Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het opsporen van cannabisplantages via helikopters

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    keer de een test doen, ipv u huis op een normale manier te verwarmen u huis vol me hps hangen voor een jaartje en als ze binnenvallen weet ge et direct of ze u kunnen vinden, wel nie kweken ondertussen eh :p:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
      het grootste risico als je kweekt is je eigen, hou je mond tegen iedereen
      denk dat je met 1lamp in je hokje niet opvalt, kan droogkast zijn, boiler, terrarium enz...
      Hahaha goed gezegd vdb! Dat is ook mijn mening.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        zodenk ik er ook over ja, maar ik moet wel zeggen dat de sneeuw toch snel van mijn dak was

        sneller dan bij de omliggende daken, daar maakte ik mij toch enigzins zorgen over.

        ook zie ik bij ons in nl weleens agenten langsrijden of lopen en met een soort van lasergun op de daken stralen om te kijken hoe warm het is..

        overdag vliegt er ook weleens een helicopter over maar, die mogen na 22:00 niet meer vliegen, of er moet wat heel bijzonders zijn en een wietplantage is voor de politie niet echt iets bijzonders.. niet bijzonder genoeg om daar een nachtvluchtvergunning voor aan te vragen in ieder geval..

        en ik kweek nu s'nachts dus overdag is mijn dakje gewoon normaal op temperatuur

        groet

        Comment


          #19

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: het opsporen van cannabisplantages via helikopters

              Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Als ze je in de gaten houden dan geraken ze op een of andere manier wel aan bewijs hoor. Electriciteitsverbruik bijvoorbeeld. Indien ze dat hebben mogen ze dan wel die camera officieel gaan gebruiken en hebben ze ineens 2 bezwarende factoren...

              en wat dan met een 600w pc voeding die contu opstaat...
              is ook 600w elentriek

              Comment


                #22
                Re: het opsporen van cannabisplantages via helikopters

                Jongens ik kan niet zeggen uit welke bron dit komt want misschien verraad ik mezelf dan wel maar ik heb uit ONGELOOFLIJK goede bron (als in, nja geloof mij maar tis een belangrijk iemand) vernomen dat eind 2010 er enorm scherpe grenscontroles uitgevoerd gaan worden. Beginnende van het westen naar het oosten toe gaan ze in slechts 2weken dacht ik heel het grensgebied doorzoeken. Ik heb gehoord van hem met veel meer willekeurige degelijke huiscontroles dan normaal... So people als je op de grens woont PAS OP ik ben serieus
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment


                  #23
                  Re: het opsporen van cannabisplantages via helikopters

                  huiscontroles?als in zomaar ff komen binnenwandelen?denk niet dat dit zomaar kan?schending van de privacy enzo?zijn weer bijna verkiezingen zeker dan wordt er altijd heel veel belooft en als het dan zo ver is is het zero noppes nada.En om een echte huiszoeking te mogen doen moeten ze al een vermoeden hebben dat er gekweekt wordt want bij mijn weten mag je niet gewoon 'controle' gaan doen bij iemand thuis zou nogal lollig zijn
                  En als laatste zou me daar niet te veel zorgen over maken wordt altijd veel geroepen hier in de grensstreken maar bijna nooit wordt er wat gedaan
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment


                    #24
                    Re: het opsporen van cannabisplantages via helikopters

                    Ja mannen het is niemand politiek ofzo, en compeet willekeurig is het ook niet, ietwat grotere woningen of woningen met schuren en hogere electriciteitsfacturen, maar ze gaan veel strenger te werk nu, je moet me niet geloven maar ik let eventjes op=s
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment

                    Bezig...
                    X