terug op, is 5 minuten omrijden.

              Comment


                #22
                Re: Wiet mee op vakantie?

                40gr (per persoon?)en drie weken vakantie .. je kan best met een luchtballon gaan, drie nederlanders met een auto worden geheid tegengehouden tegenwoordig. tzijn heus niet enkel fransen die je strippen. geniet gewoon van je vrije tijd en doe wat nuttig daaro, koop een veel te duur blowtje ter plekke, gecombineerd met wat plaatselijke wijnproeverij heb je een veel leukere tijd dan in de cel aan de grens.

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet mee op vakantie?

                  Ik kom nooit wiet tegen in den vreemde, ik weet niet hoe iedereen dat doet. t Is ook niet dat ik er bewust achter zoek. Vakantie is ook een doorbreken van de gewoonte van alledag, dus een tijdje niet blowen past daar ook wel in. Ik persoonlijk zou het niet wagen om spul mee te nemen, hoewel ik nog nooit gecontroleerd geweest ben in het buitenland. Ik heb me al wel aan het inlezen geweest over de drugshondjes en heb begrepen dat je sowieso hangt als die eraan te pas komen. Luchtdicht verpakt, in het reservewiel, ... komt blijkbaar allemaal uit.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet mee op vakantie?

                    ik neem elk jaar wiet mee op vakantie. altijd met de auto en al een paar keer geluk gehad. voorlopig nog geen echte problemen gehad.
                    ging 15 jaar geleden eens met de bus naar spanje en had 30gr in mijn rugzak zitten. komen aan de spaanse grens en daar beginnen ze als halve gekken alles te onderzoeken in het laadruim onder de bus. opeens komen ze met mijn rugzak op de bus om uitleg vragen.
                    bleek dat ze tijdens het zoeken een label van mijn zak gescheurd hadden. nieuw label erop en we mochten verder. ik en mijn maat waren de koning te rijk in barcelona. leek wel of we van een andere planeet kwamen met onze zak weed. kregen 5gr hash voor een joint.

                    ook ben ik bij het buitenrijden van een of anders frans dorp eens op een controle gebotst. zaten de hele tijd te zeiken over mijn pakje sigaretten. heb ze eentje aangeboden maar dat was het blijkbaar niet. ze hadden geen zin in mijn opperbeste frans (vriendelijk meewerken maar doen alsof je er geen bal van verstaat)en mocht ook redelijk snel doorrijden.

                    vakantie zonder blowtje is niets voor mij. maar zou het niemand aanraden. het blijft een risico. maar voor een belg is het altijd een risico volgens mij, zelfs in eigen land.

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet mee op vakantie?

                      40g intotaal, dus dat zou 10g zijn per persoon in 3 weken tijd dat valt reuze mee hoor

                      Ik heb gehoord dat bussen bijna nooit gecontroleerd worden

                      Maar sowieso zitten we niet in een auto vol jongeren, ik ga naar Frankrijk alleen met mijn vader, de andere jongens gaan met de bus daarnaar toe 2 weken eerder

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet mee op vakantie?

                        Heb je je Pa ook verteld dat je 40 gram wiet mee neemt in de auto ?
                        Dat lijkt me wel zo eerlijk, anders hoef je na dat jaartje cel ook niet meer terug thuis te komen vrees ik.
                        Zou mijn zoon zo iets flikken zonder het me te vertellen, man..pak de ehbo doos maar vast.

                        Mocht je gepakt worden eh ..

                        Maar waarom neemt niet ieder z'n eigen wiet mee ?
                        Nu ben jij de lul als er problemen komen, je "vrienden" gaan gewoon vakantie vieren.
                        Of je nou 10 gram of 40 gram bij je hebt scheelt wel.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet mee op vakantie?

                          Jullie laten me erg twijfelen..

                          Ik weet dat ik daar wel aan hash kan komen alleen is dat slechte kwaliteit.

                          Oke ik ga zelf bedenken of ik het ga doen of dat ik het niet ga doen. Mocht ik het gaan doen hoe moet ik het dan doen?

                          Comment


                            #28
                            Wiet mee op vakantie?

                            Goed verstoppen lijkt me een strak plan, maar niet iedere wagen is dezelfde, onderzoek je wagen ff van nabij

                            Comment


                              #29
                              Re: Wiet mee op vakantie?

                              overleggen met je pa, dat zou ik doen. als het misgaat zitten jullie in hetzelfde schuitje namelijk.

                              en anders zo simpel mogelijk : kleinere hoeveelheid die je op een bereikbare en niet opvallende plek wegstopt. Zo kan je er ook snel van af mocht je de kans krijgen.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment


                                #30
                                Re: Wiet mee op vakantie?

                                Ikzelf heb wel "gesmokkeld", voornamelijk naar Corsica. Maar dan wel sterke hasj, en een hoeveelheid van max ongeveer 3 gram. Dat stop ik dan in mijn wang bij iedere grensovergang, en bij de tolpoorten. Bij het eerste teken van gelazer slik ik het door.

                                Dat betekent dan wel dat ik meteen na de controle een plek moet zoeken om te parkeren en 24 uur te spacen - maar da's beter dan de bak in gaan.

                                Comment

                                Bezig...
                                X