Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet mee op vakantie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wiet mee op vakantie?

    hihi, zo heb ik een flinke brok 1e klas nepal opgegeten vlak voor ik het vliegtuig instapte > op het laatste moment vond ik het smokkelen toch niet helemaal jofel.

    met een elders hier op het forum beschreven resultaat
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: Wiet mee op vakantie?

      Moreweed kan je een linkje sturen van dat resultaat ? Haha

      Ik weet nog niet of ik het ga doen, en ik ga sowieso minder mee nemen denk ik

      Ik denk dat ik voor 20g ga

      Comment


        #33
        Re: Wiet mee op vakantie?

        40 gram.. wil je de vakantie in verdoving doorbrengen?

        Soms neem ik een grammetje of 2 mee, dat ik wat te smoken heb op een leuk moment. Moet zeggen dat ik fijner reis zonder wat bij me te hebben.

        Comment


          #34
          Re: Wiet mee op vakantie?

          Er is een film "Never get busted", van een ex-cop. Hij beschrijft in detail hoe de politie auto's doorzoekt en hoe een hond kan helpen - maar ook hoe je zowel de politie als honden kan misleiden.

          Je moet de film natuurlijk KOPEN. Illegaal downloaden van een torrent-site is namelijk verboden - maar wel makkelijk.

          Comment


            #35
            Re: Wiet mee op vakantie?

            Films downloaden is in Nederland niet illegaal.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #36
              Re: Wiet mee op vakantie?

              Of gewoon op you tube is zoeken


              Wel slechte kwaliteit in begin

              Comment


                #37
                Re: Wiet mee op vakantie?

                1 ding is belangrijk.

                Als je dope meeneemt !!!!

                Nooit in je auto verstoppen, anders nemen ze je wagen in beslag bij een vondst . Ook al is het niet jouw auto , maar jouw dope.

                Altijd op zak houden, persoonlijk zou ik maar 5 gram vette dope meenemen per man , vacuum trekken in een paar condooms en tussen je onderbroek en ballen steken , balzweet moet je er maar bij nemen ( zo doe ik het altijd op de vlieger , nog nooit problemen gehad en vlieg zeker 4 keer per jaar ).

                Greetz

                Comment


                  #38
                  Re: Wiet mee op vakantie?

                  Heb eens de tip gekregen om een pot pindakaas voor deel uit te hollen, stuff in paar condooms te doen (zonder glijmiddel of zaaddodende pasta ) en dan dit in de pot te plaatsen (terwijl je handen schoon zijn). Hierna pindakaas erop, pot in een pan met heet water zetten zodat het smelt en hierdoor is je potje zonder zichtbaar resultaat gevuld. Of het echt werkt: Ik weet het niet... Maar zo lang je niet rijd en je pa gaat opzadelen met de gevolgen: niet doen.

                  Comment


                    #39
                    Re: Wiet mee op vakantie?

                    Dat is een goede tip timmo! Dat wist ik niet

                    Handen schoon! Ook goede tip TGIF!

                    Nog meer tips?

                    Comment


                      #40
                      Re: Wiet mee op vakantie?

                      Ik ben 3 jaar geleden met vrienden naar Malmo(Zweden) geweest. Ik heb 5 gram wiet verpakt in aluminiumfolie en in een shampoo fles gedaan. Ging allemaal goed.

                      Afgelopen zomer ben ik naar Tjechie geweest met vrienden. Op de heenreis zijn we bij een tankstation gecontroleerd door Duitse agenten. We werden gefouilleerd en de hele auto werd gecontroleerd. Er werd zelfs in lege blikjes energy drink gekeken. Gelukkig hadden we niets bij ons.

                      - check van te voren even wat de straffen zijn in het land waar je heen gaat.
                      - Rij normaal en doe normaal. De reden dat wij waarschijnlijk zijn aangehouden is dat een aantal gasten van ons zich niet konden gedragen en uit het raam gingen hangen met blikken bier
                      - lange vloei/tipjes niet in je broekzak of in een pakje sigaretten.
                      - neem je een luchtbed mee? Daar kun je het prima in stoppen. Eventueel knip je het luchtbed open als het er niet meer uit wil

                      succes ermee

                      Comment


                        #41
                        Re: Wiet mee op vakantie?

                        Goede tip Roeg!
                        Ik ga gewoon heel weining mee nemen onder de 10gram mocht ik gepakt worden dan kunnen ze het misschien door de vingers zien

                        Comment


                          #42
                          Re: Wiet mee op vakantie?

                          Wau wat een forum zeg we gaan hier gewoon mensen tips geven over hoe ze beste cannabis een ander land in kunnen smokkelen?
                          In de tijd da ik hier lid werd werden zulke topics gesloten .

                          Als je op vakantie gaat laat je sjit thuis en doe normaal.
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #43
                            Re: Wiet mee op vakantie?

                            of ga gewoon naar spanje of zo waar je gewoon je blowtje kan halen... mischien wel de beste tip...!

                            Comment


                              #44
                              Re: Wiet mee op vakantie?

                              Kan je in Spanje legaal groen kopen ?

                              Eerste wat ik ervan hoor , vertel verder !!!

                              gr

                              Comment


                                #45
                                Re: Wiet mee op vakantie?

                                Waar zie je het woordje legaal Timmo?

                                @ Bella, Hoeveel Belgen halen hun wiet nog in Nederland en rijden de grens over. Komt op hetzelfde neer.
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X